Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on jotenkin koomista kun ihmiset kävelyttävät koiriaan ulkona.

Vierailija
13.12.2025 |

Yhelläkin koiralla oli joku vilkkuvalo valjaissa.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä ap sormesi siilin piikkeihin

Vierailija
62/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pipareiden sijasta mätää lihaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet koirat on turhia.

Vierailija
64/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini ja siskoni ovat koiraihmisiä. Itse olen kissaihminen.

Kotieläimet ovat ihania ja parasta.

Meillä on ihan aikusia lapsia joilla omat elämät.

Perhe-elämän ja eläimen omistamisen voi yhdistää ilman ongelmia.

Eilen tulin autolla kaupoilta pimeällä, onneksi koiralla oli vilkkupanta. Omistajaa en tummissa vaatteissaan nähnyt.

Vierailija
65/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet koirat on turhia.

Kuten ap 

Vierailija
66/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa nähnyt kun koirani kävelytti minua kun sain aivoverenvuodon ja opettelin kävelemään uudelleen. Se jos joku näytti varmasti huvittavalta. Oli voimat niin vähissä ja lihakset hävisi jaloista että tarvitsin koiran vetämään itseni postilaatikolle tai vaikkapa vessanpytyltä ylös. :D

Vierailija
67/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa nähnyt kun koirani kävelytti minua kun sain aivoverenvuodon ja opettelin kävelemään uudelleen. Se jos joku näytti varmasti huvittavalta. Oli voimat niin vähissä ja lihakset hävisi jaloista että tarvitsin koiran vetämään itseni postilaatikolle tai vaikkapa vessanpytyltä ylös. :D

On sulla fantasiat Niuvanniemen mielisairaalan nakkimies 

Vierailija
68/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Itse asiassa koira ulkoiluttaa ihmistä. Sitä varten koira hankitaan.

Ainakin minulla oli niin, että koira ulkoilutti minua.  Oli pakko lähteä lenkille oli sää mikä tahansa.  Kun koirani kuoli, piti etsiä muita hyviä syitä pistää ulkoiluvaatteet päälle ja painua ulos vaikka sateeseen.

Eli aikuistuit ja itsenäistyit.  Saatoit elää elämääsi ilman "riepuasi" ja "tuttiasi".

Eiköhän 70v mummo ole jo aikuinen ja elämäänsä elänyt, itsenäinen ollut jo vuosikymmeniä. Uutta koiraa en halunnut ottaa, kun ei tiedä kuinka kauan vielä pystyn itsestäni huolehtimaan. Koira voi elää yli 15 vuotiaaksi, onko minusta sitten enää ulkoilemaan edes yksin, saati sitten koiran kanssa.

Vierailija
69/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista, koomista on, kun jotkut muutkin ajattelevat juuri avauksen tekijän tavoin. Tosiasiahan on juuri päin vastoin, koirathan ne vievät ihmisen ulos ulkoilemaan. Mielestäni tämä on juuri se koominen piirre tässä asiassa, satoi tai myrskysi!

Vierailija
70/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkikoirille paskavero. Niin paljon kuin ne työntävät sontaa ulos.

Olen suuri luonnoneläinten ystävä. Hyväksyn myös poliisi-, opas-, paimen- ja muut työkoirat.

Lemmikkikoirat taas ovat pelkkiä paskakoneita. Ehdottomasti saatava määrä supistumaan. 

Samaa mieltä. 

Siinä että myös kaikki motorisoidut huvitukset ja ylipäätään kaikki saastuttavat turhat on ehdottomasti saatava supistumaan. Autoilu, veneily, lentäminen, ylenmääräinen ruokavalikoina jne jne.  Supistettavaa löytyy muualta kuin  lemmikeistä. 

Vierailija
71/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläpä vähintään kolme kertaa joka päivä, miten ne oikein jaksaa sitä. 

Se on näille elämän sisältö. Itsekään en jaksaisi, vaikka kiva ois joku koira jota esitellä muille. 

Vierailija
72/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaeläin. Paskaa suoltava räksyttävä ilmastontuhoaja !

Sittenhän se on kuin ap.

Vierailija
73/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla pitäisi olla vilkkuvalo päässäsi.

Vierailija
74/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua triggeröi edellisessä kommentissa, hauska kommentti. 62

Vierailija
75/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että isäsi on tunkenut melaa mekkoosi kun olit pikkupoika ei ole meidän muiden vika. Ota lääkkeet ja mene takaisin omaan suljettuun huoneeseesi pötköttelemään.

Vierailija
76/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% ulkona koiraa kävelyttävistä miehistä on onnekkaasti päässyt parisuhteeseen ja kävelyttävät nyt tyttöystävän koiraa kun tämä ei jaksa.

Aivan. Jos mies kävelyttää koiraa hän on parisuhteessa naisen kanssa. Sinkkumiehellä ei juuri koskaan ole koiraa paitsi jos hän on maalainen ja harrastaa metsästystä.

Vierailija
77/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi koomista, jos koirat ulkoiluttaisivat ihmisiä, mutta meitä on moneksi.

Näinhän se oikeasti on :b

Koira on pakko viedä lenkille ja katselkaapa kumpi oikeasti päättää, missä pysähdytään, ketä haukutaan jne.

Koira pitää myös "vangita" hihnalla, sillä muuten se jättäisi ulkoiluttajansa ulkoilemaan yksikseen.

Olisi huvittavaa jos ei olisi niin säälittävää.

Vierailija
78/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en osaa liikkua tai elää ilman koiraa, en osaa edes nukkua ilman koiraa :D Eilen illalla pitkästä aikaa näin taas tähdet, kun oli pilvetöntä ja koira oli käytettävä ulkona ennen nukkumaanmenoa (saa sitten nukkua aamulla pidempään). En menisi yksin yöllä ulos ja kaikki yötaivaan ihmeet jäisivät näkemättä. Koira on parempaa seuraa minulle kuin kukaan ihminen on koskaan ollut. Siinä saa väsymättömän liikuntapaketin, seuran ja kotivahdin samassa paketissa.

Minä taas kykenen ulkoilemaan vuorokaudennajasta riippumatta ilman turvaavaa nelijalkaista/kaksijalkaista.  

Oletko ajatellut, että koira estää sinua kehittymästä ihmisenä, kun panet turvasi siihen?

Todella outo näkemys sinulla, että koira olisi pelkästään turvaa, mutta ei kiitos, en halua elää yksin. Kuinka tympeää olisi elää yksin tai ikävien ihmisten seurassa. Koira järjestää kaikkia hassutuksia ja niille saa nauraa. Olen kasvanut koirallisessa kodissa, joten koira on minulle itsestäänselvyys. Kyllähän koiraakin joutuu hoitamaan, se tuottaa välillä huolta ja joskus sitä joutuu puolustamaan esim. vihaisen koiran yrittäessä hyökätä sen päälle. Aika moni lapsi turvaa vanhempiinsa, naiset miehiinsä, heikommat aikuiset vahvempiin aikuisiin (kriisitilanteissa jne.). Ihan luonnollista se turvan hakeminen ihmisille on. Miksi erityisesti miehet kantavat aseita?

Vierailija
79/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi koomista, jos koirat ulkoiluttaisivat ihmisiä, mutta meitä on moneksi.

Näinhän se oikeasti on :b

Koira on pakko viedä lenkille ja katselkaapa kumpi oikeasti päättää, missä pysähdytään, ketä haukutaan jne.

Koira pitää myös "vangita" hihnalla, sillä muuten se jättäisi ulkoiluttajansa ulkoilemaan yksikseen.

Olisi huvittavaa jos ei olisi niin säälittävää.

Koiraa pidetään hihnassa siksi, että se ei mene muiden koirien luo, muiden ihmisten luo tai jää auton tai pyörän alle. Laumaside hyvään omistajaan muodostuu jo pentuja ja koirat seuraavat omistajaa huoneesta toiseen pennusta asti. Totta kai roduissa on eroja. Metsästyskoirat ja niiden sekoitukset kävisivät mielellään metsäreissuilla välillä, mutta suurin osa niistäkin palaa karattuaan vapaaehtoisesti takaisin kotiin. Niille kelpaa jaettu ruoka ja sääsuoja.  Useimmat ovat myös kiintyneitä omistajiinsa. 

Vierailija
80/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkikoirille paskavero. Niin paljon kuin ne työntävät sontaa ulos.

Olen suuri luonnoneläinten ystävä. Hyväksyn myös poliisi-, opas-, paimen- ja muut työkoirat.

Lemmikkikoirat taas ovat pelkkiä paskakoneita. Ehdottomasti saatava määrä supistumaan. 

Samaa mieltä. 

Siinä että myös kaikki motorisoidut huvitukset ja ylipäätään kaikki saastuttavat turhat on ehdottomasti saatava supistumaan. Autoilu, veneily, lentäminen, ylenmääräinen ruokavalikoina jne jne. 

Supistettavaa löytyy muualtaKIN kuin  lemmikeistä. < tästä olen samaa mieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi