Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DeMoms 5

22.04.2007 |

Teille tulee sit sama hääpäivä ku meilläkii on. Huh, kohta vuos avioelämää takana..

Ainii ja tämmönen äitien oma foorumi on rakennettu. Tervetuloota vaan kirjottelemaan sinne.

http://aitiklubi.palstani.com/index.htm

Kommentit (398)

Vierailija
161/398 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne menkat sitten tulivat. Hemmetti että mulla on maha kipeä!! >:( No, maanantaina pääsen piikittämään itteäni ja toivottavasti saisin nyt jotain tuloksiakin! :)

MSOL: Mulla on niin huonoja kokemuksia noista ulkomaalaisista :( Mun kaveria lyötiin rautaputkella päähän ja se joutu pyörätuoliin, vaan siksi että se ei antanut omia bissejään pois :( No, jos se olisi ollut suomalainen joka sen olisi tehnyt en olisi alkanut suomalaisia kammoamaan, mutta mutta...En mä itte siis ketään käy hakkaamassa, enkä turhaan ketään hauku, tosiaan vaan varauksekka suhtaudun ulkomaalaisiin...No, mä oon tämmönen, toivottavasti kukaan ei pahastu :)

Oletko ajatellut että voisit vuokrata puvun häihin MSOL? Meillä meni koko juhlaan joku 6000-7000¿, mukaanlukien häämatka ja puku. Kyllähän me oltas paljon halvemmallakin päästy jos oltas haluttu, munki puku makso sen 1200¿...(Me muuten myös jätettiin häävalssi pois kun mies ei halunnu tanssia.)

mavu: No mä en kyllä ihan heti älynny tota lapsi juttua ;( Toivottavasti nyt saatte välinne selvitettyä, jos sun ukko vaikka ens viikonloppuna yllättää ;)

Juu tosiaan mavun kassa ollaan pamlattu noista ukoista, mun mies on välillä vähän liiankin romanttinen...Siis ihanaahan se on, mutta mä en aina vaan jaksa ottaa sitä niin ihanana. Sitä alkaa pitämään niitäkin itsestään selvyytenä :(

Argh! Nyt menen potemaan tätä mahakipua tonne soffalle :) Ukko toikin just mäkin ruuat ovesta sisään;) Pitää saada kerättyä niitä laseja, ei me muuten...;)

Vierailija
162/398 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen miehen kanssa en pystys seurustelemaaG

-semmonen täysin rasisti

-joka ois väkivaltanen(varsinkii pienistä asioista)

-joka pitäs mua pelkkänä hoitona,tulis sillon ku panettaa ja lähtee heti pois.

Ihanaa miehessäG:

-saattaa ohikulkiessaan silittää eli spontaani romantiikkaa ja laukoo välistä niiiin romanttisia ja ei ees ite tajua et sano jotain ihanaa.

-tekee suurimman osan kotitöistä(lähinnä sen takia ku mun jälki ei mielytä)

-yrittää edes huolehtia minun jaksamisesta.

-on vaan oma ihtesä

negatiivista miehessä:

-sais olla paljon romanttisempi ja muistaa vaikka äitienpäivänä kortilla

-aivan täysin kahjo kännissä(onneksi nykyään erittäin harvoin, myös tosimustasukkanen on menossa kaikkien päälle jotka on hänen edessään tai juttelee mulle tms.ja muitakin mitä hää kännissä tekköö vituttaa)

-liian siivousnipo

-ei osaa keskustella tunteistaan.jos asia mistä puhutaan ei herraa miellytä hää alottaa mylläkoulun(ja mää nään punasta)

joo tämmöstä jos joku on kirjautunu nuoretaidit.fi nii mullon siel päikky mistä voi käyvä lukeen kuulumisia.nimierkin tunnistaa ku mullon jokapuolella sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/398 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans nimimerkki nuoretaidit-foorumiin, mutten taida enää muistaa sitä..

Jännä, että jonkun mies on siivousnipo. Yleensä se on toisinpäin. Mun isoveli osaa olla nipo kodissansa.. Olohuoneessa ei saa syödä edes viinirypäleitä, ainakaan muut kuin se. Tavarat sillä on niin hienosti ja levyt ja elokuvat tietyssä jäjestyksessä ja niitä on paljon. Mutta osaa se olla sotkuinenkin, jääkaapissa voi olla homeisia ruokia.

Oon nyt pikkuhiljaa alannut kestoilemaan. Sain taas tänään lisää tietoa kestovaipoista. Oon käyttänyt Mavu sun antamaa vaippaa muiden neuvosta myös kuorena. Laitoin vaan imuja ihon ja vaipan väliin, hyvin on pitänyt ja vaippa on pysynyt siistinä!

Vierailija
164/398 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai mäkö oon ihan unohtanu kertoo että voi käyttää kuorenakin:S sori!

tai sitten sitä voi käyttää myös taskuvaippana sillain, että laittaa sisään fleecellisen lisäimun ja se lisäimussa oleva fleece sitä kuorifleeceävasten jollon se on kans kosteussulullinen, tosin ei niin varma mutta eipä ne pul-taskutkaan mitää 100% varmoja oo, meillä ainaki alussa tuli aina niistä ohi. :)

mua on jääny vaivaamaan ku lähetin ns. poikavärisen vaipan, että mä voisin lähettää sulle uuden, saa varmaan olla kokoo S tai M? :)

mutta nyt vahtiin tenavia että mies pääsee hakeen leffaa:)

Vierailija
165/398 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mavu: Mä en yhtään muista mitä oot sanonut tuosta vaipasta.. On voinut mennä tuo kuorijuttukin ihan ohi korvien. Nytkin sain vinkkeja imujen käyttöön, mutta osa siitäkin meni ihan ohi kun tuli niin paljon tietoa :D

Kyllähän mulle vaippa kelpaisi :) Koska sulta saa alkaa ostamaan tuotteita? Pitäisi varmaan imuja hankkia lisää. Jos en sitten käytettynä osta, silloinhan niiden pitäisi paremmin imeä kun ovat olleet pesussa muutamia kertoja?

Melissa se vain nukkuu :) Oltiin siskon kanssa piitkä lenkki koirien kanssa ja mies sillä aikaa nukutti neidin. Mullakin olis kiire nukkumaan ettei sitten aamulla niin väsytä.

Vierailija
166/398 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä voisin kyllä lähettää ne vanhat imut teille mistä puhuin viimeks, jos haluat? ne mä oon osan ittekkin saanu niin en niitä mitään pyydä:)

mutta jos pk. voisitte maksaa, tai jos en sitte lähde teille kyläileen :D

tilauksia on otettu vastaan tän kuukauden jo:) eksä oo käyny kurkkiis mun sivuja?;)

kuvia sinne pitäs lisät vielä, mutta ku ei saa aikaseks...

ykski asiakas lähetti kuvan ku sen lapsella oli vaippapäällä ja oli niin ihan akuva, että kysyin saako sen laittaa mun sivuille ja saa laittaa:) siis ei siinä kasvot näy tai mitään, pelkkä vaippa/jalat.

huomenna pitäs lähteä nokialle kyläileen taas vaihteeks, tänään olis ollu jyväskylässä pientenpäivät missä olis ollu eri kestovaippavalmistajia esittelemässä yms tuotteitaan, olis ollu niiiin kiva mennä, mutta ei tuo mies suostunu lähteen:( no onneks ny nokialle sentään pääsee:)

mutta nyt taas pitää mennä!

Vierailija
167/398 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mavu:

pistätkö tänne sen saitin jos vaikka ite innostus kans tilaa sulta,mieluummin hommaan joltain joka vasta bisneksen alottanu,vähän niiku kannatukseks.onko sulla semmsoii mitä on helppo ummikkona ruveta käyttämään?suunnitelin et harjotelen tuolla esikoisella ja siirryn sit pienemänkii kanssa jos rupee onnnistumaan hyvin.

ainii ja tiedote joensuulaisille(laitoin tuonne toiseenkii topickiin)

oon täs lähiaikoina tulossa sinne päin ukon ystvän luo(ehkäpä jo tänään kurvailemme)

ja viivytään varmaan maanantaihin.ois kiva vaikka pistää pienmuotonen miittinki pystyyn siellä päin.rankylä(mikälie rantamutala)on se paikka missä myö majaillaan.Isäntä suunnitteli autoo laittavasa et mää oon muksuin kaa vapaa.

no taas tais romaani tulla vaikka noppeesti piti käyvä täällä.

jos kinnostaa nii voi vaik lähettää ihan sähköpostia musta_kissa@jippii.fi,sen osotteen kautta voin antaa myös ton mun mese osotteen,se kun on mun omalla nimellä nii en kehtoo täällä julkastu ku ei tiiä kuka tääl lueskelee.

Vierailija
168/398 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli huomenna alkaa piikittelyt, mutta herran jumala ne on kalliit!! Se eka piikki sarja maksaa 140¿ ja seuraava 60¿, eli pari sataa menee piikkeihin per kuukaus...=/ Ja se inssikin maksaa sen pari sataa euroa ja siihen päälle vielä ne kontrolli käynnit...Ei oo mitenkään halpaa hommaa tämä vauvan hankinta...Murrr....

Mulla on ihan sekasin noi kestojen kerrokset, eli mavu saa sitten pitää mulle intensiivi kurssin kun aika on kypsä;) Meillä ukon kanssa on muuten 25 ja 26 viikko lomaa ja jos tullaan käymään siinä teidän naapurissa niin mennäänkö kahville? (Sori ku kyselen tätä kautta mutta en saa s-posta lähtemään mesen kautta...:()

Mulla on ollu tänään ihan kamala hinku baanalle ja juopottelemaan, mutta kotona mä vieläkin olen ja laiskottelen...No, ehkä jää juhlinnat väliin tänäkin viikonloppuna...Hitto että olisi himottanut kunnon perseen pyöritykset jossain kuppilassa pää pyörällä...;)

Vierailija
169/398 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JII, onpa tosiaan kallista puuhaa! :O Mutta mitä tahansa sitä tekee, että saa itsekin nattia omasta lapsesta. Toivotaan nyt parasta vaan.

Mua nyt laiskottaa :P Oon CatCera miehelleni, kun noin vain lähtee rilluttelemaan :P Perskeles! >:/ Negatiivista miehessäni: lähtee rilluttelemaan! On muka pahoillaan, että " joutuu" lähtemään, ikäänkuin joku pakottaisi! Siis tokihan on tervettä, että miehellä on muutakin elämää, mutta viduddaa, kun on valitellut, että tili on tyhjä ja nyt yhtäkkiä on tempaissut 30¿ lippuihin (on siis menossa kattoon yhtä bändiä). Ja minä sitten täällä syyllistän hirmusti, kiero minä ;p

Nyt en jaksa keksiä mitään positiivista miehessäni. No okei, hän on hirmu suloinen, kun yrittää lepytellä minua! Liikkis :´)

Joskus paremmalla aikaa vois yrittää keksiä lisää positiivisia puolia hänessä ja muutenkin kirjoitella enemmän! Nyt tulin lähinnä moikkamaan tuttuja! o/ *moi*

Han ja Sampo

Vierailija
170/398 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan ymmärtänyt tota :D No mä en osaa edes käyttä irc hommeliakaan, ja mesekin oli mulle mysteeri ennen kun mä sen deMomssien takia hankin;) Eli mä oon ihan juna näissä jutuissa;D

Ai mä en ole vielä kertonut hyvää mun miehestä:

*Se osaa sanoa aina oikeat asiat ja tietää miten mun kohtauksiin pitää suhtautua.

*Mies puhuu tunteistaan ja on romanttinen

*Mies valvoo joka yö untani, eli odottaa että mä nukahdan ennen kun nukahtaa itse

*Mies kohtelee mua kun prinsessaa

Tuo on vaan kokonaisuudessaan maailman ihanin ihminen ja niin aarre kuin mies voi ikinä olla!!<3

Kamala vauvakuume!!!!Voi jestas mä en jaksa odottaa että me saatas tuloksia!!

Vierailija
171/398 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on oikein typerä olo, tai haluaa olla ivallinen, niin silloin käyttää tekstissä c-, g- x- tai muita kirjaimia tai jotain :p Ja mulla on nii typerä ja CatCera olo ;D Äh, en tiiä.

JII, vaihdetaanko miehiä? ;) No ei vaines, oikeesti oon tosi onnellinen ja tyytyväinen tuosta jo olemassaolevasta kumppanista, mutta kyllä se välillä osaa ärsyttääkin :/ Kun se ei osaa lukea mun ajatuksia eikä tiedä, milloin pitää puhua hempeitä ja milloin pitää vain olla hiljaa, milloin pitää toimia oma-aloitteisesti ja milloin mitäkin. Vois tietenkin sanoa sille, eikä vain ajatella ja sitten suuttua, kun mies ei osannut lukea ajatuksia ;D

Nojoo, kyllä sekin joskus ärsyttää, että vaikka oon jonkun asian sanonutkin ääneen, se ei silti mee jakeluun. Enkä puhu mistään " voisitko jo tehdä ne tiskit, kun oon pyytänyt jo miljoona kertaa" vaan esim. siitä, kun toivoisin, että mies tekis enemmän aloitteita tuolla makuuhuoneen puolella, niin se ei siltikään ymmärrä tehdä. Oon sanonut sille, että oon niin epävarma itsestäni ja kaipaan sitä, että joku huomiois ja HALUAIS mua niin paljon, että tekis aloitteen, niin EI. Se ei vaan tee mitään. Nyt meillä onkin ollu melko hiljaista SILLÄ saralla, kun oon iltaisin väsy (muullon ei oo aikaa, kun Sampo ei niitä päikkyjä oikein nuku) ja en aina jaksa olla se, joka niitä aloitteita tekee (varsinkin kun mulla ei Sampon syntymän jälkeen oo juuri haluja ollut :p)

Ainiin, JIIkös se kyseli niistä vauvakirjoista? No, meillä on niitä peräti kaksin kappalein ja ihan onnessani niitä oon täytellyt! Meilläkään äiti ei oo ollut niitä ahkerimpia vauvakirjojen täyttelijöitä, niin tahdon ainakin omalle lapselleni muiston vauva-ajoista. Pitäis kyllä sitten jaksaa toisenkin lapsen vauvakirjoja värkätä... Noooh, se on sen ajan murhe :)

Pitää varmaan mennä nukkumaan, Sampo nukkunut jo tunnin. Pian kuitenkin herätys.

Vierailija
172/398 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oot Jii tulossa Pohjanmaalle.. Keskisillekö oot menossa vai Seinäjoen suuntaan? Mäkin täällä lähistöllä asun.. ;) :D

Mavu: Kyllä mä voin postikulut maksaa, jos niitä imuja lähetät :)

Vierailija
173/398 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vaan välillä semmonen " olenko mä tosi tyhmä" olo kun en ymmärrä näitä netti juttuja ;D Ihmettelin että mikä hemmetin Cat(=Kissa)Cera(=tutun nimimerkki) :D :D Eli mä oon vaan niin vanha mummo että en ymmärrä nykyteineistä mitään ;D

Han_:Emmää taida tota miestä vaihtaa kun oon saanu sen koulutettua semmoseks ku haluan ;) No jos mä saisin jostain valittaa niin se olisi seksielämästä. Tää vauvan yritys on tuhonnut sen sponttaanisuuden ihan kokonaan ja kumpikaan ei enää osaa nauttia siitä ilman että takaraivossa jyskyttää ajatus siitä tuleeko tulosta. Ollaan sitä ukon kanssa naurettukkin että onneksi meidän ei tartte harrastaa seksiä kun mennään siihen inssiin :D

Juu mä kyselin siitä vauvakirjasta ihan sen takia kun meinasin tehdä itte oman tässä vauvakuumeen keskellä :) Mulla on jo osa kysymyksistä keksitty, mutta en oikeen ole saanut sitä kasaan...

Mä tässä vaiheessa kamalasti haluaisin keskittyä siihen yrittämiseen, mutta en halua vauvakirjaan laittaa että " olet saanut alkusi inssistä/ keinohedelmöityksellä..." Persaus mä haluisin olla jo paksuna!!!!!!!

MSOL: Juu me ukkelin kanssa mennään Keskisen kaupassa käymään ja meinattiin samalla treffata tuttuja:) Moikattasko tytöt sitten yhdessä? Muutkin toki voivat tulla jos on asiaa ostoshelvettiin :) Mä en muuten tiedä miten se kesä miitti muuten jaksaa..?

Vierailija
174/398 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jutskataan siitä lähettämisestä MSOL sitte mesessä vaikka kun on aikaa:) tai jos ei sitte treffata ku se jii tulee:)

niin siis toki se käy että nähdään sillon, meillä kyllä on niiiiiin sotkusta että tänne en kehtaa pyytää ketään:S

tää kämppäki on jo niin laho, lattiat kolhuilla, seinät lommoilla, saunas ehkä hometta:O kylppärin laatat puolivälistä irti seinästä yms!! että tällasia kämppiä täällä, no eikö tän ny kestä ku enää reilu 2kk aikaa että pääsee omaan asuntoon ja takasin sinne ihanaan sjokeen!! :) täs ajas kyllä on huomannu sen oman paikkansa että se on se sjoki missä haluaa asua ja olla, ei täälä viihdy, liian kuollut paikka mulle .:/

mutta nyt nukkumaan että jaksaa nousta aamulla:)

niin ja jii ja MSOL mä usein sitte en laita viestiä esti ku teillä ne miekkosetki usein sielä mesessä on etten häiritte niitä:) että laittakaa este viestiä vaan niin jutskataan:) meillä ei meseä käytä kun minä, joskus mieski saattaa koneella olla mut se lähtee yleensä jos joku kirjottaa mesessä:)

Vierailija
175/398 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkään ei mies käytä meseä, tai jos se on päällä ja se on koneella se aina huutaa että joku haluaa jubailla. Mullakin on tuo vekotin suht harvoin enää päällä, mutta yritetään osua palstalle samaan aikaan :) Mä taas en itte ikinä kehtaa tulla alottelee keskusteluu, koska ajattelen että siellä alotetaan pamlaa jonkun muun kanssa ja en " halua häiritä" ...=/ No kerään ens kerral rohkeutta!:)

Kamala ku iski ihan hullu vauvakuume tässä yön edetessä...Voi että, voi kun se ensimmäinen inssi nyt onnistuis...Mä en kestä tätä odotusta!!!!

Vierailija
176/398 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

määkin haluan treffeille! :p

Vierailija
177/398 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs meidän pitäs nyt noitten treffien kanssa tehdä? Mulla on tosiaan vaan kaks viikkoo lomaa eli viikon 24 ja 25. Tossa on se juhannus viikonloppu millon me ollaan mökillä keski Suomessa. Mikäs se olis sitten se paikka minne kaikki voisi tulla? (Mä en muista mitä me ollaan sovittu kun tää vähän kuivahti kasaan..=/) Käykö se Tuuri kenellekkään muulle? Siellä olisi tosiaan se hotellikin että vois majottautua ja ihan kohtuu halvallakin :)

http://www.tuuri.fi/palvelut/hotelli/

Vierailija
178/398 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii kyllä se Tuurikin! Kuten oon sanonutkin, niin nuo anoppi ja appiukko asuvat siellä eepeellä ja siellä tulee käytyä useasti, joten tosi hyvin sopis treffit sielläkin! :) Ja nyt on kiva, kun mies alkaa tekemän puolipäiväisenä hommia, käytännössä on joka toinen viikko töissä (8h/päivä) ja joka toinen viikko " lomalla" koko kesän ajan, niin päästään taatusti useammankin kerran vierailemaan mummilassa. Sieltä ei kyllä olis kovin paha ajella Tuuriin joku päivä. Tosin en tiedä mitä tekisin miehele siksi aikaa kun me tytöt miitattais (kun mula ei siis oo ajokorttia, joten mies lähtis kuskiksi). No, piyää murehtia sitä sitten ;)

Vierailija
179/398 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han_ Ei mullakaan ole ajokorttia joten mies joutuu mua heittämään ;) Mä en muutenkaan suostu liikkumaan missään uudessa paikassa yksin koska mä häviäisin ihan salettina jonnekkin! Laitetaan pojat yhteen ja ollaan me tytöt yhdessä ;D Tosin, toi mun mies on semmonen ujo piimä että se ei taitas uskaltaa ;)

Pitäskö se miitti sitten pitää siellä tuurissa kun se käy niin monelle? Eikä tää varmaan ole mikään vika miitti, niitähän voi järjestää niin usein kun niihin riittää porukkaa ja osallistujia! :)

Vierailija
180/398 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kyllä sopii!

Eli miitti Tuurissa (tarkka pvm auki)

Osallistujat:

Jii

Han

?

?

?

Mavu ja MSOL ainakin, keitäs muita innokkaita?