Entä paljon maksaisit yöstä jos hoitajan ei tarvitse nähdä lapsia hereillä ollenkaan??
Teen yövuoroja välillä jolloin ehdin saada muksut nukkumaan ennen kun lähden ja heräävät kun palaan. Aika paljon jos 6-8e maksaisi tunnilta siitä että toinen vaan katsoo telkkaria ja nukkuu...
Kommentit (30)
minunkin mielestäni tällä av-palstalla on jo useassa ketjussa esiintynyt lastenhoitajien arvostuksen puute. on ne omat kullannuput NIIN tärkeitä, mutta hoitajia ei arvosteta yhtään..
oon tehnyt niin paljon erilaisia hoitoalan hommia,lyhyitä,pitkiä,osa-aikasia, pitkäaikasia, kuukauspalkalla, tuntipalkalla,
tiedän myös sen että kaikilla ei oo resursseja maksaa hirveitä esim yh:t,
enkä arvostele heidän lapsiaan silti kakaroiks joita pitää vahtia huonolla rahalla ... Kaikesta tulee kokemusta ja se on aina eteenpäin .. Toivottavasti oot nyt saanut mieleises duunin ja palkanki muistanu kysyä etukäteen niin ei tartte sitä perästä ulista -lähihoitaja-
Maksappa siitä sitten lapsenkaitsijalle 9-10 euroa/tunti...kannattaa ite jättää työt siinä vaiheessa...
Joo,älä hoida kenenkään lapsia,vaikutat niin nihkeeltä tyypiltä
työkokemusta!! niin pääset sitten oikeen kunnolla pätemään tänne! anna tulla vaan lisää niitä vinkkejä! johan tolla 20euron yöpalkalla makoilee ihan omissakin vällyissä työmarkkinatuellakin lokosammin!!
Jostainhan se on alotettava .. ja ne on poikinut nyt vakipaikan että näin,mutta voisin aivan hyvin lomilla tms tehdäkki kavereille,tutuille tolla taksalla mielelläni - Ja sekös sua harmittaa kun kaikki ei täälä oo naama myrtsyllään
Olen itse myös lähihoitaja ja yh, opiskelen sairaanhoitajaksi. Ei kyllä pysty maksamaan koko omaa palkkaa lapsenlikalle tai voin jättää menemättä töihin. ap
Ja inistään työttöminä mutta ei perse nouse,ellei oo jotain hianoo ja paljo rahaa
tai sukulaisista ja maksa 10-20e yöstä!! Itse olisin ainakin ollut ikionnellinen, jos opiskeluaikana ois tullu tommosia pestejä!! Mulle oli 20e viikon ruokaraha ja jos öitä ois ollu vaikka 1-2 joka viikko niin oisin kyllä ollut todella tyytyväinen!!
olen myös ammatiltani lähihoitaja ja niin paljon kyllä vituttaa tämä ihmisten asenne!!! ihan kuin lasten hoito ei olisi arvokasta työtä!!! kun siitä niin nihkeästi ollaan valmiita maksamaan!!!