Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DeMoms 5

22.04.2007 |

Teille tulee sit sama hääpäivä ku meilläkii on. Huh, kohta vuos avioelämää takana..

Ainii ja tämmönen äitien oma foorumi on rakennettu. Tervetuloota vaan kirjottelemaan sinne.

http://aitiklubi.palstani.com/index.htm

Kommentit (398)

Vierailija
141/398 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tyttäret tietää? :)

" 160cm, normaalivartaloinen, tum.ruskea tukka olkapäille/vähän yli. Sosiaalinen luonne, kotikissa :) "

Siis tää on aika täydellisesti kuvailtuna minä, tosin mulla toi vartalon tyyppi muuttuu aika usein, nyt saikun takia mä oon laihtunut niiiiiin paljon että hirvittää! Niin ja mä oon 158cm pitkä ;) Muuten kyllä nappiin, ainakin ton kotikissamaisuuden kanssa!

MaryRoselle onnea kihlauksesta! <3 Oi, kun kuulosti romattiselta tuo kosinta, ihanaa:) Meinaatteko pitää vihkitilausuuden maistraatissa, vai hankkia vihkijän juhlapaikalle?

Vaikka mun mies onkin tosi romattinen kosinta oli vähän...Ei niin romanttinen, ainakaan perinteisellä tavalla, vaikka kysy tuo ihan isältä kättäni ennen kosintaa...:)

Mulla taas vaihteeks masentaa ja hirvittää tää yrityksen alottaminen. Kohta lyön homman jäihin kun tää alkaa vaikuttamaan jo mielenterveyteen, tai sitten se on noi terot. Nyt tässä sitten menkkoja odotellaan, terot on syöty ja kp 28/29-35 on menossa.

Vierailija
142/398 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaryRose:kylläpä lämmitti sydäntä tuo sun kuvitelma minusta..mutta ikävä kyllä en ole todellakaan hoikka,päinvastoin..

mutta loput sitten osu aika nappiin..ainut vaan et pyrin jo tietosesti pois mustista vaatteista eikä mulla niitä enää ole muuta kuin t-paitoja(joita kyllä pisän kesät talvet)ja kyllä mult vihreet silimät löytyy..

voi ku tul tippa ihan linssiin tuost sun kosinnasta..mulle kävis iohan muuten vaan ilta nuin romattisissa puitteissa.ihanaa että jotkut vielä uskoo avioliiton voimaan.

joo komennan taas ihteni unille..nytkii oon taas liian myöhään hereillä,huomen on taas taatusti äksöniä kun on A:n neuvola ja sinne pitää selvitä kolmilleen muksujen kaa ja hitto ku piti sattua viel M:n päikkäri aikaan..eli tääl kotalueellahan meillä liikkumis tyyli on kantoliina + vaunut,M yleensä liinassa.

ai nii ja mä päätin alottaa maailmaaparantavan asian,nimittäin kestoilun tuon esikoisen kaa tai oikeestaan kokeilun M:llä kun ei mee enää nii paljon vaippoja,tekee tiettyinä aikoina ja aika usein saan pisut pyydystettyä pottaan..tai lattialle... ;)

joo jonkun pitäs oikeesti olla huohottaan mun niskaan tääl taas aika venyy ja juttua pukkais..

ainii nyt on taas vuojekls juhlittu mun päivät,äitienpäivä ja syntymäpäivä ohi nyt voi keskittyä ihan vaan nuitten mun kultien hemmotteluun ja muistamisee,ukon syndet isänpäivät muksujen syndet..joo ja onhan meil heinäkuussa 1/2 vuosikkaat..joo NYT loppu..

öitä

T:MK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/398 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä rentouttavaa olla pitkästä aikaa mökillä. Ei sitä enää varmaan uskallakkaan minnekkään reissuun lähteä, kun ei tiedä millon poksahtaa. neuvolatäti kyllä sanoi tänään, että saadaan rauhassa ootella kesäkuun puolväliin, mutta toivon kyllä, että ei tarviis niin pitkään enää ootella.

Onnea maryroselle romanttisesta kihlautumisesta. ehkä se punatukkaisuus tuli monelle mieleen tuosta siun nickistä. Tuuhan heti kertoo testin tulokset sitten.

Mustakissa: Voimia ja jaksamisia siullekkin. Pidä huoli siitä, että pääset itsekkin bälillä tuulettumaan yms. Etttet pala ihan kokonaan loppuun. On kuitenkin tärkeetä lapsille, että äiti voi hyvin. Pistähän se miehes lapsen vahdiksi ja lähde jonnekkin pitämään hauskaa.

Miulla tuli jo viikonloppuna maitoo tisuista :D Ihan kyllä muutamat tipat, mutta huvitti silti, ku aattelin jo, että näinköhän näistä miun olemattomista rinnoista mitään tuu. Onks muilla tullut raskausaikana?

Miehen veljenpoika tuli viikoksi tänne joensuuhun hoitoon. on kylläkin mummulla ja ukilla hoidossa. Senkin nimi on aku (:

Lähdetään nytten sitten moikkaamaan sitä!

Zuzu 38+1

Vierailija
144/398 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä ollut hiljaista.. Mie oon yksin kotona.. viimeks olin reilu puol vuotta sitte.. vähä outoo.. mut toisaalta ihanan rauhallista :D saa tehä mitä tykkää.. :D

Voi että oli kyl ihana toi sin kosinta Mary.. just jotaa tommosta mieki sit joskus haluisin.. <3

Mie olin tänää kaupungil ettiis häävaatteita, mut kaikki mun koot oli menny :`( Ärsyttää!! Pe tosiaa lähtää Sotkamoo hähin.. vähä jänskättää ton tytön kans lähtä nii pitkälle automatkalle.. :/ Toivottavast ei koko matkaa huuda..! :D

Voih että.. tää vauvakuume ei vaa hellitä..!! Mul on vissii krooninen vauvakuume!Välil jo tuntuu et nyt.. mut sitte se jostaa tulee uuestaa.. Ois nii ihana saada tommonen toinen pikku pirpana.. <3 Meijän vauva jo nii iso.. :D Vaik toisaalta nää " isot " vauvat on ihanii ku niist on äitillekki vähä enemmän jo seuraa.. ja öisin antaa nukkuu paremmin :)

Minttu ja pikkuneiti 6kk <3

Vierailija
145/398 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa meiän kantavilla voimilla olla muutakii elämää.. :D.

Voiku minä tein virhearvion,aattelin että täällä ei oo toisiaan syyllsitäviä äitejä mutta toisin kävi.erehyinmenemään lukemaan sitä nimimerkille kohistettua ketjua kun siellä oli niin paljon viestejä(luuliin kyllä että se oli vaan joku outo sana).

tuli vaan konkreettisesti mieleen et mitähän minusta aatellaan..ja ketkä tätä sitten lukee vielä kejulasiten lisäks..ja oonkohan minä jo liian avoin tänne tämmöseen ketjuun,minne pääsee kuka vaan lukemaan.

joo no tällasin miettein.

Vierailija
146/398 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZUZU, no hyvö että reissu meni hyvi eikä pienokainen päättänyt vielä syntyä! Joko alkaa ottamaan päähän raskaana oleminen? ;) Mää olin ihan kypsä jo joskus viikon 34 jälkeen :D

MINTTU, tiiäks, täälläkin meinaa olla vähän joku vauvakuumeen tapainen! Tai siis aina kun Sampoa kattoo ja tulee sellainen mieletön hellyyden-, onnellisuuden ja rakkaudenpuuska niin tulee mieleen, että " näitä lisää!" :) Onko mitään ihanempaa kuin oma lapsi? No tietty KAKSI omaa lasta :D

MUSTA_KISSA, no " äiti on äidille susi" . Eli vaikka toisaalta parhainta tukea saa juuri toisilta äideiltä, myös pahinta kritiikkiä saa myös toisilta äideiltä :/ Jokainen äiti kun tietää, mikä on " paras" tapa hoitaa asiat. Niin pitkälle ei kuitenkaan nähdä, että jokainen perhe on erilainen ja jos toisessa perheessä joku asia toimiikin, toisessa ei välttämättä alkuunkaan!

Tänne ei mitään uutta. Sampo on ihana. Piste. :)

Maryrosen kuulumisia odottelen.

Ja herätys MSOL, JII, MAVU ja muutkin! :DD Itsehän olenkin ollut ihan hyperaktiivinen, että voin huudella täällä muita aktivoitumaan ;p

Mut nyt pitää mennä tutimaan, että ehtisi edes hetken nukkua, ennenkuin on eka herätys :)

Han ja Sampo 3,5kk+

Vierailija
147/398 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aktiivinen lauantaina, mutta täällä ei ollut ketään muuta :( Mä olin jo ihan kauhuissani että täällä on tosiaan muuta elämää omistavaa porukkaa, kaikki muut siis paitsi minä...

Mua ahdistaa se kun ilmeisesti nämä uudet vakkarit, ovat pyörineet tuolla edellisessä ketjussa niin en tiedä kuka teistä tietää mitäkin...Välillä tekis mieli avautua ihan kunnolla, mutta sitten taas en jaksa sääliä ja voivottelua osakseni kun se tekee mielen taas huonommaksi. No joo...Ehkä joku päivä...

Vierailija
148/398 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma ulkona ja mä oon täällä sisällä. Melissa juuri nukkuu päiväunia ja mä syön samalla kun surffailen. Ollaan tänään ehkä menossa junalla kaupunkiin.

Mä oon tälläinen jännittäjä/hermoilia luonne, joten maalailen kauhukuvia mun kaupunkireissuni onnistumisesta kun ensimmäistä kertaa vaunuilla menen sinne ja vielä junalla. Pitäisi mennä puistoilemaan muiden mammojen kanssa ja tietenkin Melissa vääntää isot paskat siellä silloin :D Tuolla kun aika vilkas suolentoiminta ja tänääkin jo tehnyt kaksi vaippaa täyteen tavaraa. Muttei kyllä mikään ihmekään, kun oon tunkenut tissiä joka välissä sen suuhun :D

Eilen oltiin neuvolassa. Melissa on jo 58cm pitkä ja painaa 4810g. Tk sanoi, että Melissa päästää mut liian helpolla kun se kyseli meidän kuulumisia. Neuvolassakin Melissa vain naureskeli ja keimaili terveydenhoitajalle :)

Vierailija
149/398 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JII, toki saat avautua jos vain suinkin pystyt/haluat! Kuitenkin teoriassa ollaan kaikki anonyymeja ja tuntemattomia toisillemme :) Mutta ei tietenkään oo mikään pakko. Muista kuiteski, että täällä ollaan hengessä mukana, vaikket mitään sanoiskaan! :)

MSOL, niin kuis vanha se typykkä teillä nyt oikein onkaan? :O Hyvin on tainnut kasvaa :)

Joops, huomenna mennään taas rokotutettavaksi, onneksi tällä kertaa saapi rokotteen ihan suun kautta, niin ei tarvi toista kiusata piikeillä :/ Saa rotarokotteen. Sampo on sellaisessa rokotetutkimuksessa mukana, ei me ehkä muuten oltais rotarokotetta otettu. Maksaa kuitenkin aika rutosti.

No, pitää tällä erää lopettaa tähän.

Han ja Sampo 3,5kk+

Vierailija
150/398 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jii: avaudut tai sit et mut hengessä ollaan mukana ja ei tod mistään säälistä.sust on tullu mun idoli *palvoo*mistä sä oikein revit nuo voimat??

nyt jos ei jäis jaaritteleen.täs lueskelen viestit ym samalla ku syön,kakarat makkoo,vihdoin!

Alotettiin A:lla se almiron pepti maito ja meinas eka et en syö ku maistuu ouvolle,nälkä oli mut ei kelvannu.no sain nukahtamaan ja tutia luputtamaan ja vaihoin st jonku ajan päästä tutin pulloon..kauhia äetee.

juu sevauva kuume..mikä onkaan ihanampaa ku 2 lasta?no kolme tietysti..

näihin mietteisiin..

Vierailija
151/398 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt taas on puolet unohtunu mistä piti kirjottaa ja vastailla, no kerrotaan sitte vaan kuulumiset:)

mulla oli maanataina aamulla 38,3 asteen kuume, hyvä ku sängystä jaksoin nousta, ja sitte iltaan mennes se laski ja sen jälkeen ei oo ollu enää mitään:O iha ihme touhua! mikä ihmeen pikaflunssa mulla oli? ikää ennen oo tollasiakaa ollu.

nyt on kyl pakko avautua yhestä asiasta, ku meillä oli lauantaina pikkuiso riita, ja sunnuntaina on aina mun pitkään nukkumisaamu/päivä, no... mies sitte otti ja päätti olla heräämättä tenavienkans, ja ku se tietää etten mä pysty kauaa olla niin että likka huutais/pölisis sängyssä, eli se käytti sitä hyväkseen ja jäi S*****A sänkyyn vaan makaamaan, kääns vaan kylkee!

ja mä en mitään muuta noin itsekästä, rasittavaa ja ilkeetä temppua tiedä ku ton! se on niin rasittavaa ku kerranki (kerran viikossa mahollisuus) sais nukkua pitkään niin ei!! tämä jää sänkyyn ja pakottaa mut nousemaan tenavienkans=( ja seki oli jo 7 aamulla kuten yleensä!

ja se itte saa nukkua joka toinen viikko pitkään ku sillä on iltavuoro!

se on ton muutaman kerran tehny ennenki. ja tää kerta kyllä oli viimenen!

jos vielä kerran tekee niin minä kyllä pakkaan kamat ja lähen!

no joo, voi joistaki kuullostaa vähä järkylle, mutta se vaan tekee ihan omalle jaksamiselle hyvää kunhan saa edes sen yhden päivän nukkua pitkään:(

että tällasta täältä tälläkertaa:) no on mulla ihan hyviäki uutisia, saan vaippoja myyntiin sinne liikkeeseen jos vaan hinnasta päästään sopuun:) huomenna teen tarjouksen ja jos ne hyväksyy niin sitte teen sinne parikyt vaippaa näi alkuun:)

han: onko se se rokotetutkimus jossa osalle annetaan se oikee rokote ja joillekki se lumerokote? ku meillä on kumpaaki tenavaa siihen aikoinaan kysytty, mutta en sitte menny kummankaan kaa:/

mutta nyt nukkumaan:)

Vierailija
152/398 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAVU, se tutkimus on sellainen, että tutkitan, voiko rotarokotetta ja aivokalvontulehdusrokotetta antaa yhtä aikaa. Toinen ryhmä saa rokotteet erikseen (Sampo kuuluu siien ryhmään) ja toinen yhtä aikaa. Sitten verrataan oireita yms.

Vierailija
153/398 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han: Melissa on nyt reippaat 2kk :) (kesäkuussa 13. päivä tulee 3kk täyteen)

Mavu: Jaksamisia miehen kanssa! Paremmin en osaa sanoa, kun tuntuu että melkein kaikkien miehen on jossain välissä niin sikoja.

Josta tulikin mieleen, että kuinka mä uskallan koskaan mennä naimisiin? Haluisin, että suhde olis melkein täydellinen ennen kuin mennään naimisiin ja että voisin luottaa siihen, että yhdessä ollaan kuolemaans saakka. Mutta eihän tuollaista voin nykypäivänä ajatellakkaan. Pitäis vaan mennä päivä kerrallansa ja keskittyä elämään tässä päivässä eikä aina ajatella, että mitä jos..

Me vaan ollaan miehen kanssa tietyssä asioissa samanlaisia, samalla aaltopituudella ja toisissa asioissa esim. maailmankatsomuseroissa ihan erilaisia.

Minkälaisen miehen kanssa te ETTE voisi ajatella seurustelevanne?

Mä en voisi seurustella miehen kanssa, joka ei tykkää lapsista, eläimistä eikä olisi tasavertainen (hui säikähdin, kun naapurin kissa tuli ikkunalaudalle :O Tuossa se nyt vahtaa mua, kyttääjäkissa :D) kotitöiden jakamisessa. Enkä halua mun mieheni hyppivän baareissa, vaan viettävän aikaa perheensä kanssa paljon. Ja tietenkin harrastuksissa saa käydä. Ajattelin myös aikoinaan, että en voisi seurustella rasistin kanssa. No mun mies on tuota kaikkea mitä toivon, paitsi että se on tosi poliittinen ja rasisti :O Siinä meillä eniten tappeluja tuntuukin tulevan.

No kyllähän ne vastakohdat täydentävät toisiaan.. Joissakin tapaukissa. Mies yrittää tehdä musta vähemmän sinisilmäisen ja mä yritän miehelle paasata maailmanrauhan ja ihmisten tasavertaisuuden puolesta :D

Ja sitten muuhun asiaan.. Tänään aloitettiin Melissan kanssa kestoilu! Osittain kestoilulla näin aluksi mennään ja siitä sitten pyritään täyskestoiluun, kun vaippavarasto muokkaantuu sopivaksi ja riittäväksi :)

Vierailija
154/398 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]MSOL, en osais kuvitella seurustelevani epätasa-arvoisen henkilön kanssa. Muutenkin miehellä täytyy olla samanlaiset arvot kuin mulla, eli perhekeskeisyys, väkivallattomuus, oikeudenmukaisuus ynnä muita. Muuten ei niin väliksi, vaikka vähän erilainen onkin :) Ja tuollainen siis mun mies. - Sampo oli muuten 1,5kk iässä 57cm ja 5320, eli aikalailla samoissa mitoissa M:n kanssa :)

Meillä onkin sitten seuraavaksi 4kk lääkärineuvola kesäkuun alussa. Saapa nähdä mitä siellä Samposta sanotaan :O

Meilläkin tosiaan kestoiltu jo pari kuukautta, mutta yhäkin öisdin käytetään kertiksiä. Haluaisin siirtyä kokonaan kestoihin, mutta en tiiä mitkä kestot olis sellaiset, että niiden kans pärjäis läpi yön. Meillä kun ei muuten vaihdeta yöllä vaippaa, jos ei oo kakkoja. Sampoa ei haittaa pisut eikä ne kakatkaan, mutta ne on pakko vaihtaa hetimmiten, ettei polta peppua rikki :/

Sampo muuten eilen kääntyi ekan kerran selältä vatsalleen! Olin aika ylpeä ♥ Hirveä ähellys kävi jonkun 10 minuutin ajan kunnes onnistui kääntymään :) Sain jopa videoitua tapahtuman! ♥ Nytkin se tuossa lattialla äheltää -> yrittää kääntyä ja saada lelua itselleen! Ihana! Pitää varmaan mennä tsemppaamaan tuohon viereen nyt. Palaan myöh.[/color]

Vierailija
155/398 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Olen hanin kanssa samoilla linjoilla sen suhteen, että en ikinään voisi seurustella rasistin ja epä tasa- arvoisen ihmisen kanssa. Oon jotunut katsomaan niin monta kertaa vierestä, kun kavereita (varsinkin poika puolisia) On haukuttu ja lyöty ihan syyttä suotta vaan sen takia, että sattuu poikkeamaan massasta. Miusta erilaisuus on kaunista ja miehessä pitää ollakin jotain erilaista ja ainutlaatuista, että se tekee minuun vaikutuksen (: Joo se siitä.

Kiva Msol, että oot aloittanut kestoilun. Itekkin sitten, kuhan vauva syntyy pääsen sitä kokeilemaan. Ois kyllä kivempi, että kestovaippoja ois enemmän tarjolla kaupoissa yms. Täällä joensuussa ainakin on tosi surkeat valikoimat. Ehkä sitten, kun se tästä yleistyy, niin valinnan varaakin tulee kauppoihin enemmän.

Mutta taidan mennä katsomaan tuota nelosen uutta sarjaa, onko se mistään päin kotoisin.

zuzu

Vierailija
156/398 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmikseni oon huomannut, että aika moni mies täällä päin on rasisti :/ Väkivaltaa en siedä laisinkaan. Enemmän miehellä tuntuu olevan vastaan islaminuskoa, kun itse on kristitty. Muuten niin osaa sanoa mikä siinä on.

Kyllä niin hävettää myöntää, että mies on rasisti vaikka juuri muuta vikaa siinä ei ole.

Onkos teidän miehissä jotain suuempaa " vikaa" joka häiritsee suhdetta tai ainakin saa riitoja aikaiseksi?

Vierailija
157/398 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta_kissa: Oho! Sait mut (melkein) sanattomaksi ;) Kiitos sanoistasi <3 Mä olen ihan pökerryksissä! Se on vaan pakko jaksaa vaikka vastoinkäymisiä meidänkin teille on aika monet ja isot kasat heitetty. Suurin jaksamisen syy on kyllä tuo oma ukko :)

mavu: No olipas teidän herra huonolla tuulella >:( Joko saitte asian puhuttua ja sovittua? Meillä aina välillä otetaan matsia koiran aamulenkeistä ja mies käyttäytyy välillä samalla lailla kun sun ukko... Rupes oikeen nyppimään kun ajattelenkin....

MSOL: Onhan yhteinen lapsi (ainakin minusta) suurempi sitoumus kuin avioliitto. Toki avioliitossa tulee lailliset suojat kumppanille yms. mutta lapsettomasta avioliitosta pääsee pois ilman että on pakko enää ikinä nähdä kumppaniaan kuin lapsellisesta avoliitosta. Lapsi on kuitenkin se yhteinen side teidän välillänne aina. Mä ainakin ajattelen että me ollaan miehen kanssa yhdessä kunnes kuolema meidät erottaa, ja olisin sitä mieltä kyllä ilman avioliittoakin. Meidät on hitsattu vuosien varrella niin tiiviisti yhteen, että en näe mitään mikä meidät voisi erottaa.

Han_: Tahtoo nähdä videon!!! :D Voi että sulla on jo iso poika :) Täytättekö muuten äidit semmosta vauva kirjaa missä on just kaikki ensimmäiset kääntymiset yms...? Mä olen jo monta kertaa haaveillu ostavani semmosen mutta olen vielä malttanut mieleni;) Toki siinä vauva-arjessa on varmasti muutakin tekemistä kuin kirjan täyttäminen. Mä vaan muistan että se oli mulle tosi katkeraa kun mun vauvakirjaa ei ollu täytetty loppuun asti :(

zuzu: Mun piti kattoa se dirt mutta mä nukuin kellon ympäri kuudesta seitsämään...Oliko se ollenkaan hyvä? Kysyy nim. juorujen perään.

Mä oon suhteellisen samoilla linjoilla muiden kanssa tosta " mies joka kanssa en voisi seurustella" kyselyssä, mutta mä en enää ikinä voisi seurustella miehen kanssa joka ei ota mua huomioon. Itsekeskeiset ja stereotyyppiset suomalaiset miehet (katsoo jokaisen naisen perään, juo olutta litra tolkulla, katsoo jalat pöydällä urheilua kun vaimo häärää keittiössä tyyppinen) kuvottaa. En myöskään voisi elää ihmisen kanssa joka ei näytä ja kerro tunteistaan, koska mä olen kovin tunteellinen tyyppi ja mulle on tärkeää kuulla se että mua rakastetaan ja että olen ihana :D

Mun miehen suurin vika on se että se on autohullu. Siitä asiasta me riidellään enemmän kun mistään muusta. Rakas aviomieheni ei aina välillä muista ymmärtää sitä että mä en välttämättä halua tuhlata 500¿ auton lisävaloihin tms...Sitten rakas saattaa välillä suutahtaa kun mä jarruttelen sen auto suunnitelmia ja sanoo että mä en anna sen harrastaa. Juu...No, kallis harrastus, muuten ihan ok, mutta se rahan ja ajan meno siihe...Sitten kun joku ei mene niin kuin pitää tuo on niin kiukkunen ja se purkautuu sitten kotona. :(

Toinen vika on jo menneisyyttä, mutta miehellä oli huono viinapää. Siis olutta ja muita " ei niin jyrkkiä" mies pystyy juomaan, mutta viinasta se tulee iha pöhköksi. Ei ole mitenkään väkivaltainen mua kohtaan, mutta siitä tulee niin yli suojeleva että se voisi hakata kaikki muut jotka edes katsookin muhun. No onneksi tuo ei enää väkeviä juo ja me muutenkin juodaan tosi harvoin.

Mun täytyy muuten nyt myöntää että mussa ittessäni on vähän rasistin vikaa :( Se tosin johtuu huonoista kokemuksista, enkä mä automaattisesti vihaa kaikkia ulkomaalaisia, vaan suhtaudun heihin suuremmalla varauksella kuin suomalaisiin.

No, nyt kun ollaan päästetty vähän höyryjä miehistä ulos, pitäskö niitä välillä kehuakkin? ;) Eli mikä sinun miehessäsi on sellaista mitä arvostat kaikista eniten ja miksi rakastat miestäsi?

Vierailija
158/398 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa.. Ei ollut mieltä surffailla vauvasivuille, kun menkathan ne alkoivat viime lauantaina... vetää kyllä joka kerta mielen niin matalalle.

Kiitos onnitteluista kaikille! Me ajateltiin kyllä virallistaa avioliitto tämän vuoden puolella, mutta bileet pitää ens vuonna.

" Mies, jonka kanssa en voisi seurustella" -Gallup:

Miehen on oltava -lapsirakas

-eläinrakas

-huumorintajuinen

-huolehtivainen

-väkivallaton, ei-rasisti

Ja Jiin gallup, " Mistä pidät miehessäsi" :

Mä rakastan mun miehessä sitä, että se osaa oikeina hetkinä olla sellainen huolehtiva ja ottaa syliin ja puhua nättejä. Ja se tulee tosi hyvin toimeen lasten kanssa. Myöskin eläimien kanssa se tulee suht ok toimeen, vaikka sillä onkin allergiaa jonkun verran.

Aikaisemmin mies oli aika väkivaltainen, ja vieläkin pinna on liian lyhyt. Nyt oon saanut aika hyvin kitkettyä väkivallan pois, mutta tosissaan, helposti ukko möläyttää suustaan jotain ilkeää, kun helposti suuttuu. Siitä en tykkää, kun itse en juurikaan haasta riitaa/riitele, ja mieluummin oon hiljaa kuin riitelen.

Rasisti mun ukko nyt ei oikeen voiskaan olla, hänen isänsä on intialainen, joten samaa tummaa verta kulkee myös hänessä. Mies siis on ihan syntynyt Suomessa jne... Kyllähän tuo jotain harmitonta kebab-falafel/tai muuta vähän rasistista juttua heittää joskus...

Nyt pitää juosta, palailen!

-Mary

Vierailija
159/398 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jii: " Kiva" , että joku muukin on vähän ennakkoluuloinen. Itsellä ei juuri ennakkoluuloja ole, kun ei ole kokemuksiakaan ainakaan huonoja ulkomaisista.

Jokaisessahan meissä on vikoja. Sitä mä en tietenkään siedä, jos ulkomaalaisia käydään hakkaamassa ja haukkumassa/syrjimässä enkä myöskään sitä, että ulkomaalaiset tekevät sitä suomalaisille. Molemminpuolistahan tämä rasismi joillakin on.

Musta tuntuu jotenkin avioliitto paljon sitovammalta, kun siinä vannotaan ikuista rakkautta ja yhdessä oloa kunnes kuolema erottaa. Lapsen saannissa taas voisin kuvitella meidän hoitavan Melissaa tasavertaisesti eron jälkeenkin. Mutta kyllä mä ajattelen sitäkin, että nyt kun lapsi on pitäisi ainakin olla onnellisesti yhdessä. Eipä sille lapselle olisi kivaa, jos vanhemmat eroavat :( (tietenkin huono suhde on vielä huompi vanhemmille ja sille lapselle.)

Olisi ihana vaan, että myös mies oikeasti kosisi tai alkaisi tosissaan suunnittelemaan häitä. Kihloissahan me ollaan oltu kohta 2v. Mutta niin olivat se äitikin ja isäkin " kihloissa" 11v. ennen kuin erosivat.. Siispä miehelläkään mitään kiirettä ole tai sen suurempia halujakaan (??) naimisiin. On se kyllä valinnut meille kirkon missä mennään naimisiin ja muutenkin sanonut, että haluaa ehdottomasti kirkossa naimisiin. Maistraatti ei kuulemma käy. Juhlista se ei vaan oikein perusta eikä muutenkaan tykkää olla juhlien keskipisteenä.

Kun sanoin yksi kerta, että meidän häätanssina voisi olla Baddingin Valot, niin mies sanoi ettei se aijo tanssia :O Ei kuulemma osaa ja kaikki muutenkin katsovat siinä.

Oon kyllä yrittänyt selittää miehelle, että mehän voidaan järjestää sellaiset häät kun halutaan ja sellaisella budjetilla kun meille sopii. Voidaan vaikka mennä kirkossa naimisiin ja sen jälkeen vaikka perheen tai vaikka kahden kesken syömään :) Eipä menisi rahaakaan paljon :D Mutta kyllä mä vähän isommat häät haluan ja prinsessamekon ;)

Vierailija
160/398 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on täälä tunnelma vieläki vähän etäinen, hirveesti ei olla puhuttu.

eniten mua tuossa siis ärsyttää se, että se käytti lapsia hyväkseen mua vastaan, jos ymmärsitte?

mun miehessä on se vika, kun ei oo sitte yhtään romanttinen, jiinkans siitä ainaki on ollu puhetta:)

ja minäkun oon semmonen joka kaipaa hellyyttä ja läheisyyttä välillä. toisinsanoen välillä tuntuu tää elämä että mulla on vaan täälä mieskämppis kun avomies. siitä monesti on riitaa:/

meillä on poitusta yks niin hyvä video missä se yrittää kääntyä vattalleen, mutta en kyllä nettiin sitä halua laittaa:)

mutta nyt juomaan kahvia ja lukemaan päivän lehti:)