Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä jolla on Rolex-kello?

Vierailija
14.12.2025 |

Mitä tunteita se sinussa herättää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on miehen koru. Mieleeni tulee että hänellä on useita kelloja.

Vierailija
22/28 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatukellohan se on ja syystäkin hintava. Harmi, että juppikausi 80-luvulla pilasi sen mainetta, vaikka itse kellonvalmistajahan ei siihen ollut syyllinen, toimittuaan jo 1900-luvun alusta käsityöpohjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlari, ei jatkoon.

Vierailija
24/28 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato päällikkö 😎👍🏻

Vierailija
25/28 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton juppi, joka haluaa näyttää kellolla, että rahaa on kaikille junttikavereilleen, jotka eivät muita sveitsiläisiä kellomerkkejä tunnista kuin Rolex.

Vierailija
26/28 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös voinut saada kellonsa lahjana tai perintönä, ei koske eikä kiinnosta minua. Itse en käyttäisi rahaa moiseen. Sellaisen kanssa huomautuksi tuleminen voi sitä paitsi turhaan lisätä ryöstön tai murtovarkauden riskiä.

Naiset sijoittaa merkkikäsilaukkuihin, miehet kelloihin. 

Vierailija
27/28 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pidemmän aikaa itsekseni miettinyt, että eikö Rolexille oikeasti ole vieläkään tullut kilpailijaa, jos kaikki edelleen päätyvät ostamaan Rolexin. Rolex vaikuttaa vanhanaikaiselta statussymbolilta.

Rolexin ostaa ihmiset jotka eivät arvosta kelloja vaan brändiä. Jos Ranteessa on vaikkapa Vacheron Constantin, Breguet tai Piaget niin tietää että kellon kantaja on ostanut kellonsa sen kellon vuoksi.

Vierailija
28/28 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatukellohan se on ja syystäkin hintava. Harmi, että juppikausi 80-luvulla pilasi sen mainetta, vaikka itse kellonvalmistajahan ei siihen ollut syyllinen, toimittuaan jo 1900-luvun alusta käsityöpohjalta.

Onhan se käsityötaidon saavutus ja sellaisena kiistatta laadukas. Mekaanisten kellojen aikakaudella käyntitarkkuus riippui olennaisesti työn laadusta. Silti tarkkakin mekaaninen kello edistää tai jätättää sen verran, että jos sen haluaa pitää oikeassa ajassa, se on säännöllisin välein täsmäytettävä aikamerkkiin tai vastaavaan. Nykyään halvallakin kellolla pääsee ainakin samaan tarkkuuteen joko internetin tai sen ansiosta, että kello vastaanottaa tietyissä maissa toimivien aikamerkkiradiolähettimien signaalia. Ei tietenkään ole mikään elämää suurempi ongelma, jos kello edistää tai jätättää vaikkapa viisi sekuntia viikossa. Mutta on omalla tavallaan laadukasta, jos halpakin kello ajastaa itsensä automaattisesti säännöllisin välein niin, ettei sen poikkeama oikeasta ajasta pääse koskaan kasvamaan suureksi. Tältä kannalta Rolex menisi merta edemmäs kalaan.