Mielestäni veloille pitäisi myöntää lapseton lisä,aivan kuten lapsilisä siitä hyvästä etteivä tee ympäristöä kuormittavia ihmisiä lisää.
Ei nykymaailmassa tarvita enää mitään lapsenteko kannustuksia.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. On epätasa-arvoista että lapsettomat maksavat veroissaan lapsilisiä ja muita kuluja, esim. Ilmaiset koulut. Lapseton ei saa juuri mitään muuta kun terveydenhoitaja.
Onko se oikein, että joudun rahoittamaan palkastani muiden lasten elämistä? Minusta se on huutava vääryys.
Etkä maksa. Sä maksat siitä että yhteiskunnalla on joku joka hoitaa sinut kun olet vanhus.
Lapset opiskelevat ja valmistuttuaan menevät muihin töihin kuin minua hoitamaan. Tai sitten muuttavat ulkonaille.
Kyse ei ole pelkästään hoitajien työstä. Kyse on yhteiskunnan toiminnasta. Eläkeläiset eivät ole työssä ja silti tarvitsevat kauppoja, asumista, sähköä, palveluita. Noiden pyörittämiseen tarvitsemme työntekijöitä.
Voimme tehdä niin, että ne jotka ovat hankkineet lapsia saavat bonuksen elökkeisiinsä koska ovat kasvattaneet työntekijöitä myös lapsettomien hyödyksi.
Vierailija kirjoitti:
Muiden lapset maksaa teidän eläkkeet. Lähinnä olette riippa yhteiskunnalle. Eläkkeet pois, niin on hyvä.
Sitten ymös eläkemaksut pois jotta voi itse sijoittaa nekin rahat.
Ja veroja maksetaan enemmän, jos tulee lapsia. Ne ovat iso kuluerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. On epätasa-arvoista että lapsettomat maksavat veroissaan lapsilisiä ja muita kuluja, esim. Ilmaiset koulut. Lapseton ei saa juuri mitään muuta kun terveydenhoitaja.
Lasten hankkiminen on sijoitus tulevaisuuteen. Jos et hanki lapsia ei ole veronmaksajia. Sinä olet vain kulu kun lopetat työnteon. Siksi et ansaitse mitään, päinvastoin.
Veronmaksajia ei tarvita kuin ylläpitämään sosialistien yhteiskuntaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan päinvastoin, pitää maksaa vähän lisää siitä hyvästä, että käyttää toisten tekemiä ja elättämiä lapsia hyväkseen joka paikassa. Kukaan vela(kaan) ei ei pysty elämään niin, ettei tarvitse toisten ihmisten elättämien lasten palveluja koko elämänsä ajan. Kaikki ihmiset on jonkun elättämiä ja kasvattamia lapsia ja kun vela menee kauppaan hän hyötyy siitä, että siellä kaupassa on ihmisiä pitämässä kauppaa pystyssä ja terveydenhuollossa lääkäri joka on jonkun elättämä ja kasvattama jne.
Kukaan meistä ei pysty elämään niin, ettei koko ajan tarvitse muita ihmisiä ja nämä ihmiset on niitä toisten lapsia, nyt vaan jo aikuisia, mutta kuitenkin.
Ja kaikkien pitää yhteiskunnassa yhteisesti huolehtia siitä, että näitä tekijöitä riittää tulevaisuudessakin. Eiu velakaan pärjäisi tässä elämäss yhtään niin, ettei tarvitse toisia ihmisiä. Kaik
Miksi ette vaadi lapsentekolakia? Asetetaan nainen siihen rooliin mihin se kuuluu. Sitten olisi ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on miljoonia ihmisiä, jotka tulisivat mielellään hoitamaan vanhuksia. Ei minun hoitajani tarvitse olla suomalainen.
Minun tarvitsee. Koska kehitysmaalaiset eivät osaa suomea ja silloin sattuu virheitä ja väärinymmärryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailmassa tarvitaan työntekijöitä. Olet väärässä. Kukaan ei hoida sinua jos ei ole lapsia.
Ei tarvita, AI ja robotiikka.
Vanhukset tullaan laittamaan kapseliin kun ne eivät enää kykene elämään yksin. Ravinteet suonensisäisesti ja robotti kääntää asentoa säännöllisesti. AI tuottaa mieluisaa keskustelua ja VR muistuttaa omasta nuoruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä ja itsekkyydestä.
Lasten hankkiminen on luonnollista ja hauskaa ja se kuuluu elämään.
Niin, saathan sinä itsellesi tuota toitottaa jos se tekee sinulle paremman mielen ja sinusta paremman ihmisen.
Synnytys vähentää naisten syöpiä, koska lasten hankkiminen on luonnollista ja kuuluu elämään.
Lapsettomuus aiheuttaa syöpiä naisilla koska näin evoluutio poistaa turhat yksilöt populaatiosta.
Ei herranjumala mikä ääliö olet. Oletko vielä ehkä jonkun onnettoman lapsen äiti? Sori, mutta ne naiset jotka ovat lähipiirissäni syövän saaneet, ovat juurikin niitä äitejä. Mutta hyvää joulua sulle kuitenkin, i#iootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on miljoonia ihmisiä, jotka tulisivat mielellään hoitamaan vanhuksia. Ei minun hoitajani tarvitse olla suomalainen.
Minun tarvitsee. Koska kehitysmaalaiset eivät osaa suomea ja silloin sattuu virheitä ja väärinymmärryksiä.
Oletko nykyään tuottavassa työssä?
Vierailija kirjoitti:
Lapset kuuluvat elämään ja tekevät ihmisestä aikuisen. Ilman lapsia olet vain yksinäinen egoisti joka panostaa vain itseensä.
Kyllä, enkä mitenkään pistä sitä pahakseni. Koska lapsia ei ole, niin pystyin jo ennen kolmikymppisiä keräämään kasaan kuusinumeroisen summan omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikein, että joudun rahoittamaan palkastani muiden lasten elämistä? Minusta se on huutava vääryys.
Etkä maksa. Sä maksat siitä että yhteiskunnalla on joku joka hoitaa sinut kun olet vanhus.
Lapset opiskelevat ja valmistuttuaan menevät muihin töihin kuin minua hoitamaan. Tai sitten muuttavat ulkonaille.
Kyse ei ole pelkästään hoitajien työstä. Kyse on yhteiskunnan toiminnasta. Eläkeläiset eivät ole työssä ja silti tarvitsevat kauppoja, asumista, sähköä, palveluita. Noid
Eivät oikeastaan tarvitse. Riittää että vanhuksen laittaa kapseliin ja perään viihdykettä AI:n toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten hankkiminen on sijoitus tulevaisuuteen. Jos et hanki lapsia ei ole veronmaksajia. Sinä olet vain kulu kun lopetat työnteon. Siksi et ansaitse mitään, päinvastoin.
Työntekijöitä tarvitaan yhteiskunnan ylläpitämiseen.
Ne lapselliset vasta itsekkäitä on koska minäminä ja minun lapset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntekijöitä tarvitaan yhteiskunnan ylläpitämiseen.
Mielestäni veroilla tulisi rahoittaa vain tiestö ja armeija sekä kansanedustajisto ja pressa. Kaiken muun ihmiset hoitavat itse paikallisesti
Valtion ja kuntien olemassaolon kannalta lapset on välttämättömyys. Siksi niiden saamattomuutta tai estämistä tueta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et sitä päätä kuka sinua yhteiskunnan puolesta hoitaa. Jos haluat itse päättää, niin sitten itse maksamalla sen hoidon voit niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset kuuluvat elämään ja tekevät ihmisestä aikuisen. Ilman lapsia olet vain yksinäinen egoisti joka panostaa vain itseensä.
Kyllä, enkä mitenkään pistä sitä pahakseni. Koska lapsia ei ole, niin pystyin jo ennen kolmikymppisiä keräämään kasaan kuusinumeroisen summan omaisuutta.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja nauttivat elämänsä tärkeimpien ihmisten seurasta ja yhteisestä elämän kokemuksesta.
Tämän päivän taaperot joutuvat sotaan. Sodan aikana ei vanhuksia hoideta. Viisaat lähtevät pois r.ssän jaloista ja sijoittavat nyt pahan päivän varalle. Ja se paha päivä tulee. Jos ei tule, on hyvä syy jättää lasten hankkiminen muutenkin, koska jätetään tämä maapallon kansoittaminen osaltamme tähän. Ylikansoittaminenhan tuhoaa kaiken. Nykyäidit eivät edes osaa kasvattaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa
Mä nautin mieluummin siitä, että nykyisin elelen enimmäkseen pääoman turvin ja töissä käyn enää silloin tällöin jos jaksaa tai huvittaa. Mistäs sä nautit kun sun elämä on vielä vuosikymmeniä jokapäiväistä työntekoa?
Eihän tuo ole. Siksi merkittävä osa yhteiskunnan palveluista pitäisi yksityistää. Haluat lapset tarhaan? Maksat sen itse. Haluat hoitoa vanhuksena? Maksat sen itse.
Nyt miehet maksavat naisten pitkän eliniän ja porsimiset.