Olen plus 50v ja elämä junnaa paikallaan
Ihan kivoja harrastuksia, työ ja ystäviä. Mutta ei ole mitään oikein uutta tapahtunut vuosikausiin. Muilla ihmisillä saattaa parissa vuodessa tapahtua kaikenlaista, löytävät elämänsä rakkauden, vaihtavat alaa, muuttavat ulkomaile...Minä vaan puuhastelen samoja pikkujuttujani vuodesta toiseen. Rakkauttakaan en löydä näköjään koskaan. Muita?
Kommentit (3)
Eihän se haittaa, jos on tyytyväinen 😊
Itsellänikin elämä meni pitkälti samaa rataa, kunnes läheiseni sairastui nuorena, ja kuoli. Kaikki jäi kesken, kaikki elämän haaveet toteuttamatta.
Siinä vaiheessa mietin, että jos NYT saisin tietää että elämäni onkin loppumassa, niin mitkä toteutumattomat haaveet sattuisivat eniten. Mitä surisin, etten koskaan kokenut.
Ja sen jälkeen olen toteuttanut ne kaikki viimeisen 5 vuoden aikana.
Pidätkö asuinalueesta? Se tekee paljon. Mitä haluaisit elämään? Mistä pidät? Jotkut oppivat uutta tai tutkivat asioita.
no jos pysyy samana, niin eivät voi ainakaan mennä kovin helposti perseelleen. Ulkomaille muuttokin voi mennä päin helvettiä, jos joutuu siellä jonkun muun rahoilla asumaan eikä saa kunnon työtä. Rakkaudet nyt tulee ja menee, mutta voit sinäkin mennä tinderiin, jos ei ole jo jotain heilaa riesana.