Naisille pari kysymystä suuseksiin liittyen
Nainen miten suhtaudut seuraaviin tilanteisiin?
1. Kumppanisi ei halua ainoastaan nuolla, vaan tyydyttää sinua kielellään, huulillaan nenällään. Hän siis upottaa kasvonsa kiinni haaroihisi.
A) Ehdoton turn off. Ällöttävän sottaista touhua. Touhun jälkeen kumppanin kasvot inhottavasti mehuissa.
B) Tehköön jos haluaa, ei suurempia kiksejä minulle.
C) Ihanaa. Juuri tuollaista suuseksiä haluan
D) Juuri tuota ja kauan. Eipä ole pahitteeksi vaikka kieli vierailisi välilihalla ja peräaukollakin, nenän hyväillessä klitorista.
2. Kumppanisi haluaa sitoa sinut käsistäsi paikallesi ja antaa sinulle piinaava suuseksiä. Apunaan hänellä on myös dildo ja muita leikkikaluja
A) Hyvä, nytpä keskitytään vähäksi aikaa vain minuun
B) En halua olla sidottuna
C) Dildo + muut leikkikalut voi unohtaa
Kommentit (12)
Vierailija:
Nainen miten suhtaudut seuraaviin tilanteisiin?1. Kumppanisi ei halua ainoastaan nuolla, vaan tyydyttää sinua kielellään, huulillaan nenällään. Hän siis upottaa kasvonsa kiinni haaroihisi.
A) Ehdoton turn off. Ällöttävän sottaista touhua. Touhun jälkeen kumppanin kasvot inhottavasti mehuissa.
C) Ihanaa. Juuri tuollaista suuseksiä haluan
D) Juuri tuota ja kauan. Eipä ole pahitteeksi vaikka kieli vierailisi välilihalla ja peräaukollakin, nenän hyväillessä klitorista.2. Kumppanisi haluaa sitoa sinut käsistäsi paikallesi ja antaa sinulle piinaava suuseksiä. Apunaan hänellä on myös dildo ja muita leikkikaluja
C) Dildo + muut leikkikalut voi unohtaa
1. Kumppanisi ei halua ainoastaan nuolla, vaan tyydyttää sinua kielellään, huulillaan nenällään. Hän siis upottaa kasvonsa kiinni haaroihisi.
Pidän eniten todella kevyestä kosketuksesta sormilla ja kielellä, jos mies hautaa päänsä haaroväliin, kosketus on liian voimakas. Eikä kaikkiin kohtiin esim klitassa saa koskea kun se on niin herkkä.
2. Kumppanisi haluaa sitoa sinut käsistäsi paikallesi ja antaa sinulle piinaava suuseksiä. Apunaan hänellä on myös dildo ja muita leikkikalu
C) Ihanaa. Juuri tuollaista suuseksiä haluan!
2. Kumppanisi haluaa sitoa sinut käsistäsi paikallesi ja antaa sinulle piinaava suuseksiä. Apunaan hänellä on myös dildo ja muita leikkikaluja
Enkä halua millään tavalla " piinaavaa suuseksiä" , missään nimessä! Selitystä ehkä kaipaatte: olen alkanut nauttia suuseksistä vasta päälle 30-vuotiaana, enkä halua sitä vieläkään suhteen alussa; vasta kun luotan mieheen kunnolla. Nautin suuseksistä nykyään jonkin verran, mutta en esim saa orgasmia suulla (yhdynnässä saan aina). Joten suuseksi saatuna on vielä niin " uusi juttu" , että ehdottomasti ei mitään kummallisuuksia siihen yhdistettynä, ihan tuota ykköskohdan C:tä vain, kiitos.
Minua saa ja pitääkin nuolla joka paikasta. Kasvot saa työntää pilluun ja vaikka pyllynkin puolelle. Saa sitoa kiinni ja tehdä mitä vaan. Kunnon kyytiä ja ilman mitään estoja. Ja minä haluan myös tehdä miehelle, mitä haluan ilman että tulee kieltoja ja hämmennystä. Ikävä kyllä, näitä estottomia, aikuisia miehiä ei löydy. En ainakaan minä ole löytänyt.
n30
Nautin seksistä todella paljon, mutta äärivaihtoehdot kuulostavat jo vähän teatraaliselta ; )
N28
1A kertakaikkiaan inhoan olla suuseksin vastaanottava osapuoli, toisinpäin kyllä käy eli että mä annan miehelle suuseksiä. Ja älkää tulko käännyttämään mua, turha vaiva.
Nainen miten suhtaudut seuraaviin tilanteisiin?
vain kerran ja pienellä kiireellä, ei edes oma mies:/ se kyllä tuntui hyvältä siis nuoleminen antaumuksella, uh...
oma mies inhoaa kait suuseksin antamista mulle, koska ei kun pikkusen kielen päälllä lipasee ja tuntuu että sekin on liikaa...että näin, kokemusta vähäisesti mutta luulempa että pitäisin:))
Nro 10, jos olet vielä kuulolla niin kerro ihmeessä mitä haluat miehelle tehdä. mistä siis on tullut hämmennystä tai kieltoja?
Itse olen aivan hulluna suuseksin antamiseen naiselleni. Naisen elin on todella kiihottava ja kaikkein parasta on saada nainen hurmioon kun itse häärii haaroissa ;)
-Estoton-
Vierailija:
Minua saa ja pitääkin nuolla joka paikasta. Kasvot saa työntää pilluun ja vaikka pyllynkin puolelle. Saa sitoa kiinni ja tehdä mitä vaan. Kunnon kyytiä ja ilman mitään estoja. Ja minä haluan myös tehdä miehelle, mitä haluan ilman että tulee kieltoja ja hämmennystä. Ikävä kyllä, näitä estottomia, aikuisia miehiä ei löydy. En ainakaan minä ole löytänyt.
n30
Ja juuri tuota meillä onkin joka viikko. Vaikka miehen naama on aivan mehuissa, niin ei haittaa, hän pyyhkii pahimmat peiton nurkkaan. Itsekkin tykkään maistella mehujani, joten ei haittaa vaikka maistuukin ihan pillulle kun suudellaan sen jälkeen.