Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ihmisiä näe tai tapaa enää missään

Vierailija
15.12.2025 |

Tai jos näkee ei kenelläkään ole aikaa tai halua vaihtaa kuulumisia tai tutustua. Kauhea kiire kokoajan ja jos ei ole esim. tapahtumat tai harrastukset missä ihmisiä käy niin kaikki poteroituneet omiin porukoihinsa eikä tuntemattomien kanssa haluta alkaa juttelemaan mitään. Miten tässä sitten tutustut ihmisiin jos kenelläkään ei ole vaihtaa edes muutamaa sanaa? 

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi haluta tutustua tuntemattomiin?

Siksi koska tuntemattomille on helpompaa puhua murheistaan kuin kuormittaa läheisempiään.

Vierailija
42/56 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska tuntemattomille on helpompaa puhua murheistaan kuin kuormittaa läheisempiään.

Nettihän on sitä varten. Älkää ainakaan minua lähestykö ulkomaailmassa, tuntemattomat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjät tietää. Hesassa ei koskaan tarvitse olla yksin

Vierailija
44/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut seurakunnan toiminnasta helposti juttuseuraa, vaikka olen tosi ujo ja hiljainen. 

Vierailija
45/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäjät tietää. Hesassa ei koskaan tarvitse olla yksin

Helsingissä on paljon yksinäisiä.

Sukulaiseni asuu Helsingissä, hän on yksinhuoltaja, harvat sukulaiset toisella puolella Suomea, työssä esimiesasemassa, YT:t kiristäneet ilmapiirin, joten työssä ei ole positiivisia sisoaalisia kontakteja.

Lapsuudenystävät ja opiskeluaikaiaet ystävät elämä hajottanut kenet minnekin ja etääntyneet.

Hänellä ei ole elämässään oikein ollenkaan juttu- ja kahviseuraa eikä vanhemmuuden tukiverkostoja.

46/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiskohan tässä  olla yksi syy siihen, miksi tuntemattomien kanssa ei haluta jutella? Ei siis haluta jonkun tuntemattoman oksennusämpäriksi?

Vierailija
47/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettihän on sitä varten. Älkää ainakaan minua lähestykö ulkomaailmassa, tuntemattomat. 

Tyypillinen suomalainen. Sairasta. 

Vierailija
48/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti 95% suomalaisista on totisia torvensoittajia, moukkia, sosiaalisesti kömpelöitä tuppisuita.

Vierailija
49/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt miksi suomalaiset ovat aina vihaisen näköisiä.

Vierailija
50/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tapaa aina.

Vierailija
51/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa on paljon ollut porukkaa viikonloppuisin turun keskustassa. Sieltä sain yhden yön jutun naisen kanssa mutta olemme nyt tapailleet kymmen kertaa. Sinne vaan menette ja yritätte olla sosiaalisia.

Vierailija
52/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo arpo töihinkö vaiko hunningolle? Mahtavia muikeloita muhii vaikka missä. 

Vierailija
53/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka yrittämistä. Aina sitä joku haluaa edes pari sanaa vaihtaa.

Mutta jos et näytä järin ystävälliseltä ja hymyileväiseltä, niin tuskin sitten. Ihmiset lähestyvät sellaista, jonka arvioivat sellaiseksi, että häntä uskaltaa ja voi lähestyä. Itse ole sellainen, että usein hymyilen itsekseni, kun ajattelen jotain asioita, myös liikkuessani ihmisten ilmoilla. Ihmiset varmaan näkee sen sisäisen hyväntuulisuuden ja uskaltaa sen takia puhua ja lähestyä. Ja itse näen vastaavia persoonia usein esim. kaupassa, joista paistaa selvästi samanlainen sisäinen hyväntuulisuus.

Vierailija
54/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua lähestyä, koska kuvittelevat ihmisten olevan samanlaisia kuin täällä netissä. Ja usein ovatkin. Vai haluaisitko sä tutustua trolliin?

Vierailija
55/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole muutos jonka haluat nähdä. Valittaminen harvoin auttaa.

Aika vaikeaa se on, kun tarttis vastakaikua. Suomi on täynnä paikkoja, joissa ihmiset ovat luoneet suhteensa nuorena ja pitävät tästä lapsuudenkaveruudesta kiinni vaikka on kasvettu erilleen. Suomalaiset ovat todella jäykkiä sosiaalisissa suhteissa, valitettavasti.

Isommissa kaupungeissa asuu paljon ulkomaalaisia,  joihin voit tutustua. 

ääriliikkeisiin otetaan mielellään uusia räjähdevyönkantajia

Vierailija
56/56 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa vaan pysytellä netissä ja neljän seinän sisällä turvassa. Suomalaiset ovat uskomattoman väkivaltaista porukkaa sekä henkisesti että fyysisesti. Täällä netissä on seinä siltä fyysiseltä väkivallalta välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän