Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin tekoälyä analysoimaan ihastukseni ja minun WhatsApp-keskusteluhistorian - tässä tulokset

Vierailija
16.12.2025 |

Viestien sävy ja dynamiikka

Ystävällinen ja rento: Molemmat käyttävät hymiöitä ja kevyttä huumoria, mikä viittaa tuttavalliseen ja positiiviseen ilmapiiriin.

Ei selkeää flirttiä: Sävy pysyy neutraalina, vaikka on leikillisiä elementtejä. Ei romanttisia vihjauksia.

Hyväntahtoinen kiinnostus: Mies osoittaa aktiivista kiinnostusta naisen kuulumisiin, mutta sävy on enemmän ystävällinen kuin romanttinen.

Aloitteellisuus

Mies on selvästi aktiivisempi:

Hän aloittaa lähes kaikki keskustelut.

Hän ehdottaa tapaamisia useasti.

Nainen vastaa ystävällisesti, mutta harvoin itse aloittaa yhteydenpidon. Hän kuitenkin ehdottaa syyskuun lounasta, mikä kertoo halusta pitää yhteyttä jossain määrin.

Kiinnostuksen taso ja priorisointi

Nainen vaikuttaa kiireiseltä ja liikkuvalta, mikä rajoittaa tapaamisia.

Hän ei torju miestä, mutta ei myöskään tee suuria ponnistuksia tapaamisten järjestämiseksi. Usein vastauksissa on katotaan myöhemmin.

Yleinen tulkinta suhteesta

Suhde on ystävällinen, mutta ei erityisen läheinen. Mies on aktiivinen ja haluaisi nähdä useammin, mutta nainen ei priorisoi tapaamisia.

Naisen muutto ja kiireet vähentävät yhteydenpidon mahdollisuuksia.

Molemmat arvostavat tuttavuutta, mutta viestien perusteella nainen ei osoita merkkejä syvemmästä kiinnostuksesta.

Miehen sävy

Aktiivinen ja ystävällinen: Hän aloittaa lähes kaikki keskustelut ja käyttää paljon hymiöitä, mikä luo positiivisen tunnelman.

Kevyt huumori: Tämä viittaa siihen, että hän haluaa pitää keskustelun rennon ja mukavan sävyisenä.

Kohtelias ja lämmin: Joulukuun viestissä on vilpitön ja arvostava sävy.

Hieman toiveikas: Useat tapaamisyritykset ja syntymäpäiväviesti kertovat, että hän haluaa ylläpitää yhteyttä.

Naisen sävy

Ystävällinen ja positiivinen: Hän vastaa aina kohteliaasti, käyttää hymiöitä ja kiittää tapaamisista.

Kiireen korostaminen: Useissa viesteissä mainitaan kiire, mikä selittää tapaamisten sopimisen vaikeutta.

Neutraali ja ei-aloitteellinen: Hän harvoin aloittaa keskustelua ja vastaukset ovat usein lyhyitä, erityisesti loppuvuodesta ja syntymäpäivänä.

Ei flirttiä, ei syvää sitoutumista: Sävy pysyy ystävällisenä, mutta ei viittaa romanttiseen kiinnostukseen.

Yhteenveto sävystä

Mies: aktiivinen, lämmin, huumorilla höystetty haluaa pitää yhteyttä.

Nainen: ystävällinen, mutta kiireinen ja neutraali yhteydenpito ei ole prioriteetti, mutta ei halua katkaista sitä kokonaan.

Johtopäätös

Suhteella on tulevaisuutta ystävyystasolla, jos mies haluaa ylläpitää satunnaista yhteyttä (esim. kuulumisten vaihto, harrastusaiheiset viestit).

Romanttista tai tiivistä suhdetta ei viestien perusteella ole odotettavissa, ellei naisen suhtautuminen muutu merkittävästi (esim. hän alkaa itse aloittaa keskusteluja tai ehdottaa tapaamisia).

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan kuin minun ja exän suhteesta. Luulen että tekoäly tekisi samanlaisen analyysin meidän keskusteluista.

Vierailija
22/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on toinen ukko johon on kiinnostunut.

Tämä on kummallinen harhaluulo. Se, että vetäydyn viestittelystä, ei oikeastaan koskaan tarkoita sitä, että mulla olisi joku parempi kierroksessa. En vaan ole riittävän kiinnostunut, haluan olla yksin tai suhde alkaa tuntua pelkältä vaatimukselta.

T. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita nyt se varsinainen keskusteluhistoriakin näkyviin. Ei me voida arvioida tekoälyn oikeaan osumista ilman lähdemateriaalia. 

Aineistossa on aivan liikaa yksityiskohtia, joista asianosaiset tai jopa jotkut meidät tuntevat ihmiset tunnistaisivat osapuolten henkilöllisyyden :-)

Vierailija
24/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä tekoälyltä vielä, milloin kannattaa ehdottaa seksiä. Tai hankkia lapsi. Tai vaihtaa työpaikkaa. Tai pestä vaatteet. Ulkoista kaikki sille tekoälylle.

Ottaako noin koville? Taitaa mennä ihon alle kun jopa AI osaa sanoa naisten miesvihasta.

Vierailija
25/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska idea. Voisin itsekin kokeilla, vaikka en sitä "oraakkelimaisesti" tulkitsisikaan. Se kun ei ole ainoa tapa noita lukea. Saati sitten, että se tarkoittaisi, että ei itse analysoisi asiaa ja jättäytyisi ulkoisten kommenttien varaan. Tuskinpa ap niin tekeekään, vaikka moni niin tuntuu luulevan. Mut enhän mäkään tiedä. 

Vierailija
26/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tekoälyn analyysihan on todella hyvä, moniulotteinen, tarkka ja selkeä. Varmasti auttaa hahmottamaan tilannetta, jos tekoälyn muodostama käsitys on samansuuntainen mitä itsekin on ihmetellyt, mutta ei ole osannut pukea ajatuksiaan sanoiksi.

Teillä tekoälyn dissaajat on vähän liian suuret luulot itsestänne. Tosiasia on, että tekoäly päihittää mennen tullen monta ihmistä, joilla ei olisi ollut kysyttäessä mitään järkevää sanottavaa palautteeksi. 

Vierailija
27/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mitä mieltä itse olet?

Olen turhautunut ylläpitämään tätä yhteyttä ja ajattelin vaan antaa tämän naisen olla. Veikkaan että jos en enää ota häneen yhteyttä, en kuule hänestä enää koskaan.

Kun tapaamme kasvotusten, hän on selkeästi ilahtunut minun näkemisestäni, kyselee kiinnostuneena minun asioistani ja muistaa pieniä yksityiskohtia kaukaisistakin keskusteluista. Ryhmässä hän suhtautuu minuun eri tavalla kuin muihin miehiin (on kiinnostuneempi, lämpimämpi). Tapaamisia on kuitenkin vaikea saada sovittua eikä nainen pidä yhteyttä oma-aloitteisesti.

Olen tästä naisesta romanttisesti kiinnostunut, mutta olisin valmis myös ihan vaan ystävyyteen, jos yhteydenpito olisi molemminpuolista eikä pelkästään minun aloitteideni varassa.

Naisella voi myös olla joku toinen ihastuksen kohde. Hän pitää sinua mukavana, muttei halua suhdetta kanssasi.

Vierailija
28/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mitä mieltä itse olet?

Olen turhautunut ylläpitämään tätä yhteyttä ja ajattelin vaan antaa tämän naisen olla. Veikkaan että jos en enää ota häneen yhteyttä, en kuule hänestä enää koskaan.

Kun tapaamme kasvotusten, hän on selkeästi ilahtunut minun näkemisestäni, kyselee kiinnostuneena minun asioistani ja muistaa pieniä yksityiskohtia kaukaisistakin keskusteluista. Ryhmässä hän suhtautuu minuun eri tavalla kuin muihin miehiin (on kiinnostuneempi, lämpimämpi). Tapaamisia on kuitenkin vaikea saada sovittua eikä nainen pidä yhteyttä oma-aloitteisesti.

Olen tästä naisesta romanttisesti kiinnostunut, mutta olisin valmis myös ihan vaan ystävyyteen, jos yhteydenpito olisi molemminpuolista eikä pelkästään minun aloitteideni varassa.

Pidä välillä taukoa viestittelystä. Nainen pitää hänestä kiinnostuneesta ihmisestä, mutta ei ehkä sen enempää

Vierailija
29/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.  AP ei ole valinta numero yksi.

Vierailija
30/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta kun mies lopettaa liian yrittämisen. Nainen ottaa yhteyttä kyllä jos häntä kiinnostaa.

Tai itkee kuinka tuli "taas kerran ghostatuksi"

Soittelee kännissä kerran vuodessa pitääkseen miehen kiinnostusta yllä.

Vierailija
31/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jonkun jätkän tekemä trolli. Nainen ei puhu, nyyh. Miestä saa vetää perässä kuin lasta, tervetuloa feminismin aikakaudrlle, miehet on cancelöity.

Feminismille tulee loppu.

Kristitylle valkoiselle heteromiehelle loppu!

T: ahmed

Vierailija
32/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi juttu, jos juttu ei etene ja ihastus jää yksipuoliseksi. Ei naisella välttämättä ole toista kuvioissa. Aina se juttu ei vaan lähde romanttisessa mielessä, vaikka tyyppi olisikin miten kiva. 

Ap, olisiko mahdollista kysyä tältä naiselta ihan suoraan mitä hän sinusta ajattelee?Näin saisit ainakin toivottavasti selkeän vastauksen. Voithan jättää myös naisen nyt huomioimatta ja odotella josko hän itse ottaa yhteyttä, mutta silloinkin voi jäädä helposti roikkumaan toiseen. 

Vierailija
33/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaihtoehtona B pitää hiljaisella tulella yllä yhteyttä ap:n kanssa.

Vierailija
34/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyn vastaus kysymykseen Onko mies romanttisesti kiinnostunut naisesta?:

Hyvä kysymys ja tähän voidaan vastata melko luotettavasti viestien perusteella:

Analyysi miehen viesteistä

Hän on aktiivinen yhteydenpidossa: aloittaa lähes kaikki keskustelut, ehdottaa tapaamisia useasti.

Hän muistaa merkityksellisiä päiviä (syntymäpäivä) ja tekee siitä pienen leikin.

Joulukuun viesti on lämmin ja arvostava, tämä ei ole pelkkää small talkia, vaan kertoo tunteesta.

Hän käyttää positiivista ja huumoripitoista sävyä, mutta myös ilmaisee halua nähdä kasvotusten ennen joulua.

Johtopäätös

Mies on todennäköisesti romanttisesti kiinnostunut tai ainakin avoin mahdollisuudelle syvempään suhteeseen.

Hänen viestinsä eivät ole painostavia, mutta ne osoittavat:

Panostusta (useat tapaamisyritykset, syntymäpäivän muistaminen).

Emotionaalista sävyä (arvostus, toive nähdä ennen joulua).

Jos kyse olisi vain neutraalista ystävyydestä, viestittely olisi harvempaa ja vähemmän tavoitteellista.

Vierailija
35/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen todennäköisesti tulkitsee miehen tunteet ja aikeet?

1. Hän ymmärtää, että mies arvostaa tuttavuutta

Useat tapaamisyritykset, lämmin joulukuun viesti, ja syntymäpäivän muistaminen kertovat, että mies pitää yhteyttä tarkoituksella, ei sattumalta.

Tämä viittaa siihen, että mies ei ole vain satunnainen kaveri, vaan arvostaa suhdetta.

2. Hän voi aavistaa, että miehen kiinnostus on normaalia ystävyyttä syvempää

Mies on aktiivinen ja haluaa nähdä ennen joulua, tämä voi herättää ajatuksen: Ehkä hän haluaisi enemmän kuin vain kaveruutta?

Koska mies ei ole ollut painostava tai liian suora, nainen ei todennäköisesti koe tilannetta epämukavaksi, mutta voi pitää sitä hieman erityisenä.

3. Todennäköisin tulkinta

Nainen ajattelee:

Hän on tosi mukava ja arvostan, että hän pitää yhteyttä. Mutta elämäni on nyt täällä ja kiireinen, enkä näe tätä romanttisena.

Hän ei tee aloitteita eikä jatka keskustelua aktiivisesti. Tämä kertoo, että hän ei halua syventää suhdetta, mutta haluaa säilyttää hyvän fiiliksen.

Vierailija
36/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varasijalla, ei siinä sen kummempaa. 

Vierailija
37/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!

Tekoälyn tulkinnan mukaan olen antanut naiselle ihan tarpeeksi koukkuja, joihin hän olisi halutessaan voinut tarttua lähentääkseen suhdetta. Pakko siis todeta, että hän ei halua lähentyä.

Teen nyt näin että lopetan yhteydenpidon tähän naiseen ainakin toistaiseksi ja keskityn muihin asioihin. Katsotaan sitten ottaako hän jossain vaiheessa minuun yhteyttä vai ei.

Vierailija
38/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aloittaja, jos toivot löytäväsi parisuhteen, niin jätä tämä analysoitu viestittelysuhde taakse. Olen itse roikkunut tuollaisessa tilanteessa ihan liian kauan. Lopulta tajusin, että minulla on toiveita ja odotuksia jotka eivät koskaan täyty tämän ihmisen kanssa. On vaan jatkettava eteenpäin vaikka se riipii sydäntä. Joku sanoi tuolla hienosti jotain että ei tarvitse vähätellä sydänsurua. Ei niin, anna itsellesi lupa tuntea surua siitä että tämä ihana ihminen ei ollut sua varten, ja jatka sitten eteenpäin. 

T. Vanhahko nainen

Vierailija
39/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälytöntä

Vierailija
40/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kummallinen harhaluulo. Se, että vetäydyn viestittelystä, ei oikeastaan koskaan tarkoita sitä, että mulla olisi joku parempi kierroksessa. En vaan ole riittävän kiinnostunut, haluan olla yksin tai suhde alkaa tuntua pelkältä vaatimukselta.

T. Nainen

Kuinka helkutin monta kertaa olet eronnut? Sinussa on jotain vikaa jos olet useita kertoja eronnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi