Nyt jotain suhteellisuudentajua tähän touhuun! "Suomen maakuva muuttui Japanissa lähes yhdessä yössä" - Juu, ei muuttunut.
Alkaa mennä melkoiselle laukalle tämä homma nyt. Ja suurimmat syylliset eivät ole ne naamanvääntelijät vaan ne, jotka ihan tarkoituksella pyrkivät levittämään asiaa ulkomaisiin medioihin.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa. Miksi Suomen media on niin epäisänmaallista? Kaikki nämä viestikoekeskusjutut jne. Ja nyt tunnutaan oikein lisäävän pökköä pesään kun Suomen maine maailmalla saanut kolauksen
-
Median työ on raportoida kansalle mitä herrat tekee, silloinkin kun se on herroille kiusallista. Elämme globaalissa maailmassa ja taloudessa. Suomettuminenkaan ei ollut isänmaallisuutta sen enempää kuin tämä teidän yritys hiljentää julkinen keskustelu yhteiskunnallisesti tärkeästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länkkäri on japanissa II luokan kastia. Sen oppii nopeasti kun menee Japaniin töihin.
Jos alotat siitä että menisit edes Suomessa töihin.
Meillä on japanilainen kollega sillöin tällöin vierailemassa. Ei tervehdi takaisin.
Geisha-suklaa pitää canceloida.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kokoaan suurempi maa. Siis suomalaisten mielestä. Oikeasti maailmalla ketään ei kiinnosta, mutta meillä varmaan vaaditaan eduskuntaa koolle joulutauon aikana vielä silloinkin kun kaikki ovat jo unohtaneet koko jutun ja joku aasialaislomailija on perunut mökkivarauksensa flunssan takia.
Tuntuu vaan kiinnostavan aasialaisia, mulle tuli jo kolme aasialaisten tekemää videota, jossa he kertovat miltä tuntuu rasistinen ja loukkaava kuva ja osoittavat sormella Suomea. Juttu oli luetuimpia Japanin ja KIINAN lehdistöissä. Tajuatteko montako MILJOONAA lukijaa siellä on??? Kyllä, tämä on ihan h**** iso kohu Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suomalaiset ne osaavat olla omilleen taakaksi kun lähettelevät tai toimittajat julkaisevat tuollaista mitätöntä hupia. Toimittajat ne ovat kaiken päällimmäisiä, kun kuvittelevat tekevänsä sensaatioita, mutta ovat itse tyhmääkin tyhmempiä mollaamaan omaa kansaa.
Siirtykää tärkeämpiin asioihin. Piste .
Ihmettelen samaa. Miksi Suomen media on niin epäisänmaallista? Kaikki nämä viestikoekeskusjutut jne. Ja nyt tunnutaan oikein lisäävän pökköä pesään kun Suomen maine maailmalla saanut kolauksen
Tietysti koska mediaa pyörittää ideologiset vihervassarit ja feministit.
Koittakaahan nyt kumminkin muistaa, että alkuperäisessä kuvassa puhuttiin kiinalaisesta. Niidenhän tässä pitäisi loukkaantua jos kenen. Ei japanilaisten eikä ainakaan suomalaisten vihervassujen. On vaan niin kiva päästä piikittelemään persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kokoaan suurempi maa. Siis suomalaisten mielestä. Oikeasti maailmalla ketään ei kiinnosta, mutta meillä varmaan vaaditaan eduskuntaa koolle joulutauon aikana vielä silloinkin kun kaikki ovat jo unohtaneet koko jutun ja joku aasialaislomailija on perunut mökkivarauksensa flunssan takia.
Tuntuu vaan kiinnostavan aasialaisia, mulle tuli jo kolme aasialaisten tekemää videota, jossa he kertovat miltä tuntuu rasistinen ja loukkaava kuva ja osoittavat sormella Suomea. Juttu oli luetuimpia Japanin ja KIINAN lehdistöissä. Tajuatteko montako MILJOONAA lukijaa siellä on??? Kyllä, tämä on ihan h**** iso kohu Suomelle.
yhyy, tee turvapesä ja mene sinne itkemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on varsinkin japanilaiset loukkaantuneita.
Kyllä. Se noin muutama prosentti japanilaisista jotka yleensäkään ovat kuulleet asiasta.
Mutta ne jotka ovat kuulleet, eivät ole mitään taviksia vaan poliitikkoja ja johtajia, jotka voivat päättää katkaista välit Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Geisha-suklaa pitää canceloida.
Tätähän wokettelijat jo yritti mutta kun ei ne japskit suostuneet pahastumaan millään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetuimpia :D Vuoden vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun taas on nyt arvioitava, miten suhtaudut sellaisiin tuttaviin, jotka lähettävät sinulle syyllistysvideon siksi, koska joku, joka on kotoisin samasta maasta kuin sinä, on tehnyt jotain, mistä he ovat loukkaantuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt suomimedian narratiivi siihen asti kun keksitään jotain uutta pöyristyttävää.
ei kannata vähätellä, tässä persut mokasi ja isosti
Ja Urpo taas kerran. Ei lapanen saa porukkaa kuriin mitenkään. Eihän Urpon mitään anteeksi tarvi pyydellä vaan noiden irvistelijöiden sekä erota. No toisaalta hyvä että maailmalla näkevät että äärioikeistolaisia rasisteja on jopa Suomessa.
Kyllähän tuo Urpon nöyristely ja anteeksipyyntely on vaivaannuttavaa. Urpo mikä Urpo.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset ovat yksi pahimista kansanmurhaajista tällä maapallolla. Lukekaa historiaa idiootit! Kiinan alueen kansanmurhat jopa biologisia aseita yritettiin käyttää. Stalinin ja hitulertsakeen keskitysleireihin omaavaa tasoa murhaamista.
Kyllä - näytäkää vinoasilmiä vinosilmille! JAPANILLA KAS KUN OLI SELVÄ ROTUOPPI.
Japanilaiset tekivät todella karmivia ihmiskokeita kiinalaisilla muttei heitä laitettu niistä vastuuseen koska luovuttivat tulokset länsimaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Se noin muutama prosentti japanilaisista jotka yleensäkään ovat kuulleet asiasta.
Mutta ne jotka ovat kuulleet, eivät ole mitään taviksia vaan poliitikkoja ja johtajia, jotka voivat päättää katkaista välit Suomeen.
Niinpä. En mä itse seuraa poliitikkojen someja ja uutisia heistä juurikaan, mutta toiset poliitikot seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun taas on nyt arvioitava, miten suhtaudut sellaisiin tuttaviin, jotka lähettävät sinulle syyllistysvideon siksi, koska joku, joka on kotoisin samasta maas
Wokevassarirassen tuttavat on tietysti samasta puusta veistettyjä eli tyhmiä rasseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. En mä itse seuraa poliitikkojen someja ja uutisia heistä juurikaan, mutta toiset poliitikot seuraa.
Heillä on siihen tietysti mahdollisuus, kuten jokaisella. Jokaisella maailman ihmisellä on mahdollisuus tehdä se valinta ja katkaista välit Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on siihen tietysti mahdollisuus, kuten jokaisella. Jokaisella maailman ihmisellä on mahdollisuus tehdä se valinta ja katkaista välit Suomeen.
Et taida v-ajakki käydä ihan täysillä :D
narsistin rukous: Sitä ei tapahtunut. Ja jos tapahtui, se ei ollut niin paha. Ja jos oli, se ei ole iso juttu. Ja jos on, se ei ole minun vikani. Ja jos oli, en tarkoittanut sitä. Ja jos tarkoitin, sinä ansaitset sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset ovat yksi pahimista kansanmurhaajista tällä maapallolla. Lukekaa historiaa idiootit! Kiinan alueen kansanmurhat jopa biologisia aseita yritettiin käyttää. Stalinin ja hitulertsakeen keskitysleireihin omaavaa tasoa murhaamista.
Kyllä - näytäkää vinoasilmiä vinosilmille! JAPANILLA KAS KUN OLI SELVÄ ROTUOPPI.
Japanilaiset tekivät todella karmivia ihmiskokeita kiinalaisilla muttei heitä laitettu niistä vastuuseen koska luovuttivat tulokset länsimaille.
Hyvä, että näistä puhutaan.
Ja Urpo taas kerran. Ei lapanen saa porukkaa kuriin mitenkään. Eihän Urpon mitään anteeksi tarvi pyydellä vaan noiden irvistelijöiden sekä erota. No toisaalta hyvä että maailmalla näkevät että äärioikeistolaisia rasisteja on jopa Suomessa.