Miksi treffaamani nainen vetäytyy kun ehdotin nopeasti toisia treffejä?
Tarjosin kahvilassa naiselle kahvit ja pullat, vaikka en tyypillisesti niin toimi, mutta nyt koin välillämme kipinää ja olen koko ajan ollut erittäin kiinnostunut naisesta. Tein selväksi kuka olen, mitä haen ja kyselin ns peruskysymyksiä ilman painostamista ja olettamusta kuin olisimme olleet työhaastattelussa. Vietimme aikaa yhdessä ja kaikki meni hyvin: oli huumoria ja vetovoimaa - kyllä te tiedätte. En sanonut mitään pahaa, mutta nyt en ole kuullut naisesta mitään yli viikkoon. Olinko yksi monista "sulhasista" vai odotanko maltillisesti vielä? M44
Kommentit (10)
No mihin sanoihin nämä kahvila treffit päättyi? Ollaan yhteyksissä? Katellaan? Kiitos ei kiitos? Soitellaan? Laitellaan viestejä?
Et ole kiinnostava. Takerrut liikaa.
Vierailija kirjoitti:
öö mistä me voidaan tietää? ei mistään
Mammat tietävät kaiken. Ainakin silloin kun miestä haukutaan.
"Se ei rakasta sua". "Se pettää" jne jne jne...
Nainen lypsi sinulta vain sen kahvin ja pullan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen lypsi sinulta vain sen kahvin ja pullan.
😭 Olen konkurssissa!
Toki on vaikeaa tietää treffiseurasi puolesta Ap, mutta itse odottaisin vielä viikon pari, ennenkuin tekisin johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
No mihin sanoihin nämä kahvila treffit päättyi? Ollaan yhteyksissä? Katellaan? Kiitos ei kiitos? Soitellaan? Laitellaan viestejä?
En muista tarkkoja sanoja mutta nainen kiitti kahveista ja halasimme lopuksi. Ap
Tässä on joulu tulossa viikon päästä, ehkä on vain kiireinen?
öö mistä me voidaan tietää? ei mistään