Protestoin tätä idioottimaista pullonkorkkiuudistusta vastaan repimällä ne korkit irti, ja palautan pullot ilman korkkia palautuautomaattiin
Ne saatanan korkit on aina nenässä ja ties missä kiinni kun yrität juoda, revin ne perkeleet irti ja ihan tarkoituksella olen alkanut palauttamaan pullot näihin automaatteihin ilman niitä korkkeja, ja korkit heitän tavalliseen roskikseen. Ennen kyllä palautin pullot korkkeineen, mutta en enää.
Kommentit (85)
Toivon sydämestäni, että tämä toimintastrategia hyvittää kokemasi hirvittävän vääryyden.
Vierailija kirjoitti:
Koen jännäksi, että jotkut vieläkin jaksaa pitää yllä omaa ärtymystään tällaisesta asiasta ja vahvistaa sitä negatiivisuuttaan toimimalla pikkumaisesti jokaisen pullonkorkin kohdalla. Muuhun keskittymällä muutosvastarinnasta pääsee nopeammin yli.
Ei, vaan tuosta korkin irrottamista on tullut uusi normaali. En enää manaile näiden kanssa, irrotan korkin ja homma hoidossa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uudistus. Enää ei Itämeren kilpikonnat tukehdu suomalaisten korkkeihin!
*pissat housuissa* rakastan sarkasmiasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä alku, mutta se ei riitä. Sun pitää kerätä talteen kaikki sun korkit. Sitten vaikka muutaman kuukauden välein voit postittaa ne asiasta päättäneelle taholle/tahoille (esim EU-komission ympäristöpääosasto, Virginijus Sinkevičius - ympäristökomissaari 2019-2024, Ursula von der Leyen - komission puheenjohtaja)
Helvetin hyvä idea
Pjotr har fel leveransadress. Rätt mottagare är Jyrki Katainen, Finland/Hölmölä.
Vierailija kirjoitti:
Eu vie rahat, työntää korkit nenään, sallii rosvo/pummiporukoille vapaan liikkumisen. Sano yksikin hyvä asia jonka EU on saanut aikaan. Briteillä menee hyvin kun erosivat.
Taidat olla iigori.
Brittien talous romahti 6 prosenttia, ja EU:sta eroa ajaa vain Venäjä, sillä EU on valtava niihin verrattuna.
Missä EU, siellä itämaan agendaa ulvova Persu...
Oli kyse sitten miten käyttäjän kannalta merkityksettömästä asiasta hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma mulla. Olen se kohtuullisen tunnettu pullonkorkkirepijä itse. Katotaan EU, vieläkö tekee mieli säädellä ihmisten elämää.
Muuten äänestitkö EU:n liittymisen puolesta ? - Jos, niin syytä itseäsi myös käyristä kurkuista.
Minä en äänestänyt kun en ollut edes syntyny sillon.
Jaahas, no se on äitis vika sitten.
Entäs jos äitini ei edes ollut tarpeeksi vanha synnyttämään vielä silloin? Onko se sitten isoäitini vika?
Euroopan parlamentti ja EU:n neuvosto hyväksyivät pullokorkkilain. Euroopan unionin neuvosto koostuu jäsenmaiden hallitusten edustajista. Euroopan parlamentti muodostetaan suorilla vaaleilla.
Ketä äänestit eduskuntavaaleissa tai euroopan parlamenttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä alku, mutta se ei riitä. Sun pitää kerätä talteen kaikki sun korkit. Sitten vaikka muutaman kuukauden välein voit postittaa ne asiasta päättäneelle taholle/tahoille (esim EU-komission ympäristöpääosasto, Virginijus Sinkevičius - ympäristökomissaari 2019-2024, Ursula von der Leyen - komission puheenjohtaja)
Helvetin hyvä idea
Kiitos. Mullakin on hetkeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma mulla. Olen se kohtuullisen tunnettu pullonkorkkirepijä itse. Katotaan EU, vieläkö tekee mieli säädellä ihmisten elämää.
Muuten äänestitkö EU:n liittymisen puolesta ? - Jos, niin syytä itseäsi myös käyristä kurkuista.
En äänestänyt puolesta, pelkäsin että päätösvalta valuu suomen ulkopuolelle
Maailman neuroottisin kansa, hermot loppu kun korkit nenässä, silmät vinossa ja viinat lopussa. Kirjoittaa Pravda ja New York Times ja lisää, että persut asialla.
Vierailija kirjoitti:
Koen jännäksi, että jotkut vieläkin jaksaa pitää yllä omaa ärtymystään tällaisesta asiasta ja vahvistaa sitä negatiivisuuttaan toimimalla pikkumaisesti jokaisen pullonkorkin kohdalla. Muuhun keskittymällä muutosvastarinnasta pääsee nopeammin yli.
Mä juon paljon tölkki/pullojuomia, joten tuo ärsytys on jokapäiväistä. Pystyn kyllä elämään sen kanssa, mutta monesta pienestä kiusasta kasvaa isompi kiusa. Eniten ärsyttää silti, että uudistus oli ainakin suomalaisittain turha ja lisäsi muoviroskan määrää.
Vierailija kirjoitti:
Eu vie rahat, työntää korkit nenään, sallii rosvo/pummiporukoille vapaan liikkumisen. Sano yksikin hyvä asia jonka EU on saanut aikaan. Briteillä menee hyvin kun erosivat.
Sä et sitten seuraa aikaasi. Britithän katuu eroamistaan!
No sinähän se varsinainen järjen jättiläinen sitten olet.
Mää protestoin taulutelkkareita, ennen oli paremmin. Olen tottunut putkiteeveeseen ja nyt on liian vaikeaa kun on erimuotoinen tv. En pysty oppimaan uutta.
Vierailija kirjoitti:
Mää protestoin taulutelkkareita, ennen oli paremmin. Olen tottunut putkiteeveeseen ja nyt on liian vaikeaa kun on erimuotoinen tv. En pysty oppimaan uutta.
Niin että revin niistä aina johdot irti kun koen epäreiluutta. Siitäs saatte sitten.
Vierailija kirjoitti:
opettele juomaan, ei oo koskaan ollut ongelmia korkin kanssa.
Valehtelet lammas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
opettele juomaan, ei oo koskaan ollut ongelmia korkin kanssa.
Valehtelet lammas.
Tästäkin erottaa iigorin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et sitten seuraa aikaasi. Britithän katuu eroamistaan!
Daily Telegraph ja The Mail ajoivat aikanaan Brexittiä täysillä.
Molemmat lehdet ovat nyt todenneet että "paskan möimme".
Valitettavasti Starmer on nahjus, muuten uusi hakemus olisi jo jätetty.
Arkipäivän anarkiaa!!! Jess, mulla pienet nekkarit käsilaukussa, ni ei tarvi repiä!!!(aina tulee reikä sormeen) pitäs semmonen hissilipussa oleva vedettävä/sisäänmenevä jutska+sivuleikkurit asentaa joka käsveskaan ja pompantaskuun! T. Che