Pyysin tekoälyä analysoimaan ihastukseni ja minun WhatsApp-keskusteluhistorian - tässä tulokset
Viestien sävy ja dynamiikka
Ystävällinen ja rento: Molemmat käyttävät hymiöitä ja kevyttä huumoria, mikä viittaa tuttavalliseen ja positiiviseen ilmapiiriin.
Ei selkeää flirttiä: Sävy pysyy neutraalina, vaikka on leikillisiä elementtejä. Ei romanttisia vihjauksia.
Hyväntahtoinen kiinnostus: Mies osoittaa aktiivista kiinnostusta naisen kuulumisiin, mutta sävy on enemmän ystävällinen kuin romanttinen.
Aloitteellisuus
Mies on selvästi aktiivisempi:
Hän aloittaa lähes kaikki keskustelut.
Hän ehdottaa tapaamisia useasti.
Nainen vastaa ystävällisesti, mutta harvoin itse aloittaa yhteydenpidon. Hän kuitenkin ehdottaa syyskuun lounasta, mikä kertoo halusta pitää yhteyttä jossain määrin.
Kiinnostuksen taso ja priorisointi
Nainen vaikuttaa kiireiseltä ja liikkuvalta, mikä rajoittaa tapaamisia.
Hän ei torju miestä, mutta ei myöskään tee suuria ponnistuksia tapaamisten järjestämiseksi. Usein vastauksissa on katotaan myöhemmin.
Yleinen tulkinta suhteesta
Suhde on ystävällinen, mutta ei erityisen läheinen. Mies on aktiivinen ja haluaisi nähdä useammin, mutta nainen ei priorisoi tapaamisia.
Naisen muutto ja kiireet vähentävät yhteydenpidon mahdollisuuksia.
Molemmat arvostavat tuttavuutta, mutta viestien perusteella nainen ei osoita merkkejä syvemmästä kiinnostuksesta.
Miehen sävy
Aktiivinen ja ystävällinen: Hän aloittaa lähes kaikki keskustelut ja käyttää paljon hymiöitä, mikä luo positiivisen tunnelman.
Kevyt huumori: Tämä viittaa siihen, että hän haluaa pitää keskustelun rennon ja mukavan sävyisenä.
Kohtelias ja lämmin: Joulukuun viestissä on vilpitön ja arvostava sävy.
Hieman toiveikas: Useat tapaamisyritykset ja syntymäpäiväviesti kertovat, että hän haluaa ylläpitää yhteyttä.
Naisen sävy
Ystävällinen ja positiivinen: Hän vastaa aina kohteliaasti, käyttää hymiöitä ja kiittää tapaamisista.
Kiireen korostaminen: Useissa viesteissä mainitaan kiire, mikä selittää tapaamisten sopimisen vaikeutta.
Neutraali ja ei-aloitteellinen: Hän harvoin aloittaa keskustelua ja vastaukset ovat usein lyhyitä, erityisesti loppuvuodesta ja syntymäpäivänä.
Ei flirttiä, ei syvää sitoutumista: Sävy pysyy ystävällisenä, mutta ei viittaa romanttiseen kiinnostukseen.
Yhteenveto sävystä
Mies: aktiivinen, lämmin, huumorilla höystetty haluaa pitää yhteyttä.
Nainen: ystävällinen, mutta kiireinen ja neutraali yhteydenpito ei ole prioriteetti, mutta ei halua katkaista sitä kokonaan.
Johtopäätös
Suhteella on tulevaisuutta ystävyystasolla, jos mies haluaa ylläpitää satunnaista yhteyttä (esim. kuulumisten vaihto, harrastusaiheiset viestit).
Romanttista tai tiivistä suhdetta ei viestien perusteella ole odotettavissa, ellei naisen suhtautuminen muutu merkittävästi (esim. hän alkaa itse aloittaa keskusteluja tai ehdottaa tapaamisia).
Kommentit (52)
Tämä on jonkun jätkän tekemä trolli. Nainen ei puhu, nyyh. Miestä saa vetää perässä kuin lasta, tervetuloa feminismin aikakaudrlle, miehet on cancelöity.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jonkun jätkän tekemä trolli. Nainen ei puhu, nyyh. Miestä saa vetää perässä kuin lasta, tervetuloa feminismin aikakaudrlle, miehet on cancelöity.
Feminismille tulee loppu.
eiköhän tuon olisi ilman tekoälyäkin tajunnut. nainen ei ole parisuhdeainesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristitylle valkoiselle heteromiehelle loppu!
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mitä mieltä itse olet?
Olen turhautunut ylläpitämään tätä yhteyttä ja ajattelin vaan antaa tämän naisen olla. Veikkaan että jos en enää ota häneen yhteyttä, en kuule hänestä enää koskaan.
Kun tapaamme kasvotusten, hän on selkeästi ilahtunut minun näkemisestäni, kyselee kiinnostuneena minun asioistani ja muistaa pieniä yksityiskohtia kaukaisistakin keskusteluista. Ryhmässä hän suhtautuu minuun eri tavalla kuin muihin miehiin (on kiinnostuneempi, lämpimämpi). Tapaamisia on kuitenkin vaikea saada sovittua eikä nainen pidä yhteyttä oma-aloitteisesti.
Olen tästä naisesta romanttisesti kiinnostunut, mutta olisin valmis myös ihan vaan ystävyyteen, jos yhteydenpito olisi molemminpuolista eikä pelkästään minun aloitteideni varassa.
Naisella on toinen ukko johon on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mitä mieltä itse olet?
Olen turhautunut ylläpitämään tätä yhteyttä ja ajattelin vaan antaa tämän naisen olla. Veikkaan että jos en enää ota häneen yhteyttä, en kuule hänestä enää koskaan.
Kun tapaamme kasvotusten, hän on selkeästi ilahtunut minun näkemisestäni, kyselee kiinnostuneena minun asioistani ja muistaa pieniä yksityiskohtia kaukaisistakin keskusteluista. Ryhmässä hän suhtautuu minuun eri tavalla kuin muihin miehiin (on kiinnostuneempi, lämpimämpi). Tapaamisia on kuitenkin vaikea saada sovittua eikä nainen pidä yhteyttä oma-aloitteisesti.
Olen tästä naisesta romanttisesti kiinnostunut, mutta olisin valmis myös ihan vaan ystävyyteen, jos yhteydenpito olisi molemminpuolista eikä pelkästään minun aloitteideni varassa.
Olen eri, mutta suosittelisin, ettet ota enää tähän naiseen yhteyttä. Hän pitää sinua kaverina ja ottaa sitten yhteyttä, jos sellaista suhdetta kaipaa. Älä vähättele sydänsuruasi, vaan käy se läpi ja jatka matkaa. Omasta mielestäni on parempi, ettei ystävyytenne jatku, niin pääset eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
eiköhän tuon olisi ilman tekoälyäkin tajunnut. nainen ei ole parisuhdeainesta
Ei ainakaan ap:lle, ei ole kiinnostunut, on vain ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Eli et itse osaa ajatella tai kysyä ihmiseltä joka tuntee parisuhdeasiat, vaan kysyt tekoälyltä, joka tietää sen perusteella mitä jotkut on roolipelanneet netissä?
Olen ajatellut tätä naista ja tätä suhdetta vähän liikaakin ja keksinyt lukuisia mahdollisia syitä naisen käytökselle. Halusin toisen mielipiteen ja kokeilin tekoälyä. Ei minulla ole ketään ihmistä, jonka kanssa voisin tällaisia asioita käsitellä. Ei meidän jätkäporukassa voi tällaisistä asioista puhua.
Juu, anna se muija olla vaan. Tuolla tavalla vaan vähennät omaa arvoasi hänen silmissä. Jos et ota yhteyttä, arvosi nousee, kun muija alkaa ehkä epäilemään että sulle löytyy muualtakin kiinnostusta. Tai sitten pitää sua niin luuserina ettei se juolahda mieleen. Oli miten oli, kyllä se itse sitten ottaa yhteyttä jos sitä kiinnostaa.
Tiesithän, ap, että tekoäly ei ole oraakkeli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et itse osaa ajatella tai kysyä ihmiseltä joka tuntee parisuhdeasiat, vaan kysyt tekoälyltä, joka tietää sen perusteella mitä jotkut on roolipelanneet netissä?
Olen ajatellut tätä naista ja tätä suhdetta vähän liikaakin ja keksinyt lukuisia mahdollisia syitä naisen käytökselle. Halusin toisen mielipiteen ja kokeilin tekoälyä. Ei minulla ole ketään ihmistä, jonka kanssa voisin tällaisia asioita käsitellä. Ei meidän jätkäporukassa voi tällaisistä asioista puhua.
Olen eri, mutta kommentoin, että ajattelusi on tosi tyypillistä ihastuneelle miehelle. Vasta vanhemmiten olen käsittänyt, että jos huomaa jonkun ihastuneen, häneen pitää lopettaa kokonaan yhteydenpito, jotta hän käsittää, ettei ole mitään mystistä syytä, jonka takia suhde ei etene.
Naisten tapa ajatella on vain erilainen eli me haluamme olla yleensä kohteliaita ja ystävällisiä kaikille. Siksi näitä tilanteita syntyy.
Kysy siltä tekoälyltä vielä, milloin kannattaa ehdottaa seksiä. Tai hankkia lapsi. Tai vaihtaa työpaikkaa. Tai pestä vaatteet. Ulkoista kaikki sille tekoälylle.
Laita nyt se varsinainen keskusteluhistoriakin näkyviin. Ei me voida arvioida tekoälyn oikeaan osumista ilman lähdemateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristitylle valkoiselle heteromiehelle loppu!
Toivottavasti miesvauvojen loppu. Oli mitä uskontokuntaa tahansa.
Parasta kun mies lopettaa liian yrittämisen. Nainen ottaa yhteyttä kyllä jos häntä kiinnostaa.
Tai itkee kuinka tuli "taas kerran ghostatuksi"