Protestoin tätä idioottimaista pullonkorkkiuudistusta vastaan repimällä ne korkit irti, ja palautan pullot ilman korkkia palautuautomaattiin
Ne saatanan korkit on aina nenässä ja ties missä kiinni kun yrität juoda, revin ne perkeleet irti ja ihan tarkoituksella olen alkanut palauttamaan pullot näihin automaatteihin ilman niitä korkkeja, ja korkit heitän tavalliseen roskikseen. Ennen kyllä palautin pullot korkkeineen, mutta en enää.
Kommentit (84)
Jos tuo nyt on liian haastava aivopähkinä sellaisenaan, niin voin vinkkinä kertoa, että sitä pulloa/korkkia on mahdollista pyöräyttää niin, että se korkki ei osu nenään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Aivan järjetön keksintö! Pullot palautukseen ilman korkkeja. Ehkä jossain vaiheessa alkavat miettiä tämänkin "uudistuksen" järkevyyttä.
Niin ja missähän ne korkit sitten on? Pitkin katuja ja pellonpientareita. Ihmiset on niin typeriä, että kaikki pitää heitellä luontoon ja sen takia korkkikin piti laittaa sellaiseksi, että ei irtoa helposti.
Fiksu kyllä osaa juoda noistakin pulloista, ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa.
Et ole roskiksesta kuullut?
Vierailija kirjoitti:
No niin, siitäs sai EU!
Nyt Jyrki setä on hyvin vihainen!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uudistus. Ei korkit lentele pitkin lattioita.
Maitopurkeissa taas muovikorkki on haitallinen turhake ja usein sulkeutuu huonosti.
Maitopurkkeja ei enää saa tyhjäksi kuten ennen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, vilkaisepa peiliin. Sinun ja kaltaistesi takia tuo korkki uudistus tehtiin. Ei minulla ollut koskaan vaikeuksia palauttaa pulloja korkin kanssa, ja nyt sopeudun korkkiuudistukseen ja palautan edelleen pullot korkin kanssa.
Ehkä siihen korkin ja kauluksen väliin pitäisi asentaa räjähtävä väripanos, tai miksei jopa räjähde? Kädettömänä ei tarvitsisi murehtia pullossa kiinni olevasta korkista.
Miten niin minun kaltaisteni takia? Aloituksessa sanoin jo että palautin ne aina ennen korkkien kanssa. Ap
Kiina ja USA kehittivät tekoälyn ja tanssivat robotit. EU teki pullonkorkkeja.
Huomaa, että AP:lla on varmasti vaikeuksia muillakin elämän alueilla, kun jo muovikorkki aiheuttaa haasteita.
Tällaisille vapaustaistelijoille neuvo, liittykää yhteen, alas lammasmaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Aivan järjetön keksintö! Pullot palautukseen ilman korkkeja. Ehkä jossain vaiheessa alkavat miettiä tämänkin "uudistuksen" järkevyyttä.
Niin ja missähän ne korkit sitten on? Pitkin katuja ja pellonpientareita. Ihmiset on niin typeriä, että kaikki pitää heitellä luontoon ja sen takia korkkikin piti laittaa sellaiseksi, että ei irtoa helposti.
Fiksu kyllä osaa juoda noistakin pulloista, ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa.
Et ole roskiksesta kuullut?
Ihan turha ylimääräinen vaihe vain siksi, että jotkut sankarit ei osaa juoda pullosta?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ja Venäjä tekee hypersonisia ohjuksia jotka kulkee mach 10+ nopeuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisille vapaustaistelijoille neuvo, liittykää yhteen, alas lammasmaisuus.
fight the power!!!!
En saa irti tölkkien korkkeja. Kuuluuko ne palauttaa ilman vai niiden kanssa jonnekin. Valmiskeitoissa ja ruoissa paksu muovi, miksei tölkki ja ilman korkkia. Kierrätys tehty hankalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä ajattelit saavuttaa tällä kapinallasi?
Miten niin mitäkö? muahan ei määräillä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Venäjä tekee hypersonisia ohjuksia jotka kulkee mach 10+ nopeuksilla.
Ja lehmätkin lentävät valonnopeudella.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo nyt on liian haastava aivopähkinä sellaisenaan, niin voin vinkkinä kertoa, että sitä pulloa/korkkia on mahdollista pyöräyttää niin, että se korkki ei osu nenään..
Ei toimi kaikissa pulloissa. Joissain se korkkiviritys on niin löysällä, että pyörähtää aina kaatosuuntaan päin vaikka korkin olisi avannut miten nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Oukei...koitappa kaataa pullosta juomaa lasiin siten että korkki on vetästy siihen pitempään vaihtoehtoon. Silloin löystyy se pulloon kiinnitys ja kaadettaessa korkki kääntyykin aina roikkumaan alas päin tietyllä lopputuloksella jonka voi jokainen itse kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma mulla. Olen se kohtuullisen tunnettu pullonkorkkirepijä itse. Katotaan EU, vieläkö tekee mieli säädellä ihmisten elämää.
Muuten äänestitkö EU:n liittymisen puolesta ? - Jos, niin syytä itseäsi myös käyristä kurkuista.
Sulla on hanuri, tiedätkö mihin sitä käytetään?
Ap, vilkaisepa peiliin. Sinun ja kaltaistesi takia tuo korkki uudistus tehtiin. Ei minulla ollut koskaan vaikeuksia palauttaa pulloja korkin kanssa, ja nyt sopeudun korkkiuudistukseen ja palautan edelleen pullot korkin kanssa.
Ehkä siihen korkin ja kauluksen väliin pitäisi asentaa räjähtävä väripanos, tai miksei jopa räjähde? Kädettömänä ei tarvitsisi murehtia pullossa kiinni olevasta korkista.