Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastuuttomat aatokset

Vierailija
13.12.2025 |

Ongelma. Tässä about viimeisen vuoden aikana on tullut ajeltua paljon pitkiä matkoja autolla. Minulla on isot halut, jotka eivät tunnu tyydyttyvän millään. Autossa aina jotenkin rentoudun ja mua alkaa panettaa ihan kamalasti. Mieleen tulee sellaistakin että jos vaan pysähtyisi johonkin levikkeelle ja alkaisi jututtaa taukoa pitäviä, yksin matkustavia miehiä. Ja siis.. jos ei vaikuttaisi varatulta, kysyisi ihan suoraan voisinko saada kunnolla kyr*ää. Pelkään että vielä joskus teen sen, ihan tavallinen perheenäiti. Suostuisikohan joku kaheli tuolleen? Olenkohan tulossa hulluksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh sait kyllä panetuksen tulemaan !

Vierailija
2/12 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan kieltäytyisi..missä päin ajelet? Toivottavasti satutaan samalle levikkeelle 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan kieltäytyisi..missä päin ajelet? Toivottavasti satutaan samalle levikkeelle 

Hyvä. Oon. 78 v

Vierailija
4/12 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Oon. 78 v

Aina vaan paranee

Vierailija
5/12 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti lähti sivujuonteille😄

Mut ei ehkä kannata rohkaista, niinku sanoin pelkään et vielä yks kaunis päivä sekoan ja teen jotain tälle mielihalulle.. 

Törmään johonkin vielä hullumpaan ja päädyn tapettuna sinne levikkeen laidalle tai vastaavasti joudun syytteeseen ahdistelusta..

Ap

Ja neljissä kymmenissä vasta😂

Vierailija
6/12 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut ei ehkä kannata rohkaista, niinku sanoin pelkään et vielä yks kaunis päivä sekoan ja teen jotain tälle mielihalulle.. 

Törmään johonkin vielä hullumpaan ja päädyn tapettuna sinne levikkeen laidalle tai vastaavasti joudun syytteeseen ahdistelusta..

Ap

Miksi käytät neljäkymmentä vastaa ?

Eikö yksi vasta riitä kerralla saunassa ?

Vierailija
7/12 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No arvasin että trolli tuo yksi 😆 kunhan härkin sitä..minä en sinulle pahaa tekis vaan antaisin täydellisen nautinnon 😘 

Vierailija
8/12 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tämähän nyt on oikea älyn jättiläinen 

Vierailija
9/12 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tämähän nyt on oikea älyn jättiläinen 

Pillun puute sumentaa järjen.

Vierailija
10/12 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi 40 vastaa saunassa ku vaan 1 jossain muualla

Vierailija
11/12 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä vetäytyisin tarjouksesta. Ei sillä, että olisin nynny, vaan sillä, etten saisi mielenterveyspotilasta riesakseni. Pahemmissa visioissa parittajasi väijyisi puskissa aseiden kanssa odottaen oikeaa hetkeä.

Vierailija
12/12 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä vetäytyisin tarjouksesta. Ei sillä, että olisin nynny, vaan sillä, etten saisi mielenterveyspotilasta riesakseni. Pahemmissa visioissa parittajasi väijyisi puskissa aseiden kanssa odottaen oikeaa hetkeä.

Jep. Ymmärrän pointin. Kyllähän siinä kieltämättä vähän mielenvikaiset vibat olisi. Yritin miettiä miten suhtautuisin jos tää olisi toisinpäin. Jos en olisi oikeassa mielentilassa, ajattelisin kyllä samoin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme