Jos saisit tänään vauvan, niin lähtisitkö huomenna Linnan juhliin?
Itselleni ei tulisi mieleenkään lähteä yhtään mihinkään pitkään aikaan vastasyntyneen luota.
Kommentit (62)
Tottakai! Toosa ja tissit vuotaen, vaippa housuissa kiiruhtaisin kättelemään kameroiden eteen! Koska se julkisuus!
Vierailija kirjoitti:
Kävin ensimmäisen kerran 3h pois kotoa, kun vauva oli yli 3kk.
Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
EN minäkään ilman vauvaa poistunut mihinkään moneen kuukauteen. Mummilassa ha kävelyllä toki käytiin. Mies hoiti ruokaostokset, koska en halunnut viedä vauvaa kauppaan saamaan pöpöjä.
Olisin voinut. Synnytin kaksi nuorempaa lasta ilman kivunlievitystä, ja olin hyvävointinen pian synnytyksen jälkeen. Maito ei olisi kuitenkaan vielä kunnolla noussut, ja muutama tunti jälkivuodon kanssa olisi kyllä mennyt.
Iltapuvun alle saisi aikamoisen siteen piilotettua 😅
Itsellä oli niin hutera ja kipeä olo, hormonit hikoilutti jne. ja joka paikkaan sattui, että kun luin tuon uutisen, niin ällistyttihän se. Mutta sehän on niin yksilöllistä, mitä jaksaa ja mikä tuntuu hyvältä. Ymmärrän täysin halun kokea tuo ainutkertainen tilaisuus, ja tuoreelle äidille tekee myös henkisesti hyvää pysyä mukana maailman menossa, pysyy mieli virkeänä. Itse tuli liikaakin hautauduttua kotiin.
Ai tälle lehdissä kirjoitetulle parille lapsi oli jo kolmas? No eihän sillä sitten ole mitään merkitystä, tuttu juttu ja moneen kertaan koettu. Linnan juhliin sen sijaan pääsee vain kerran...
En tietenkään. Nauttisin uudesta ihmisestä ja olisin läsnä hälle😍
Mitähän ko. vauva mahtaa tästä aikuisena miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ko. vauva mahtaa tästä aikuisena miettiä?
Ei tietäisi asiasta mitään ilman näitä hysteerisiä, tuntemattomia mammapalsta-ihmisiä.
Ehdottomasti. Synnytykset normaaleja vauva terve ja virkeä. Kotiutunut kaikista samana päivänä. Jos vauvalla olisi ollut läheinen henkilö hoitamassa. Vauva nukkuu ja syö. Kuiva vaippa. Reipas äiti voi täysin poistua vauvan läheltä 3-4 tunniksi. Ei kotonaan vauvan vieressä isyys vaan arki pyörii,varsinkin jos jo muita lapsia. Jälleen pelkkää some kiusaamista. Hankkimaan elämä!
Hienoa että nämä vanhemmat toimivat niinkuin itse halusivat. Olivat saaneet arvostusta presidentiltä ,kutsun itsenäisyyspäivän vastaanotolle.
Mitä jos teistä tylsistyneistä somesiraista joku vaikka ulkoilis. Tai huomaisi lapsensa siinä sohvan nurkassa.
Menisin. Minulla oli todella tarmokas olo ekat kaksi viikkoa, joku horminijuttu. Muistan kun olin viikko aiemmin synnyttänyt, vauva vaan nukkui kaiket päivät ja tein jumppamatolla vatsalihaksia ja lausuin kuolemattomat sanat, että mikä vauva-arjessa muka on niin vaikeaa. Eli ihmisten kunto ja jaksaminen vaihtelevat. Kollegani kävi synnytystä seuraavana päivänä monen tunnin kokouksessa. Kukaan ei muuten paheksunut, vaan häntä pidettiin sankarina.
Ihmetyttää enemmän ap:n kaltaiset muiden elämää moralisoivat persoonallisuushäiriöiset, jotka tehtailevat lasujakin kiusallaan. Tässä tapauksessa toki kateudesta linnanjuhliin päässeitä kohtaan.
No en varmasti. Miksi lähteä hakemaan pöpöjä kotiinvietäväksi. 😳
Heillä on ainakin hyvät äidit jotka uskaltautuivat noin vastasyntynyttä hoitamaan.
Ehkä kannattaa lopettaa linnanjuhlat tai ainakin niiden televisiointi. Ei nykyaikaa.
En koska siellä ei ole juhlia, poliisi tulisi paikalle ja heittäisi minut ja rääkyvän vauvan putkaan.
Kyllä siinä piltti lentää vauvaluukkuun jos Linnan juhliin pääsee 😎
Vierailija kirjoitti:
Ai tälle lehdissä kirjoitetulle parille lapsi oli jo kolmas? No eihän sillä sitten ole mitään merkitystä, tuttu juttu ja moneen kertaan koettu. Linnan juhliin sen sijaan pääsee vain kerran...
Niin ilmeisesti alatiesynnytys kun toipui noin nopeasti.
Pakko mennä, koska ammatti on sometyrkky.
Riippuisi ihan kunnosta. Ennen naiset synnyttivät kotona ja menivät pian navettaan lypsämään lehmät. Silloin kun olivat kunnossa. Kaikki eivät ole, mutta itse olin hyvin pian normikunnossa.