Pyysin tekoälyä analysoimaan ihastukseni ja minun WhatsApp-keskusteluhistorian - tässä tulokset
Viestien sävy ja dynamiikka
Ystävällinen ja rento: Molemmat käyttävät hymiöitä ja kevyttä huumoria, mikä viittaa tuttavalliseen ja positiiviseen ilmapiiriin.
Ei selkeää flirttiä: Sävy pysyy neutraalina, vaikka on leikillisiä elementtejä. Ei romanttisia vihjauksia.
Hyväntahtoinen kiinnostus: Mies osoittaa aktiivista kiinnostusta naisen kuulumisiin, mutta sävy on enemmän ystävällinen kuin romanttinen.
Aloitteellisuus
Mies on selvästi aktiivisempi:
Hän aloittaa lähes kaikki keskustelut.
Hän ehdottaa tapaamisia useasti.
Nainen vastaa ystävällisesti, mutta harvoin itse aloittaa yhteydenpidon. Hän kuitenkin ehdottaa syyskuun lounasta, mikä kertoo halusta pitää yhteyttä jossain määrin.
Kiinnostuksen taso ja priorisointi
Nainen vaikuttaa kiireiseltä ja liikkuvalta, mikä rajoittaa tapaamisia.
Hän ei torju miestä, mutta ei myöskään tee suuria ponnistuksia tapaamisten järjestämiseksi. Usein vastauksissa on katotaan myöhemmin.
Yleinen tulkinta suhteesta
Suhde on ystävällinen, mutta ei erityisen läheinen. Mies on aktiivinen ja haluaisi nähdä useammin, mutta nainen ei priorisoi tapaamisia.
Naisen muutto ja kiireet vähentävät yhteydenpidon mahdollisuuksia.
Molemmat arvostavat tuttavuutta, mutta viestien perusteella nainen ei osoita merkkejä syvemmästä kiinnostuksesta.
Miehen sävy
Aktiivinen ja ystävällinen: Hän aloittaa lähes kaikki keskustelut ja käyttää paljon hymiöitä, mikä luo positiivisen tunnelman.
Kevyt huumori: Tämä viittaa siihen, että hän haluaa pitää keskustelun rennon ja mukavan sävyisenä.
Kohtelias ja lämmin: Joulukuun viestissä on vilpitön ja arvostava sävy.
Hieman toiveikas: Useat tapaamisyritykset ja syntymäpäiväviesti kertovat, että hän haluaa ylläpitää yhteyttä.
Naisen sävy
Ystävällinen ja positiivinen: Hän vastaa aina kohteliaasti, käyttää hymiöitä ja kiittää tapaamisista.
Kiireen korostaminen: Useissa viesteissä mainitaan kiire, mikä selittää tapaamisten sopimisen vaikeutta.
Neutraali ja ei-aloitteellinen: Hän harvoin aloittaa keskustelua ja vastaukset ovat usein lyhyitä, erityisesti loppuvuodesta ja syntymäpäivänä.
Ei flirttiä, ei syvää sitoutumista: Sävy pysyy ystävällisenä, mutta ei viittaa romanttiseen kiinnostukseen.
Yhteenveto sävystä
Mies: aktiivinen, lämmin, huumorilla höystetty haluaa pitää yhteyttä.
Nainen: ystävällinen, mutta kiireinen ja neutraali yhteydenpito ei ole prioriteetti, mutta ei halua katkaista sitä kokonaan.
Johtopäätös
Suhteella on tulevaisuutta ystävyystasolla, jos mies haluaa ylläpitää satunnaista yhteyttä (esim. kuulumisten vaihto, harrastusaiheiset viestit).
Romanttista tai tiivistä suhdetta ei viestien perusteella ole odotettavissa, ellei naisen suhtautuminen muutu merkittävästi (esim. hän alkaa itse aloittaa keskusteluja tai ehdottaa tapaamisia).
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Tekoälylle ei pidä antaa mitä henkilökohtaisia asioita.
Olisi tosi ikävä kuulla, että joku syöttäisi keskustelujani tekoälylle.
Keskustelu on käyty WhatsAppilla => keskustelu on jo osa aineistoa, jolla Meta kouluttaa tekoälyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sairasta, miten helposti ihmiset jakavat asioitaan, keskustelujaan ym. tekoälylle.
Mitä haittaa siitä kuvittelevat koituvan? Ei ketään kiinnosta randomien lässytykset.
Mitäpä jos sitten asennat mikrofonit kotiisi ja annat äänesi mennä ilmoille jollakin radiokanavalla. Mitä haittaa siitä koituu? Ketään ei kiinnosta randomin lässytykset.
Tuo olisi aivan eri asia mutta ymmärrän ettei naaraat osaa ajatella.
Kyse on yksityisyyden kunnioittamisesta. Toisella osapuolella on oikeus yksityisyyteensä. Olisiko sinusta mukava tunne, jos saisit tietää, että hän on jajanut kaikki keskustelunsa kanssasi jollekin kolmannelle? Tekoälylle jaettaessa keskustelu jaetaan koko maailmalle.
Ap:n deittihistoria on nyt talletettu tekoälyn käytettäväksi seuraavan ihmisen kysyessä samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, loukkaat sen ihastuksesi yksityisyyttä. Jos saisin tietää treffikumppanin ja ystävän jakaneen keskustelujamme tekoälylle, ihmissuhde päättyi siihen. Olette niin pihalla teknologian kanssa. Toinen ilmiö on kuvakaappausten ottaminen yksityisistä keskusteluista ja kuvakaappauksen jakaminen kolmansille osapuolille.
Ei tekoäly tai kukaan muukaan tiedä ihastukseni henkilöllisyyttä, joten en voinut loukata hänen yksityisyyttään.
Vuosien mittaan syötät erilaisia tietoja tekoälylle. Luuletko, etteivät nämä nykyiset tekoälyt myöhemmin yhdistele tietojaan? Jonakin päivänä kaikki keskustelusi voidaan litteroida, jokainen keskustelu voidaan yhdistää oikeaan ihmiseen. Nopeutat ja helpotat vain prosessia, koska olet naiivi. Et arvosta omaasi etkä muiden yksityisyyttä, koska et ole vielä kokenut sen totaalista menettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Teet sitä itse koko ajan
On tämä kanssa, hölmöläiset saivat kännykän, ja tämä on lopputulos. 😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet sitä itse koko ajan
Erotatko itsesi toisesta ihmisestä? On eri asia syöttää tekoälylle itse omaa tekstiään kuin se, että joku muu syöttää tekstisi tekoälylle. Ymmärrätkö eron, et selvästikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sairasta, miten helposti ihmiset jakavat asioitaan, keskustelujaan ym. tekoälylle.
Mitä haittaa siitä kuvittelevat koituvan? Ei ketään kiinnosta randomien lässytykset.
Mitäpä jos sitten asennat mikrofonit kotiisi ja annat äänesi mennä ilmoille jollakin radiokanavalla. Mitä haittaa siitä koituu? Ketään ei kiinnosta randomin lässytykset.
Tuo olisi aivan eri asia mutta ymmärrän ettei naaraat osaa ajatella.
Kyse on yksityisyyden kunnioittamisesta. Toisella osapuolella on oikeus yksityisyyteensä. Olisiko sinusta mukava tunne, jos saisit tietää, että hän on jajanut kaikki keskustelunsa kanssasi jollekin kolmannelle? Tekoälylle jaett
Naiset jakavat asiansa joka tapauksessa kolmansille osapuolille.
Tekoäly on nähnyt vain whatapp viestit.Ei keskustelujanne irl, ei ole ollut paikalla.Voi olla, että on tapahtunut jotain, jonka vuoksi nainen ei usko että kannattaa ottaa sinua niin vakavadti, haluaa suojella itsrään.Tai sitten viestittely vaan ei ole hänelle luontainen tapa kommunikoida.
Jos tekstissä deittikumppani puhuu esim. sivulauseessa työhönsä liittyviä asioita, siinä sitten Ap heittää kaiken tekoälylle.
Tämä aihe koskettaa henkilökohtaisesti, koska sain kuulla ystäväni käyttävän tekoälyä terapeuttina ja syöttävän keskustelujaan muiden kanssa AI:lle. Joudun siis luottamaan hänen arvostelukykyynsä jatkossa, että mitä jakaa. Luonnollisesti olen alkanut kirjoittelemaan lyhyemmin ja neutraalimmin, ja mietin tarkkaan keitä muita keskustelussa mainitsen. Työasioita en enää millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, loukkaat sen ihastuksesi yksityisyyttä. Jos saisin tietää treffikumppanin ja ystävän jakaneen keskustelujamme tekoälylle, ihmissuhde päättyi siihen. Olette niin pihalla teknologian kanssa. Toinen ilmiö on kuvakaappausten ottaminen yksityisistä keskusteluista ja kuvakaappauksen jakaminen kolmansille osapuolille.
Ei tekoäly tai kukaan muukaan tiedä ihastukseni henkilöllisyyttä, joten en voinut loukata hänen yksityisyyttään.
Vuosien mittaan syötät erilaisia tietoja tekoälylle. Luuletko, etteivät nämä nykyiset tekoälyt myöhemmin yhdistele tietojaan? Jonakin päivänä kaikki keskustelusi voidaan litteroida, jokainen keskustelu voidaan yhdistää oikeaan ihmiseen. Nopeutat ja helpotat vain prosessia, koska olet naiivi. Et arvosta omaasi etkä muiden yksityisyyttä, koska et ole vielä kokenut
Keskustelu on jo litteroitu, koska minä litteroin sen. Ei siis tarvitse odottaa tekoälyn kehitystä. Ja koko WhatsApp-viestihistoriani on jo Metan tietokannassa niin kuin kaikkien muidenkin WA-käyttäjien. Olen jo valmiiksi yhdistänyt sen puhelinnumerooni ja antanut nimeni ottaessani palvelun käyttöön, kuten muutkin käyttäjät, niin tekoälyn ei tarvitse tehdä sitäkään. Oliko sinulla vielä muita huolenaiheita?
"Naiset jakavat asiansa joka tapauksessa kolmansille osapuolille."
Oletpa hauska. Et ymmärrä näköjään aiheen vakavuutta. Tämä koskee meitä kaikki, sukupuoleen katsomatta, tietenkin.
Hyväntahtoinen kiinnostus: Mies osoittaa aktiivista kiinnostusta naisen kuulumisiin, mutta sävy on enemmän ystävällinen kuin romanttinen.
Suhteella on tulevaisuutta ystävyystasolla, jos mies haluaa ylläpitää satunnaista yhteyttä (esim. kuulumisten vaihto, harrastusaiheiset viestit).
Romanttista tai tiivistä suhdetta ei viestien perusteella ole odotettavissa, ellei naisen suhtautuminen muutu merkittävästi (esim. hän alkaa itse aloittaa keskusteluja tai ehdottaa tapaamisia).
Outo tekoäly, kun molempien viestit ovat ystävällisin, mutta vain naisen pitäisi muuttua. Miksikähän tekoäly ei ehdota, että miehen pitäisi ryhtyä viestitelemään romanttisesti?
"Keskustelu on jo litteroitu, koska minä litteroin sen. Ei siis tarvitse odottaa tekoälyn kehitystä. Ja koko WhatsApp-viestihistoriani on jo Metan tietokannassa niin kuin kaikkien muidenkin WA-käyttäjien. Olen jo valmiiksi yhdistänyt sen puhelinnumerooni ja antanut nimeni ottaessani palvelun käyttöön, kuten muutkin käyttäjät, niin tekoälyn ei tarvitse tehdä sitäkään. Oliko sinulla vielä muita huolenaiheita?"
Ei muuta, kuin että sinulla ei ole oikeutta tämän LISÄKSI vielä jakaa ystäväsi/muiden tuottamaa tekstiä tekoälylle. Sen jos vielä ymmärtäisit. Et ole mikään ukkoylijumala, muiden yli menevine lupineen.
Miten tyhmä oikein AP olet, jos tarvitset tekoälyä kertomaan sinulle, ettei naista kiinnosta, jos hän kieltäytyy toistuvasti tapaamasta sinua?
Vierailija kirjoitti:
Jos tekstissä deittikumppani puhuu esim. sivulauseessa työhönsä liittyviä asioita, siinä sitten Ap heittää kaiken tekoälylle.
Tämä aihe koskettaa henkilökohtaisesti, koska sain kuulla ystäväni käyttävän tekoälyä terapeuttina ja syöttävän keskustelujaan muiden kanssa AI:lle. Joudun siis luottamaan hänen arvostelukykyynsä jatkossa, että mitä jakaa. Luonnollisesti olen alkanut kirjoittelemaan lyhyemmin ja neutraalimmin, ja mietin tarkkaan keitä muita keskustelussa mainitsen. Työasioita en enää millään tasolla.
WA ei ole työasioiden käsittelyyn soveltuva palvelu. Työasioita tulee käsitellä vain työnantajan siihen tarkoitukseen tarjoamissa kanavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet sitä itse koko ajan
Kaikilla ei ole wa:ta, instaa, fb:a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WA ei ole työasioiden käsittelyyn soveltuva palvelu. Työasioita tulee käsitellä vain työnantajan siihen tarkoitukseen tarjoamissa kanavissa.
Et tainnut oikein ymmärtää pointtia.
Vierailija kirjoitti:
"Keskustelu on jo litteroitu, koska minä litteroin sen. Ei siis tarvitse odottaa tekoälyn kehitystä. Ja koko WhatsApp-viestihistoriani on jo Metan tietokannassa niin kuin kaikkien muidenkin WA-käyttäjien. Olen jo valmiiksi yhdistänyt sen puhelinnumerooni ja antanut nimeni ottaessani palvelun käyttöön, kuten muutkin käyttäjät, niin tekoälyn ei tarvitse tehdä sitäkään. Oliko sinulla vielä muita huolenaiheita?"
Ei muuta, kuin että sinulla ei ole oikeutta tämän LISÄKSI vielä jakaa ystäväsi/muiden tuottamaa tekstiä tekoälylle. Sen jos vielä ymmärtäisit. Et ole mikään ukkoylijumala, muiden yli menevine lupineen.
Totta kai minulla on lainsäädännön nojalla oikeus jakaa ja halutessani vaikka julkistaa minulle lähetetyt viestit.