Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin tekoälyä analysoimaan ihastukseni ja minun WhatsApp-keskusteluhistorian - tässä tulokset

Vierailija
16.12.2025 |

Viestien sävy ja dynamiikka

Ystävällinen ja rento: Molemmat käyttävät hymiöitä ja kevyttä huumoria, mikä viittaa tuttavalliseen ja positiiviseen ilmapiiriin.

Ei selkeää flirttiä: Sävy pysyy neutraalina, vaikka on leikillisiä elementtejä. Ei romanttisia vihjauksia.

Hyväntahtoinen kiinnostus: Mies osoittaa aktiivista kiinnostusta naisen kuulumisiin, mutta sävy on enemmän ystävällinen kuin romanttinen.

Aloitteellisuus

Mies on selvästi aktiivisempi:

Hän aloittaa lähes kaikki keskustelut.

Hän ehdottaa tapaamisia useasti.

Nainen vastaa ystävällisesti, mutta harvoin itse aloittaa yhteydenpidon. Hän kuitenkin ehdottaa syyskuun lounasta, mikä kertoo halusta pitää yhteyttä jossain määrin.

Kiinnostuksen taso ja priorisointi

Nainen vaikuttaa kiireiseltä ja liikkuvalta, mikä rajoittaa tapaamisia.

Hän ei torju miestä, mutta ei myöskään tee suuria ponnistuksia tapaamisten järjestämiseksi. Usein vastauksissa on katotaan myöhemmin.

Yleinen tulkinta suhteesta

Suhde on ystävällinen, mutta ei erityisen läheinen. Mies on aktiivinen ja haluaisi nähdä useammin, mutta nainen ei priorisoi tapaamisia.

Naisen muutto ja kiireet vähentävät yhteydenpidon mahdollisuuksia.

Molemmat arvostavat tuttavuutta, mutta viestien perusteella nainen ei osoita merkkejä syvemmästä kiinnostuksesta.

Miehen sävy

Aktiivinen ja ystävällinen: Hän aloittaa lähes kaikki keskustelut ja käyttää paljon hymiöitä, mikä luo positiivisen tunnelman.

Kevyt huumori: Tämä viittaa siihen, että hän haluaa pitää keskustelun rennon ja mukavan sävyisenä.

Kohtelias ja lämmin: Joulukuun viestissä on vilpitön ja arvostava sävy.

Hieman toiveikas: Useat tapaamisyritykset ja syntymäpäiväviesti kertovat, että hän haluaa ylläpitää yhteyttä.

Naisen sävy

Ystävällinen ja positiivinen: Hän vastaa aina kohteliaasti, käyttää hymiöitä ja kiittää tapaamisista.

Kiireen korostaminen: Useissa viesteissä mainitaan kiire, mikä selittää tapaamisten sopimisen vaikeutta.

Neutraali ja ei-aloitteellinen: Hän harvoin aloittaa keskustelua ja vastaukset ovat usein lyhyitä, erityisesti loppuvuodesta ja syntymäpäivänä.

Ei flirttiä, ei syvää sitoutumista: Sävy pysyy ystävällisenä, mutta ei viittaa romanttiseen kiinnostukseen.

Yhteenveto sävystä

Mies: aktiivinen, lämmin, huumorilla höystetty haluaa pitää yhteyttä.

Nainen: ystävällinen, mutta kiireinen ja neutraali yhteydenpito ei ole prioriteetti, mutta ei halua katkaista sitä kokonaan.

Johtopäätös

Suhteella on tulevaisuutta ystävyystasolla, jos mies haluaa ylläpitää satunnaista yhteyttä (esim. kuulumisten vaihto, harrastusaiheiset viestit).

Romanttista tai tiivistä suhdetta ei viestien perusteella ole odotettavissa, ellei naisen suhtautuminen muutu merkittävästi (esim. hän alkaa itse aloittaa keskusteluja tai ehdottaa tapaamisia).

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Keskustelu on jo litteroitu, koska minä litteroin sen. Ei siis tarvitse odottaa tekoälyn kehitystä. Ja koko WhatsApp-viestihistoriani on jo Metan tietokannassa niin kuin kaikkien muidenkin WA-käyttäjien. Olen jo valmiiksi yhdistänyt sen puhelinnumerooni ja antanut nimeni ottaessani palvelun käyttöön, kuten muutkin käyttäjät, niin tekoälyn ei tarvitse tehdä sitäkään. Oliko sinulla vielä muita huolenaiheita?"

Ei muuta, kuin että sinulla ei ole oikeutta tämän LISÄKSI vielä jakaa ystäväsi/muiden tuottamaa tekstiä tekoälylle. Sen jos vielä ymmärtäisit. Et ole mikään ukkoylijumala, muiden yli menevine lupineen.

Totta kai minulla on lainsäädännön nojalla oikeus jakaa ja halutessani vaikka julkistaa minulle lähetetyt viestit.

Oikeus on, mutta riittääkö äly olla jakamatta?

Vierailija
82/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekoälylle ei pidä antaa mitä henkilökohtaisia asioita. 

Olisi tosi ikävä kuulla, että joku syöttäisi keskustelujani tekoälylle. 

Teet sitä itse koko ajan

Kaikilla ei ole wa:ta, instaa, fb:a.

Vauva.fi on osa aineistoa, joita eri tekoälysovellukset hyödyntävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Keskustelu on jo litteroitu, koska minä litteroin sen. Ei siis tarvitse odottaa tekoälyn kehitystä. Ja koko WhatsApp-viestihistoriani on jo Metan tietokannassa niin kuin kaikkien muidenkin WA-käyttäjien. Olen jo valmiiksi yhdistänyt sen puhelinnumerooni ja antanut nimeni ottaessani palvelun käyttöön, kuten muutkin käyttäjät, niin tekoälyn ei tarvitse tehdä sitäkään. Oliko sinulla vielä muita huolenaiheita?"

Ei muuta, kuin että sinulla ei ole oikeutta tämän LISÄKSI vielä jakaa ystäväsi/muiden tuottamaa tekstiä tekoälylle. Sen jos vielä ymmärtäisit. Et ole mikään ukkoylijumala, muiden yli menevine lupineen.

Totta kai minulla on lainsäädännön nojalla oikeus jakaa ja halutessani vaikka julkistaa minulle lähetetyt viestit.

Siinä tapauksessa jaa tuo tekstisi kaikille kontakteillesi, jotta tietävät, ettet kunnioita heidän yksityisyyttään. Eri asia, jos on kyse esim. rik oksen tutkinnasta, tietenkin.

Vierailija
84/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet sitä itse koko ajan

Kyllä, täällä jokainen sensuroimme OMAA tekstiämme, rajaamme sen, mitä kertomme. Itse kirjoittelen täällä usein vääriä yksityiskohtia, jos kysyn neuvoa. 

Edelleen puolustan sen TOISEN osapuolen yksityisyyttä, en sinun tai minun, vaan keskustelukumppanimme. Ymmärrätkö?

85/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä luovuttaisi meidän keskustelua jollekin tekoaivolle 😎

Vierailija
86/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli on hyvä renki, mutta huono isäntä. AI on hyvä renki, mutta huono isäntä.

Vierailija
87/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi analyysiin psykologi- ja psykiatrikäynnit 😗

Vierailija
88/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly on nähnyt vain whatapp viestit.Ei keskustelujanne irl, ei ole ollut paikalla.Voi olla, että on tapahtunut jotain, jonka vuoksi nainen ei usko että kannattaa ottaa sinua niin vakavadti, haluaa suojella itsrään.Tai sitten viestittely vaan ei ole hänelle luontainen tapa kommunikoida.

Tämä on totta ja pyysin tekoälyä analysoimaan nimenomaan viestien sävyä tämän takia. 

Kasvotusten nainen on ollut selkeästi ilahtunut näkemisestäni, kiinnostuneesti kysellyt minulta asioista ja vaikuttanut viihtyvän seurassani. Luen eleistä myös klassisia ihastuksen merkkejä, kuten liian pitkät katseet.

Toisaalta vaikuttaa siltä, että nainen haluaa mieluummin tavata ryhmäkontekstissa kuin kahden kesken eikä itse ole aloitteellinen. Tämä taas viittaisi siihen, että näkee minut vain ystävänä.

Vierailija
89/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä oikein AP olet, jos tarvitset tekoälyä kertomaan sinulle, ettei naista kiinnosta, jos hän kieltäytyy toistuvasti tapaamasta sinua?

Nainen ei ole kertaakaan kieltäytynyt. Vetoaa toistuvasti kiireeseen, mutta joko ehdottaa jotain toista aikaa tai viittaa vähintään mahdollisuuteen tavata tuonnempana. Se on eri asia kuin kieltäytyminen. Monesti on myös tapaaminen onnistunut, mutta aina hirveä säätö aikataulujen kanssa. 

Luulisin, että jos ei yhtään kiinnosta, ei myöskään haluaisi tavata. On myös aina vastannut viesteihini, vaikka joskus pitkällä viiveellä. Kertaakaan ei ole jättänyt vastaamatta.

Vierailija
90/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on? Luulisi, että ymmärrys iän myötä kasvaisi ilman ulkopuolisia analysointejakin.

Vierailija
91/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet sitä itse koko ajan

Kyllä, täällä jokainen sensuroimme OMAA tekstiämme, rajaamme sen, mitä kertomme. Itse kirjoittelen täällä usein vääriä yksityiskohtia, jos kysyn neuvoa. 

Edelleen puolustan sen TOISEN osapuolen yksityisyyttä, en sinun tai minun, vaan keskustelukumppanimme. Ymmärrätkö?

Ymmärräthän, että toinen osapuoli on jo luovuttanut tietonsa ja viestinsä Metalle lähettämällä viestit WhatsAppin kautta? Ihan niin kuin sinäkin äsken luovutit tietosi Sanomalle ja sen yhteistyökumppaneille ja kirjoittamaadi käytetään nyt tekoälysovelluksien aineistona.

Minun litteroimani keskustelu on anonymisoitu, eikä sen sisällöstä voi päätellä kummankaan osapuolen henkilöllisyyttä. Hän esiintyy siinä nimellä Nainen ja minä nimellä Mies.

Vierailija
92/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luot itse kärsimyksesi odottamalla ko. naiselta jotakin. Joko toimit itse suoraan ja saat pakit, tai jatkat päässäsi elämistä, koska nainen ei tule olemaan sinuun päin aloitteellinen, vaikka olisikin kiinnostunut. Se ei ole naisille järkevä strategia. 

Joissakin tilanteissa naiset ovat aloitteellisia, kuten silloin kun ovat voimakkaasti kiinnostuneet miehestä tai esim. kun maksullinen hakee elättäjää ja seuloo rikkaita miehiä somesta ja on näihin oma-aloitteisesti yhteydessä. Eräs tuntemani tyyppi elää sukunsa rahoilla ja on muutenkin pintaa ja materiaa, nuoremmat lokit lähestyvät rahan takia. Suhteista ei kuitenkaan tule koskaan mitään-yllätti varmaan vain hänet itsensä. 

Vierailija
93/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jonkun jätkän tekemä trolli. Nainen ei puhu, nyyh. Miestä saa vetää perässä kuin lasta, tervetuloa feminismin aikakaudrlle, miehet on cancelöity.

Sinun tapauksessasi cäncelöinti ei johdu feminismistä vaan vaikeasta luonteesta jonka taustalla lienee vakavia mielenterveysongelmia

Vierailija
94/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly on nähnyt vain whatapp viestit.Ei keskustelujanne irl, ei ole ollut paikalla.Voi olla, että on tapahtunut jotain, jonka vuoksi nainen ei usko että kannattaa ottaa sinua niin vakavadti, haluaa suojella itsrään.Tai sitten viestittely vaan ei ole hänelle luontainen tapa kommunikoida.

Tämä on totta ja pyysin tekoälyä analysoimaan nimenomaan viestien sävyä tämän takia. 

Kasvotusten nainen on ollut selkeästi ilahtunut näkemisestäni, kiinnostuneesti kysellyt minulta asioista ja vaikuttanut viihtyvän seurassani. Luen eleistä myös klassisia ihastuksen merkkejä, kuten liian pitkät katseet.

Toisaalta vaikuttaa siltä, että nainen haluaa mieluummin tavata ryhmäkontekstissa kuin kahden kesken eikä itse ole aloitteellinen. Tämä taas viittaisi siihen, että näkee minut vain ystävänä.

Voi myös olla ettei ole viestittelijä ja tykkää susta aidosti YSTÄVÄNÄ.

Vierailija
95/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas manipuloivia ja typeriä vastauksia, mutta sitähän tämä palsta nykyään on. 

Ap:lle sanoisin, että lopeta nyt ihmeessä tuosta ihmisestä haaveilu ja löydä itsekunnioituksesi. Hän pitää sinua löysässä hirressä ja käyttää sinua vain pönkittämään itsetuntoaan. Älä tuhlaa aikaasi moiseen prinsessaan, joka käyttää sinua vain hyväkseen. 

96/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän tuon olisi ilman tekoälyäkin tajunnut. nainen ei ole parisuhdeainesta

Nainen voi olla hyvää parisuhdeainesta jonkun toisen kanssa. Tästä miehestä hän ei ole kiinnostunut.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
97/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tämä viittaa siihen, että hän pitää sinusta, koska olet hänelle uskollinen palveluskoira, mutta hänellä ei ole pienintäkään kiinnostusta sinusta oikeassa suhteessa. Voisit toimia lohtuna ja kostona kun joku ihana mies hylkää, mutta ei hän ole sinusta kiinnostunut kuin hoviväkenä. 

Vierailija
98/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole aktiivinen kutenneket. Vie nainen ostarilla veskiin ja rakastelkaa.

Vierailija
99/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkät katseet on ihan omien aivojesi tuotosta. Nainen ei ole pätkääkään kiinnostunut ja ylläpitää suhdetta vain jonkin pakon (työsuhde) tai muun syyllisyydentunteen (säälin) takia.

Vierailija
100/100 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas manipuloivia ja typeriä vastauksia, mutta sitähän tämä palsta nykyään on. 

Ap:lle sanoisin, että lopeta nyt ihmeessä tuosta ihmisestä haaveilu ja löydä itsekunnioituksesi. Hän pitää sinua löysässä hirressä ja käyttää sinua vain pönkittämään itsetuntoaan. Älä tuhlaa aikaasi moiseen prinsessaan, joka käyttää sinua vain hyväkseen. 

Itsehän AP spämmää viestejä tälle naiselle. Nainen vain vastaa kohteliaasti. Ei tässä kukaan missään hirressä roikota, AP haluaa roikkua siinä ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi