Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä ei osannut asentaa valaisimia asunnon kattoon, kun oon muuttamassa

Vierailija
14.12.2025 |

Luulin, että jokainen mies osaa tuollaiset ns. "miesten perushommat". Sokerinpalojen kytkennät ja valaisimen kiinnittämisen kattoon. Exälle ei ollut mikään ongelma tuollainen, vaikka hänkin oli korkeakoulutettu ei-duunari. Pikkujuttu varmaan monen mielestä, mutta oon tottunut, että mies hoitaa tälläiset asiat naisen puolesta. 

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-muija ei osannut asioida espanjaksi, kun olimme lomalla Sevillassa. 

Hienoa,jätit sen lehmän.

Vierailija
62/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna itse lamppusi, ap. 

Säälittävä aloitus.

N45, naimisissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-muija ei osannut asioida espanjaksi, kun olimme lomalla Sevillassa. 

Joutaakin olla ex mokoma kielitaidoton.

Älä muuta virka!

Vierailija
64/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan itse asentaa valaisimet mutta oon huomannut että aika moni mies haluaa kokea olevansa jotenkin "sankari" naiselleen (tai jotkut oikeastaan naiselle kuin naiselle) hoitamalla sellaisia asioita joita hän ajattelee että nainen ei osaa itse tehdä. Yleensä nämä on juuri tällaisia harmittomia valaisimien kiinnittämisiä ja taulujen ripustamisia ja tuulilasipesunesteen lisäämistä jne jotka nyt naisenkin luulisi hallitsevan. Nykyinen mieheni kyllä vaatimalla vaati saada asentaa uuden keittiöni. Siihen en olisi itse kyennyt. Ja pakko myöntää että mieluummin olisin maksanut ammattilaiselle kuin nyt katsoa niitä vänkyröitä silikonisaumoja. 

Vierailija
65/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kokeilisit miehen palkitsemista seksillä urotekojen jälkeen? Voisit yllättyä miten hommat hoituu ja kämppä pysyy siistinä kun ylittää itsensä saaden herkkujen herkkua palkinnoksi ;)

Vierailija
66/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kädettömllä miehellä tee mitään. Itselläni ei oo miestä, mutta ne joiden kanssa oon ollut, ovat osanneet tämmöset asiat ilmanmuuta, duunareita ovat olleet ja käteviä korjaamaan ja laittamaan asioita. Nykyään vävy hoitaa lamput kattoon ja, asentaa pesukoneet ym. Tyttäreni kokoaa huonekalut. 

Vierailija
67/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka kokeilisit miehen palkitsemista seksillä urotekojen jälkeen? Voisit yllättyä miten hommat hoituu ja kämppä pysyy siistinä kun ylittää itsensä saaden herkkujen herkkua palkinnoksi ;)

Luuletko että akateemiset miehet osaa siltikään. Miten ne velttoperseet edes pystyy lähetyssaarnaaja-asentoon, en usko että mitenkään. 

Vierailija
68/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sokeripala? ap joku jossain 50-lukuisessa kerrostalokopissa elelevä pubiruusu? 

Nykyisin melkein kaikissa asunnoissa on valaisinpistoke, mutta monessa lampussa ei kuitenkaan ole. Se täytyy erikseen lamppuun laittaa. Sokeripalaa olen käyttänyt. 

Vierailija
69/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattolamppujen asentamisissa miehillä on vain se etu, että ovat monesti pidempiä. Mutta jos on tukeva ja korkea alusta, nainen saa pienillä sormillaan lamput kätevämmin räpellettyä kattoon. 

Kattolamppujen asentaminen ei ole rakettitiedettä, mutta harvoin kaikki menee suunnitelmien mukaan. Ainakin jotkut halpisvalaisimet voivat olla helvetillisiä asennettavia. Ruuvit hajoilee, johdot ovat liian pitkiä yms. 

Vierailija
70/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoret miehet enää tällaisia hommia osaa. Istuvat pimeässä, ellei nainen asenna lamppuja. Välillä ihmettelen, miksi köksän tunneilla tehdään pelkkää ruokaa eikä opeteta esimerkiksi tällaisia kotitaloustaitoja. 

Vierailija
71/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös itseltäsi onnistunut?

Rahamies on yleensä muuten tottunut maksamaan siitä, että joku muu hoitaa tuollaiset pikkujutut. 

Oon tottunut siihen, että mies pitää naisestansa huolta ja juuri yks tärkeä juttu on noiden ns "miesten töiden" hoitaminen naisen puolesta. Ei se ole mikään rahakysymys mulle. ap

Eikö naisten kuuluisi voimaantua ja laittaa lamppunsa itse?

Vierailija
72/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä kaikki miehet ovat tällaisia. Valitettavasti.

lol, tsadissa asuu incelit

Vierailija
73/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai nykyään enää mitään miesten ja naisten hommia ole?? joskus boomeriaikana on ollut.. 

Vierailija
74/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sokeripala? ap joku jossain 50-lukuisessa kerrostalokopissa elelevä pubiruusu? 

Oletko sä idiootti? Miten pihalla sä oikein olet asioista?

Mä asun yli 70 vuotta vanhassa omakotitalossa ja kyllä täällä on lampuissa sokeripalat. En ole mikään pubiruusu ja vihaan asua kerrostalossa.

Vierailija
75/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös itseltäsi onnistunut?

Rahamies on yleensä muuten tottunut maksamaan siitä, että joku muu hoitaa tuollaiset pikkujutut. 

Miksi maksaa tämmöisen "pikkujutun" kun itse saa tehtyä valmista muutamassa minuutissa?

Vierailija
76/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sitten mennyt mies, historiaa.,vai onko se pillua lipova liskomies sitten parempi vaikka ei lamppua saa asennettua kattoon?

Vierailija
77/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena minä kyllä osaan tuon, mutta onneksi mieskin osaa ja hän meillä valaisimet kattoon laittaa. Kiva kun ei tarvitse itse kiipeillä.

Vierailija
78/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ne jotka ovat maalta sinne muuttaneet.

Vierailija
79/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kaikki muu? Kai suhteessa on muutakin kuin lampun asennus.

Toisaalta "en osaa" kortti on kätevä. Kun esittää ettei esim osaa laittaa ruokaa, vaikka osaisi, niin saa toisen aina laittamaan. 

Vierailija
80/80 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lol, tsadissa asuu incelit

Hesanen tuo idän musta helmi heh saitte mitä tilasitte nyt on mustaa kaikkialla jopa väkivalloin pillun päällä, koittakaa pärjätä ja hyvää jolua sinne toivottaa kalu pukki lapin tuntureilta .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi