Olet saavuttanut vähän tylsän keskiluokkaisen/keski-ikäisen ihmisen aseman, kun ...........
- sinulla on lapsiperheelle sopiva farmari tai vähän edullisempi tila-auto
- käyt tai puolisosi käy 1-2 kertaa viikossa ostamassa Prismasta / Citymarketista vähän isomman satsin kerralla jääkaapin täytettä
- olet päässyt asumaan keskihintaiseen 4h+k -rivitalokotiin
- välillä toukokuu-elokuu grillailet " broitskua" iltaisin joka toinen viikonloppu rivitaloasuntosi pihalla
- kun käyt pari kertaa vuodessa perheesi kanssa Vikingillä/ Siljalla miniristeilyllä
..... jatkakaa listaa ( älkää ottako kuitenkaan liian vakavasti tai loukkaantuko )
Kommentit (28)
Vierailija:
...keskustelette lastenne sairauksista.Hetki, joka avasi silmäni.
Olen pitänyt itseäni kovinkin keski-ikäisenä ja keskiluokkaisena (37v) ja näistä teidän ehdotuksista ei päde kuin kaasugrilli ja aamunaama!
Tämän takia kutsut häihin tai muihin sukujuhliin harmittavat kun ne pilaavat viikonlopun suunnitelmat.
- saat vakituisen työn, joka ei kuitenkaan merkitse sinulle läheskään samaa kuin lapsesi Reimatecit ja miehesi Älvsby-haaveet
- et jaksa kuunnella nuorisomusiikkia
- käytät huivia, mustia suoria housuja ja siistiä kampausta työelämässä
- lähettelet ystävillesi (äitejä kaikki) kiertomeilejä pedofiilien rangaistusten koventamisesta
- lapsesi opettajat ovat osaamattomia nuoria hepsankeikkoja
- juttelet äitisi kanssa miehistä
- näet kiihkeän teinirakastajasi televisiossa Prisman mainoksessa väsyneenä kolmen lapsen isänä
About 80 % varmaan sopii minuun... =b
En keksinyt enää muuta, kuin
* leikkautat hiukset lyhyiksi ja otat permanentin, se on niin kätevä pitää siistinä
* käyt naapurin rouvan kanssa sauvakävelyllä
* käyt kylpylöissä joka hemmetin loma
* käyt " viihteellä" kerran vuodessa, joka onkin suuri tapahtuma ja siitä jaksetaan kikatella
* tulet huppeliin kahdesta kaljasta
näiden mukaan ole tylsistynyt keski-ikäisen elämän omaava. No olen aina tiennyt, että minä en mihinkään muotteihin sovi. Onnellinen tunnen olevani ilman mariskookeleja ja aaltomaljakoita. Tosin lapsen kanssa on kerran käyty muumimaailmassa. Elämä on kyllä lapsen myötä vaan rikastunut ja vaikka ryhtiä on raha-asioihin löytynyt ja vastuu rutiineista jne kannetaan, niin kyllä elämä on suuri seikkailu, jota ei kannata tuhlata siihen, että joka paikkaan mennään farmariautolla.
Meillä on perjantai aina siivous- ja kaupassakäyntipäivä (Prisma). Perjantaina myöskin saunotaan, jonka jälkeen otan pari saunasiideriä. Rutiinit menee ihan sekaisin, jos pitäisi perjantaina tehdä jotain muuta. :b
Asutaan omakotitalossa, meillä on farkku. Luonnollisesti meillä on toinenkin auto. Suunnittelen terveyssandaalien ja tuulipuvun ostamista.
Käydään kerran vuodessa pidemmällä ulkomaanmatkalla, ja - apua - suunnittelemme kesällä käyvämme sekä kylpylässä että muumimaailmassa...
Onko mulla enää toivoa??????????????
t. 32 v. keski-ikäinen
Voi ei! Mitä pitäis tehdä?!?