Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DeMoms 5

22.04.2007 |

Teille tulee sit sama hääpäivä ku meilläkii on. Huh, kohta vuos avioelämää takana..

Ainii ja tämmönen äitien oma foorumi on rakennettu. Tervetuloota vaan kirjottelemaan sinne.

http://aitiklubi.palstani.com/index.htm

Kommentit (398)

Vierailija
21/398 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil sitten on saman ikkäset poijat.onko sun poju syntyny alku vai loppukuusta?meiän A on syntyny 27 päivä tammikuuta

Vierailija
22/398 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki täältä ilmottelen itsestäni..

Vauvakuume on jo tuskastuttava ajatus. Menkat alko taas sunnuntaina ja harmittaa. Toivottavasti pikkunen ilmottais pikaisesti tulostaan!

Jii85, Voimia teille tulevaan, etenkin sinulle sinne leikkaukseen.Hyvä että kasvain saatiin selville ja toivottavasti leikkauksen jälkeen kuuluu pian vauvauutisia :) Vai onko siinä jokin aika ettei saa yrittää raskautta?

Kiva että täällä on ollut taas elämää, pääsääntösesti oon käyny vaan taustalla lukemassa toisten juttuja, tuntuu etteis koskaan oo aikaa kirjotella ite.

Mies on soitellu tuonne pohojoseen ja kyselly töitä. Saapa nähä tuleeko meillä vielä kesän aikana muutto sinne... :) ois kyllä ihanaa.

Mutta vielä ihanampaa ois saada vauvamasu.. Mä mietin että missä vaiheessa mun pitäis ottaa asia puheeksi lääkärin kans, seksiä on nyt harrastettu reilu vuosi ilman ehkäisyä eikä yhtään plussaa vielä oo näkyny.. mutta toisaalta menkat on ollu säännölliset. Mut ehkä se täs jossain vaiheessa tärppää.

ahaa.. Poika heräs just. heti ku pääsin kirjotuksen makuun.

Täytyy täytellä josku stoiste toi ystäväkirja-juttu.

Eli tämmönen rääpäsy tällä kertaa taas..

Napero ja Konsta 1v3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/398 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihana sen meni ja väänsi siitä kun me alettiin juttelemaan demissä hanin, MSOL:n, laukkasen ja mavun kanssa. (Silloin deMoms oli kyllä isompi perhe mutta tässä nämä keitä te tunnette :)) Ainakin mä olen asian käsittäny näin :)

Joo, ei oo kiva vappu ei :( Harmi kun diakonissa laitoksessa on vain ti ja to leikkauspäiviä ja torstai oli täynnä. Leikkaus itsessään maksaa noin 3000¿ ja joudun olemaan siellä ainakin kaksi päivää ja yöpyminen maksaa 350¿, eli yhteensä noin 4000¿ lasku. (Ja tämä siis kelan korvausten jälkeen...=/)Ei oo helppoo, mutta parempi hoitaa tämä pois alta. Julkisella puolella on jonot kiireellisissäkin leikkauksissa noin 1kk ja en todellakaan voi niin pitkään odottaa, tämä elämä on suht tukalaa tuon molliskan kanssa.

Napero: Kiva kuulla sustakin:) Mun käsittääkseni sen vauvan teon saa alottaa sitten kun itse siltä tuntuu. Mä saan clomit sitten noin kuukauden leikkauksen jälkeen. Nyt täytyy vaan toivoo että mun vasen munasarja ei sano itseään irti...

Vierailija
24/398 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mua on kaipailtu <3 :)))) Tulipa hyvä mieli :)

Vastailenpa itsekin Jiin hienoon gallupiin!

Ikäsi: - 21 (vm. 85)

Ammatti: - opiskelen varhaiskasvatusta, eli lastentarhanopeksi valmistun joskus (haaveena tosin myös teologian opinot...)

Pidätkö työstäsi? - Tuleva työ on kyllä todella haasteellista, mutta pakkohan siitä on pitää, ei sitä varmaan jaksaisi muuten tehdä :)

Miten asut? - Kerrostalokaksiossa Oulun keskustassa vuokralla

Kenen kanssa? - Aviomieheni ja poikani kans

Autosi: - Peugeot 406 vm -97 (ilmastoinnilla ;) JEEE)

Harrastuksesi? - Lenkkeily, netissä roikkuminen :D

Onko sinulla eläimiä? - Eips

Lapsia? - Poika, Sampo 02/07

Lempi¿

Ruoka? - Esim. uunilohi...

Juoma? - Vesi, appelsiinimehu

Ruokaravintola? - Oulussa Torero

Herkku? - Kaikki missä on suklaata :D (ainakin melkein)

Tv-sarja? - Vaihtelee

Eläimesi? - Koira?

Bändisi? - Liian monia, esimerkkeinä mun laajasta musiikkimausta vaikkapa Marduk, Finntroll, 80-luvun pop, Gwen Stefani... :DDD Siis mulla ON laaja musiikkimaku :)

Kumpi?

Kahvi/Tee? - Sanoisin muuten kahvi, mutta ikäväkyllä en voi juoda sitä, kun Sampolle tulee ilmavaivoja. Sanon siis Tee

Riisi/Pasta? - Riippuu minkä kanssa syö :D

Kala/Liha? - Varmaan liha, ainakin sitä tulee syötyä enemmän

Avio/Avoliitto? - Avio-

Järvi/Meri - Järvi

Kesä/Talvi - Kesä

Mansikka/Vadelma? - Vadelma

Hevi/pop? - No musiikkimaku on kllä hevivoittoista...

Oletko koskaan¿?

Haastanut riitaa turhasta? - Hah, OLENKO? :D KYsy vaan kuin monesti!

Kytännyt naapuriasi? - Pakko välillä ;)

Ihastunut naapuriisi? - En

Ihastunut työtoveriisi? - En

Huijannut pomoasi? - Joo

Halannut puita? - Varmaan kännissä, en vaan muista :D

Pettänyt kumppaniasi? - No ikävä kyllä olen tehnyt pikku typeryyksiä joskus :(

Tullut petetyksi rakkaudessa? - En kai, kun en oo ollut kunnolla rakastunut ennen omaa miestä. Muihin miehiin on kyllä joutunut pettymään, mutta en voi sanoa, että olisin hitä rakastanu, joten en ole tullut petetyksi RAKKAUDESSA.

Uskotko¿?

Joulupukkiin? - Yritän ainakin

Naapuriin? - Välillä

Katujyrään? - En tod. ne on vaan mielikuvituksen tuotetta!!11!

Rakkauteen ensisilmäyksellä? - Jep

Rölli-peikkoon? - Jepjep

Itseesi? - Öhhh, kyllä tietyissä asioissa

Tulevaisuuteen? - Kyllä!

Vanhempiasi? - Nykyään kyllä :)

Joops, ollaan tosiaan reissun päällä, oon siis ollut vähän nettipimennossa. Ollaan anoppilassa/mummulassa täällä eteläpohjanmaalla (tässähän ois hyvä sauma minimiitille, kun ollaanp ertäi perjantaihin asti), enkä oo päässyt koneelle, entä kuin nyt, kun mies kävi hommaamassa sellaisen verkkokaapelin tälle kannettavalle (en oo viittinyt käyttää appiukon konetta :/). Täällä sormet syyhyten kirjoittelen!

Ihanaa, että porukka on vähän aktivoitunut! Ja tosi kiva että on tullut uusiakin kirjoittelijoita! :)

Jo mulla oli kuulkaa ikävä teitä :)

MARY, voi kurjuuksien kurjuus mikä sulla oikein on?!? Tosi harmi, jos oli keskenmeno!

Äh, nyt en ehdikään enempää. Yritän tässä taas pästä koneelle pikapuoliin :)

T. Han ja Sampo

Vierailija
25/398 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin tsemppaamaan! Kallista hommaa on, mutta jos sillä paranee, niin kyllä se silloin kannattaa. Eiköhän sitten viimeistään saada plussauutisia sun suunnalta ;) Ainakin kovasti toivon näin!

Vierailija
26/398 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta_kissa! Kiva että täällä on joku jolla samanikäinen pikku-pallero kun meillä. Meidän prinssi syntyi 18. tammikuuta, eli pikkasen vanhempi kun sun. Miten sulla on mennyt? Onko vauveli kasvanut hyvin? Meillä on kaikki mennyt paremmin kuin mitä uskalsin uneksia. Ollaan syöty ja nukuttu hyvin. Nyt on hauska vaihe kun poika alkaa jo oleen vuorovaikutuksessa ympäristöön, ei vaan oo sitä syömistä ja nuksimista.

Vierailija
27/398 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. peukut pystyssä sun puolesta. Toivottavasti kaikki kääntyy parempaan päin. Älyttömän hintasta muuten toi yks. sairaanhoito, mistä ne luulee että normi-ihmiset tommosia summia saa? Ja kunnallisellakin puolella ihan älyttömät jonot leikkauksiin. Just eilen oli lehdessä juttua tosta että HUS ei pysty leikkaamaan nyt kun kaikkein kiireellisimmät, kun koulutettuja hoitsuja ei oo tarpeeksi. Ikävää tommonen. Mutta voimiavoimia sulle enivei :)

Vierailija
28/398 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai meillä oli ikävä sua raksu:) Sä oot ainakin mun ihan oma hani :*

Kiitos vaan tsempistä:) Kyllä tässä ollaan ihan hyvillä mielin, nyt sitten ollaan kaikki mun röörit tutkittu ja leikattu että jos tuloksia ei tule niin sitten on kumma..! No, lippu korkeella ja sitä rataa ;)

Halauksia kaikille ihanuuksille :)

-Jii, ilmeisesti hellyyden kipeänä ;)-

Vierailija
29/398 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miultakin jiille sekä marylle voimia ja jaksamisia. Huh törkeitä summia pyytää nuo lekurit :O

Niin siis korn on 11.6 (helsingin jäähallissakohan se oli..??) Provinssista en tiedä, kun en oo ikinään sinne itse päässyt :(

Millonka se mavun netti kauppa lähtikään pyörimään? Vai onko vielä tietoa siitä? En muista oliko siitä jotain puhetta joskus.

Joo, mutta mie taidan mennä kattoo tuota 4d dokkaria.

Ja tervetuloa uudet miunkin puolesta (:

*zuzu 34+2*

Vierailija
30/398 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jii, kovasti voimia ja jaksamista.

Täällä kans yks cocis-addikti, sitä kuluu ihan liikaa...

Meillä poika tekee lisää poskihampaita, ja käytös on sitten sen mukaistakin.

Kiukkua siis riittää.

Päivähoitopaikka on nyt hakusessa, mut tuntuis olevan vaikeaa saada hankalien työaikojen takia.

Viikonloppuna tein uudestaan raskaustestin, negaa se onneksi nyt näytti.

Ei kai tässä muu auta kuin yrittää uudestaan, vaikka jo valmiiksi pelottaa, tuskastuttaa ja hirvittää.

Vierailija
31/398 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JII, mitämitä, onko mulla menny jotain pahasti ohi, vai joko sulla on ollut se leikkaus?! :O Joo, oot säkin mun ihQraxu :* xxx

LAUKKIS, vai tehdään teillä hampaita... Meillä on vasta eessä päin nuokin riemut :/ Varmasti pelottavaa käydä uuteen yritykseen keskenmenon jälkeen, mutta yritä olla liikaa murehtimatta. Matiaksen pikkusisar vain odottaa vuoroaan :) Tsemppiä uuteen yritykseen!

Meidän Sampo sanoi eilen " äiti" :D Tokihan se oli vahinko; sattumanvaraisia tavuja peräkkäin, mutta kyllä mulla oli leveä virne naamalla :) Mölisi sängyllä, että " ulää, oguu... Äi-tti!" XD Ihana poika!

Joko muistin mainita, että Sampo ei koko 5,5h matkasta mummulaan nukkunut kuin yht. 1,5h kolmessa puolen tunnin pätkässä :p Oli melkoinen työ viihdyttää pientä takapenkillä :D Onneksi Sampo oli kohtuullisen tyytyväinen huolimatta väsymyksestä ja siitä, ettei voinut oikein heilua, kun piti istua turvakaukalossa. Mutta ilta oli kyllä yhtä huutoa (kun toinen oli ihan yliväsynyt) xp

MARYROSE, ne treffit on olleet suunnitteilla Kuopioon heinäkuun alulla (joku viikonloppu). Sinne on tosiaan jokaikinen DeMoms tervetullut! Ois mukava saada kasvot näiden nimimerkkien taakse. Ja älä huoli, kaikki me ollaan melko ekakertalaisia tässä hommassa, tai ainakaan ei olla tällä DeMoms-poppoolla koskaan ennen tavattu. No NAPERON kanssa ollaan tavattu (kiva muuten kuulla sustakin!), mutta meillä onkin vähän pidempi historia takana ;D

Jaaps, pitää vissiin tältä erää lopetella, mutta enköhän vielä tämän reissun ikana pääse nettiin (nyt kun meillä tää nettikaapeli tälle kannettavalle on).

t. Han ja Sampo

Vierailija
32/398 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanskubansku: Ei kun mut palotellaan ens viikon tiistaina eli vappuaattona:) Mä tulen sitten kertomaan kuinka meni, tai pestaan tuon miekkosen kertomaan kuulumiset kun itte pääsen koneelle vasta torstaina. :)

Vierailija
33/398 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempistä!<3 Varokaa vaan, entistä ehompana tulen takaisin;)

Vierailija
34/398 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi: -kesällä 22

Ammatti: -ylioppilas :D

Pidätkö työstäsi? -kotiäiti.. hmm, kyllä pidän

Miten asut? -Lahdessa

Kenen kanssa? -miehen ja pojan

Autosi: -VW Transporter

Harrastuksesi? -tiffanylasi-kurssi, ulkoilu

Onko sinulla eläimiä? -ei

Lapsia? -reilu 1v poika, Konsta

Lempi¿

Ruoka? -lasagne (tein sitä taas yks päivä)

Juoma? -cola (tällä hetkellä pakko vetää light- versiota)

Ruokaravintola? -El TOro

Herkku? -suklaa

Tv-sarja? ---

Eläimesi? ---

Bändisi? ---

Kumpi?

Kahvi/Tee? -kahvi

Riisi/Pasta? -riisi

Kala/Liha? -liha

Avio/Avoliitto? -AVIO-

Järvi/Meri -Järvi

Kesä/Talvi -Kesä

Mansikka/Vadelma? -Mansikka

Hevi/pop? -pop

Oletko koskaan¿?

Haastanut riitaa turhasta? -oon, monestikki

Kytännyt naapuriasi? -joo, ku se oli " kadoksissa" :)

Ihastunut naapuriisi? -en

Ihastunut työtoveriisi? -en

Huijannut pomoasi? -en!

Halannut puita? -en usko

Pettänyt kumppaniasi? -never

Tullut petetyksi rakkaudessa? -ehkä joskus hamassa nuoruudessa...:(

Uskotko¿?

Joulupukkiin? -joo

Naapuriin? -kyllä, niinkin voi sanoa

Katujyrään? -hmm..

Rakkauteen ensisilmäyksellä? -Elän sitä parasta aikaa

Rölli-peikkoon? -of course

Itseesi? -Kyllä

Tulevaisuuteen? -Siihen pitää uskoa aina

Vanhempiasi? -aina

Kuvaile tämän hetkistä elämäntilannettasi biisin sanoin-En keksi mitään mutta elämän tilanne on semmonen että laihduttaa yritän kovasti, ois kiva muutama kilo pudottaa ennen kesää. eli elämä pyörii ruoan (siis mitä saa syödä) ja lapsen ympärillä:) Kyllä se mieski välillä kainaloon löytää... <3

Vierailija
35/398 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä semmonen pakkomielle laihduttamiseen ja tarkkailen tosi paljon mitä syön. (Mä joskus avauduinkin tästä mutta en muista ketkä oli sillon messissä...) Nyt olen kuin itsestään laihtunut monta kiloa, kun ei tuo syöminen oikeen maistu. Mutta kun pääsen taas (terveenä) jaloilleni, niin eiköhän ne kilot palaa takaisin varteeni. Mulla on motivaatiota aina terventää elämäntapojani hetkeksi (noin pari kk) mutta sitten sen jälkeen repsahdan taas...

Vierailija
36/398 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulla kans samoin ku Jiillä että pariks kuukaudeks riittää motivaatio ja sit syödään taas kunnolla. Sillon kun skarppaan ni syön niin " terveellisesti" ettei se enään ole terveellistä ja sit ku syön kunnolla ni maistuu herkut vähän liikaakin. Nyt elän herkutteluvaiheessa mutta poden siitä kauheeta morkkista :D Mies pitää huolen että syön kunnolla nyt ku vielä imetän, heti ku sanon että on nälkä ni mies nipottaa et sun täytyy syödä..bla bla :P Tosin en kyllä lihonut yhtään raskauden aikana, ni ei kai mulla syytä laihduttaakkaan.. mut mut pari kiloo ois kuitenkin kiva saada veks :)

Ootteko te käyny vauvajumpissa/vauvauinneissa lapsienne kanssa? Me oltiin eilen ekaa kertaa poitsun kanssa vauvajumpassa ja oli tosi hupia! Haluisin kovasti jo alottaa uinninki, mutta täällä päin niin täyttä että yhä jonotellaan..

Mutta nyt menen siivoilemaan ja pyykkäileen (jeejee!) ennen ku pikkunen taas heräilee.. Kivaa päivää kaikille!

Vierailija
37/398 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sitten Han:in kanssa mahdottoman viisaita lapsia, meidän Melissakin ihan selvästi jokelsi äiti-sanan. Kumpikin minä ja mies kuultiin se ihan selvästi :D

Keskiviikkona oltiin Taysissä käymässä ja hyviä uutisia saatiin. Sydämen vajaatoimintaa ei ole tullut ja Melissa on niin hyvässä kunnossa (vaikka aukko on edelleen kookas), että seuraava käynti on vasta puolen vuoden päähän. Kuukauden päähän pitää tosin sopia käynti Vaasan sairaalaan.

Kohta lähdetäänkin nuorten äitien kahvilaan Melissan kanssa :)

Vierailija
38/398 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan täs lähössä Ouluun Vapun viettoon..:DPitkästä aikaa!

Hauskaa Vappua vaan teille kaikille!

Vierailija
39/398 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JII, näistä syömishommeleista on taidettu ennenkin puhua :) En enää edes kehtaa alkaa avautua, kun oon niin monesti jankuttanut samoista asioista. Tilanne ei mun kohdalla ole muuttunut miksikään. Ei pahemmaksi, muttei paremmaksikaan.

SUUS, meillä olis ainakin kiinnostusta tuohon vauvauintiin, mutta pitäsi ensiksi ottaa selvää, kuin ryhmiin mahtuu jne. Jos vain johonkin ryhmään mahtuu, niin meillä kyllä aletaan käydä säännöllisesti uimassa.

Mun pitää nyt leuhottaa, mutta saan pianon! Ihan oikein pianon! Oon niin pitkään haaveillut pianosta, mutta ei meillä olis ollut vielä varaa laittaa itse sellaista. Mut viime viikonloppuna mun kummisetä soitti ja kysyi, kiinnostaisko mua heidän vanha piano, kun heidän pitäis saada se remontin alta pois. Ja kyllähän mulle kelpaa!!! Onhan se vanha jne., mutta varmasti ihan toimiva, kunhan vain viritytän sen. Oon niin mielissään :)

Nyt syöttöpuuhiin. Palailen taas, jahka kerkiän :)

Han ja Sampo

Vierailija
40/398 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MSOL: Ihanaa kuulla että kaikki on Melissalla hyvin! :)Oli muutenkin tosi kiva kuulla kivoja uutisia! Teidän pikkuset ne alkaa jo höpöttelemään! <3 Ihanaa!

Mä sain ihan järkyttävän itkuvitturaivari kohtauksen eilen. Joudun syömään suht ytyjä hormoneja ennen operaatiota, liekkö niistä johtuneet.=/ Pelottaa ihan jumalattomasti se leikkaus. Kaikki kauhukuvat epäonnistuneista nukutuksista, (ei pysty liikkumaan mutta tuntee kaikki mitä tehdään),koko munasarjan/sarjojen poistosta, tai sitten jos sitä ihan vaikka potkasee tyhjää syystä taikka toisesta...:/

Voi hitto jos seuraava meitä kohtaava uutinen ei ole jotain iloista niin mä suutun! >:(