Japanilainen lehti uutisoi Suomesta. Kiitos Eerola rasistin mainetta just tarvittiin.
https://www.asahi.com/ajw/articles/16228248
Kiitos PS kun tuotte positiivista Suomi-kuvaa maailmalle.
Asahi Shimbun (jap. ) on yksi Japanin kolmesta johtavasta sanomalehdestä.[1] Sen levikki oli 4,68 miljoonaa kappaletta vuonna 2021[2], jolloin se oli Japanin toiseksi suurin Yomiuri shimbunin jälkeen.
Kommentit (327)
Näitäkin PersujenPerseilyjä maksetaan vielä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta paskaakaan vinosimmujen ulina.
Tämmöstä on perujen sielunmaisema.... 🤮🤮🤮
No niinpä. Suomen kuulumisia seurasi myös Lostista tunnettu näyttelijä Daniel Dae Kwan kommentoidessaan äskettäin somessa.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Korean suurimman lehden luetuimmat uutiset nyt
Most Read News
1. Finns Party Lawmakers Defend Miss Finland With Slant-Eye Gestures
2. Chun Doo-hwan Grandson's AI Webtoon on Family Struggles
3. Exclusive: Belift Lab sues NewJeans fandom for 100 million won damages
4. Shohei Ohtani Sued Over Hawaii Luxury Villa Project
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten tää noin kovasti ap:tä kaivelee että koko ajan pitää jankuttaa??
Sitä hävettää olla jonkun rasse-persun äiti/isä!
Hävettää olla entinen persu äänestäjä.
Enemmän olisi syytä hävetä jos on nykyinen persuäänestäjä
Minä olen entinen, nykyinen ja tuleva persuäänestäjä ja paskat nakkaan vassuille ja vi nosilmille!
Näin puhuu persu joiden kannatus muutenkin laskee. HÄPÄISIVÄT Suomen maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se vinkkasi jutun japanilaismedialle? Oliko se todennäköisemmin joku vihervasemmistolainen vai Eerola?
Persut itse.
- Kaikki hissit ei vedä ylös asti
- Ei kaikki inkkarit kanootissa
- Teräviä kuin säkillinen mätiä
- Syvällisiä kuin verkkokellukat
- Nopeita mutta ketteriä kuin merimakkarat.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on rasistinen ja köyhä maa.
Niipä, kun koomus, kristilliset, ruotsalaiset ovat kääntyneet rasismin suojelioiksi .... saatana. 👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Persut tuhoaa Suomen.
Kuka tuollaista enää muistaa. Maailmalla kohistaan nyt siitä kun demar... eikun demokraattien Bill Clinton porsastelee Epsteinin orgioissa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ainakaan maksa koska olet tukiloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ainakaan maksa koska olet tukiloinen.
Terrveisiä täältä työmiesten parista! Minulla on jalassa Sievin turvakengät. Niitä kenkiä tehdään Kiinassa miljoonia tehtaassa.
Meillä Japanissa justiin tässä vähän loihe miettimään että tilataanko me Sieviä vai Snickersiä. Meidän tehtaassa on 10.000 ukkoa ja akkaa röissä niin kelattiin että keskitetäänkö me tämä hankinta tähän brändiin vai ei.
Kauan meni Japanillakin aikaa pyytää Korealta anteeksi "lohtunaisista", jotka olivat japanilaisten miehittäjien seksiorjia.
Kaikki tällaiset mielensäpahottamiset ns. liittolaisten kesken satavat lähinnä Venäjän ja Kiinan laariin.
Milloin japanilaiset ovat alkaneet kokea itsensä kiinalaisiksi?
Ihan turhaa vouhotusta, ketään ei oikeasti kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas niitä 15 minuutin uutisia jotka ei sen jälkeen kiinnosta ketään, paitsi huonoitsetuntoiset suominaiset kauhistelevat asiaa sen pari viikkoa jonka jälkeen pöyristytään jostain muusta.
Ei mahda suominaisia liiemmin haitata rasismi aasilaisia kohtaan. Onhan se huomattu joissain keskusteluista täällä vauva.fi:ssä, ihan yli-lauta tasoa.
Moi. Mulla on tässä tällainen kenkä. On mulla muutakin tässä. Katsoppas kun on tätä teknologiaa tässä, huippua on.
Venaas kun mä vetäsen noi silmät kaakkoon tossa. Osta tomaatti. Ai et ostanu? No hei jos mä vedän silmät vielä enemmän vinkkeliin niin ostatko multa kurkun?
Älä nyt siinä tutise, kun osta vaan. Ne on vaan noi vasemmistolaiset katos. Niiden syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on rasistinen ja köyhä maa.
Niipä, kun koomus, kristilliset, ruotsalaiset ovat kääntyneet rasismin suojelioiksi .... saatana. 👹👹👹
Juuri näin.
Eerola ja kumppanit tuotti häpeän Suomen kansalle ikuisiksiksi ajoiksi . 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Mee SuiHing mee loovee juuuu looong timee hapy ending!
Ei oo rasismia tuo, vaan totuus Pattayasta(kin).
Ja muistakin rahanahneista thaikkul#rtoista.
EIHÄN PERSUISTA OLE MUUHUN KUIN TUHOAMAAN SUOMEN JOITA OHJAA PUUTINI VENÄJÄLTÄ