Onko täällä muita keski-ikäisiä luusereita?
Musta ei koskaan tullut yhtään mitään ja nyt nelikymppisenä edelleen asun nuhjuisissa vuokra-asunnoissa yhteiskunnan tuella. Ei auttanut opiskelut eikä mikään muukaan. Hävettää olla tällainen.
Kommentit (59)
Et sinä ole mikään luuseri. Olet vain ihminen, aivan kuten kaikki muutkin.
Eiköhän meitä ole paljon. Ei tullut mitään mustakaan, ilman varakasta lapsuuden perhettä olisin mieron tielle joutunut. Noloa, että pappa betalar viiskymppisenä.
Niin, ja uhriutumisesta sitä hyötyä onkin.
Luuseri olen minäkin, kerrostalossa asuskelen yhteiskunnan tuilla, tosin 19v enkä keski ikäinen. Ehkä joskus löydän jotain töitä mihin minäkin pääsisin.
samassa tilanteessa, mutten pidä itteeni luuserina. ei täältä kukaan saa mukaan mitään, kun lopulta lähdetään.
Minäkin olen täällä ;DDDDD
-winner-
Ei ole minullakaan hurraamista. Olen luuseri, vasemmistolainen ja huonoryhtinen hintelä homo. En tahdo saada miestäkään mutta annan eräälle homolle ahteria ja saan siitä vähän rahaa.
Luokittele itsesi luuseriksi ja todella olet sellainen.
Oon 29 ja töissä teurastamossa, en ole elämässäni saanut pillua. Äänestän persuja, pelaan pleikkaa, lihon ja vihaan maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minullakaan hurraamista. Olen luuseri, vasemmistolainen ja huonoryhtinen hintelä homo. En tahdo saada miestäkään mutta annan eräälle homolle ahteria ja saan siitä vähän rahaa.
Olet sentään vasemmistolainen etkä persu. Voisi siis olla huonomminkin.
Jep. täältä löytyy. Ikää jo yli 50v eikä mitään aikaansaannoksia. Näillä mennään katkeraan loppuun asti.
Ylpeästi wt.
Olet vapaa kaikesta ja voit tehdä mitä haluat. Mitä vikaa tuossa muka on?
-42v neitsyt
-1 kaveri
-ei ammattia
-työkyvyttömyyseläkkeellä mt syistä
-velkaa 4000e
Tässä omat setit. Mutta en silti koe olevani luuseri.
Luuseri täälläkin, keski-ikä lähestyy. Päihteitä, laitoksia, sekoilua, vähän töitäkin välillä. Kurjista oloista tulin. Pillua saanut niin paljon kun jaksaa, ei kiinnosta. Epätoivonen kurja olo. Ongelmavyyhti alkoi jo lapsena. Saa nähdä, miten käy.. saako tätä enää kuntoon.. luovuttanutkin tavallaan, helpottaa, en normaaliksi ikinä tulekaan. Maalle erakoituminen suunnitelmissa.
Vierailija kirjoitti:
-42v neitsyt
-1 kaveri
-ei ammattia
-velkaa 4000e
Minä voin olla kaverisi niin sitten sinulla on 2 kaveria. Itselläni on 0, näin saisin minäkin yhden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-42v neitsyt
-1 kaveri
-ei ammattia
-velkaa 4000e
Minä voin olla kaverisi niin sitten sinulla on 2 kaveria. Itselläni on 0, näin saisin minäkin yhden.
Kavereita joskus hankala saada vanhempana. Mutta onhan meillä tämä vauvafi jossa voi olla tukea ja yhteenkuuluvuutta. Suomalaisuus ja ihmisyys yhdistää meitä kaikkia.
Vaikea psyykkinen sairastuminen 12 v eteenpäin. Kunnon WT menoa oli, uusperhesekoilua, huostaanotto. Itsestä tuli kunnon white trash huumehörhö. Terveydentila esti vähän kaiken nuorena ja päihteet vei. Potentiaalia minussa olisi ollut. Naisia olen aina saanut, enemmänkin kuin monet kunnolliset. Siinä sentään onnistuin. Suicide ajatusten kanssa mennään.
Kohta 60-v. itsensätyöllistäjä ilman mitään yhteiskunnan tukia tai sellaisia asiakkaita, jotka vastaisivat puheluihin, sähköposteihin tai edes automaattisesti työhakemuksiin. Verottaja sentään muisti olemassaoloni tonnien mätkyillä, joita oikaisun jälkeen jäi maksettavaksi reippaasti yli tonni. Kynsin hampain, valtavista remonttilainoista huolimatta roikun kiinni omistusasunnossa Helsingissä. Miehen kk-tulot 2 tonnin luokkaa, vanhemmat jo osittain pois tästä maailmasta.
En katkeroitunut mutta kyllä se lapsuus määrittää paljon. Jos laitoksia kierretään psyykkisesti sairastuneena lapsena/nuorena ei se ennuste hyvä ole. Pitkä tie palautua.
En saanut väikkäriä koskaan valmiiksi.
En saanut miestä, en lapsia.
Teen liikaa töitä. mistä ei edes makseta kunnon palkkaa.
Joulu tulossa, vanhemmat laitoksessa. Ei ketään kenen kanssa viettää joulua.