Miten anoppi muistaa perhettänne jouluna?
Mun anoppi antaa miehelleni ja lapsille 50 euroa jokaiselle. Ja minut jättää aina ilman, näin on menty monta vuotta. En ole ilkeä miniä, silti en ole koskaan kelvannut, ja hän kyllä näyttää sen, syntymäpäivänänikään ei koskaan edes soita. Ja toimii näin ihan tietoisesti ja tahallaan pahoittaakseen mieleni.
Kommentit (84)
Olen anoppi. Annan pojalle ja miniälle yhteiseksi lahjaksi Sonos Move-kaiuttimen. Toiselle pojalle ja miniälle vastaavan lahjakortin hyvään ravintolaan. Tyttärelle ja vävylle samoin. Lisäksi miniä, jolla on aattona syntymäpäivä, saa 150€ lahjakortin.
Vierailija kirjoitti:
Olen anoppi. Annan pojalle ja miniälle yhteiseksi lahjaksi Sonos Move-kaiuttimen. Toiselle pojalle ja miniälle vastaavan lahjakortin hyvään ravintolaan. Tyttärelle ja vävylle samoin. Lisäksi miniä, jolla on aattona syntymäpäivä, saa 150€ lahjakortin.
Ovatko he kaikki lapsettomia ettei ole lastenlapsia muistettavana? Onko miniällä täydet kympit?
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt vuosia anopille selväksi, että ei lahjoja. Riittää kun hän tulee meille viettämään joulua. Nautin kun saan jutella hänen kanssaan kaikesta maan ja taivaan välillä olevista asioista. Se on minulle lahja häneltä. Ja ilmeisesti anoppikin tykkää (saa vain olla tekemättä mitään) koska näin on menty yli 15 vuotta.
Paras lahja!
Kattelin artesaanisuklaata. 16 kpl 25,50.
Miksipä sen ei voisi ostaa jollekin mutta se pitäisi tilata, postimaksu 8 euroa.
Ehkä sit kympillä kolme perusrasiaa.