G: Mikä on suurin murheesi tällä hetkellä?
Kommentit (36)
mutta monia pikkujuttuja sitä miettii, et mitenköhän ne hoituvat.
Ja rahatilanne voisi olla parempi. Muuten on asiat kunnossa. Siksi siitä kiitos Korkeimmalle.
Ehkä se, että mummollani on kuolemaan johtava sairaus joka on nyt edennyt todella nopeasti.
Toisena se, että minun on hankala tulla raskaaksi, yksi lapsi onneksi on ja siitä olen todella kiitollinen!
Kolmanneksi varmaan anoppi ja sen epäreiluus. Vaikka kuinka luulin päässeen sen yli niin silti sitä tulee mietittyä.. :-/
Neljäntenä oma työtilanne ja rahojen vähyys...
Pieniä siis ovat pienen ihmisen murheet.
ja ps. poika juo hyvin hilitysti kaljaa ja on jo täysikäinen. Ei ole koskaan joutunut hankaluuksiin kaljottelun tähden ja tuo mieskin taitaa kuorsata jo:)
Oikeasti toivoisin, ettei kellään olisi pahempia murheita, mutta kun niitä on niin voimia teille!
että olen toista kertaa raskaana, julkisuuden henkilölle (meillä on jo salattu tytär) ja joudutaan se salaamaan ihan minun vuokseni. Ja miehen jos mennään asioissa pidemmälle.
Vierailija:
tulossa suuri projekti johon ei kuulu yksityiselämän selaamiset saati skandaalit. Ihan sama kun tehtiin tyttö, ei voinut vuotaa minnekään mitään. Julkisuuskuvaan halutaan vaan tietynlainen ihminen joka vetää..
Ollaan yhdessä, mies elää rakkaudettomassa liitossa poikiensa takia. Meillä niin suunnaton rakkaus keskenämme, tajutaan toisemme jo katseesta. Mutta kun ei voida olla yhdessä kokonaan, vielä ainakaan.
Jos se olis niin rakkaudeton niin ei kukaan enää nykyaikana jää lasten takia, ellei mammona mukana ja siinä tapauksessa ei voi kummonen mies olla.
Vierailija:
sori kun mä en usko tohon
Kun et ole elänyt hänen kanssaan jo neljättä vuotta.
Vierailija:
Jos se olis niin rakkaudeton niin ei kukaan enää nykyaikana jää lasten takia, ellei mammona mukana ja siinä tapauksessa ei voi kummonen mies olla.
Mies menettäisi paljon. Julkisuuskuva on aina ykkönen kun vaikkapa leffaa julkistetaan. Vaikee selittää täällä:/
Vierailija:
Vierailija:
Jos se olis niin rakkaudeton niin ei kukaan enää nykyaikana jää lasten takia, ellei mammona mukana ja siinä tapauksessa ei voi kummonen mies olla.Mies menettäisi paljon. Julkisuuskuva on aina ykkönen kun vaikkapa leffaa julkistetaan. Vaikee selittää täällä:/
julkisuuskuva tärkeämpi kun rehellinen suhde sun kans - salalapsia ... kuka nainen tollaseen suostuu? Ei oo rehellinen ukko ainakaan
Rahattomuus, työn puute, mies lähtee reissuhommiin.