S*ttanan elintarviketeollisuus ja löysät purkit!!!
Taas hajosi lötköpötkömuovipurkki, ja jogurtit pitkin keittiön lattiaa. Nyt on hajonnut niin monta isoa löysää rahka/jogurttipurkkia, että vissiin pakko siirtyä pikkupurkkeihin. Eikö teillä äly sano mitään, että se purkki ei voi olla ohutta muovia, jos sinne tungetaan 0,5 - 1 kg jogurttia tai rahkaa? Se purkki hajoaa joko matkalla tai kotona aika helvetin usein. S*ttana, säästätte väärässä paikassa! Vihaan teitä! Vihaan!
Kommentit (10)
Joskus hajosi Arlan puolen litran rahkapurkki ostoskassiin automatkalla. Hirveä sotku, lila mustikka-vadelma-marjarahka oli sotkenut kaikki muutkin elintarvikkeet kassissa. Olisi vissiin pitänyt kääriä purkki johonkin kuplamuoviin ennen kauppakassia.
Olen pariin otteeseen ostanut saman firman maustekurkkuja ja kun olen avannut kotona purkin on levinnyt ihan järkyttävä löyhkä purkista ja suoraan biojätteisiin ja koko kämppä haissut.. Enää en osta, uskon jo ettei saa hyvää aikaiseksi.
Ostin sixpakin limsaa. Kun tulin kotiin ja purin jauppakassin yhdessä oli iso aukko ja valui lattialle nesteet.. Mysteeri mistä se on tullut kun ei valunnut kaupassa vaan vasta kotona. Mihinkään ei ole osunnut.
Olin joskus pullonpalautuksessa töissä, ja joku palautti sinne ikivanhoja isoja Cokis-pulloja. Niiden muovi oli ihan järkyttävän paksua. Pullo painoi varmaan 5x enemmän kuin nykypullot, eikä sitä saanut lainkaan rutistettua.
Vierailija kirjoitti:
Ostin sixpakin limsaa. Kun tulin kotiin ja purin jauppakassin yhdessä oli iso aukko ja valui lattialle nesteet.. Mysteeri mistä se on tullut kun ei valunnut kaupassa vaan vasta kotona. Mihinkään ei ole osunnut.
Varmaan hipaissut jotain terävää. Olin joskus vähän aikaa ruokakaupassa myyjänä, ja me pelättiin aina ihan saakelisti kun revittiin veitsellä auki juomapäckien muoveja auki, kun purettiin juomalavoja. Jokaiselta oli suihkunnut joskus oluttölkki (metallia!) ja/tai limsapullo. Sillä veitsellä ei tarvinnut kuin vähän osua, kun ohut pelti tai muovi oli heti rikki.
Entäs nykyhedelmäpussit, jotka hajoaa jo ennen kassaa, jos ostat päärynöitä tai bataatteja?
Voisiko johtua myös kierrätetyistä raaka-aineista? Ainakin vaatteet on heikompia, jos ne on tehty kierrätetyistä, siis käytetyistä, kuiduista.
Teollisuuden ja kaupan ahneus tuhoaa tämän maailman. Taas niin ikävä ysäriä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs nykyhedelmäpussit, jotka hajoaa jo ennen kassaa, jos ostat päärynöitä tai bataatteja?
Moneen kauppaan on tullut parempia pusseja, ovat varmaan saaneet kuulla noista hajoavista. Itsellänikin joskus perunat pitkin lattiaa, kun pussi vaan repes pohjasta.
Ja tämä on siis kirjoitettu siivoamisen jälkeen. Sitä ennen olisi tullut pahaa tekstiä.