Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on jotenkin koomista kun ihmiset kävelyttävät koiriaan ulkona.

Vierailija
13.12.2025 |

Yhelläkin koiralla oli joku vilkkuvalo valjaissa.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en osaa liikkua tai elää ilman koiraa, en osaa edes nukkua ilman koiraa :D Eilen illalla pitkästä aikaa näin taas tähdet, kun oli pilvetöntä ja koira oli käytettävä ulkona ennen nukkumaanmenoa (saa sitten nukkua aamulla pidempään). En menisi yksin yöllä ulos ja kaikki yötaivaan ihmeet jäisivät näkemättä. Koira on parempaa seuraa minulle kuin kukaan ihminen on koskaan ollut. Siinä saa väsymättömän liikuntapaketin, seuran ja kotivahdin samassa paketissa.

Minä taas kykenen ulkoilemaan vuorokaudennajasta riippumatta ilman turvaavaa nelijalkaista/kaksijalkaista.  

Oletko ajatellut, että koira estää sinua kehittymästä ihmisenä, kun panet turvasi siihen?

Eri, mutta kyllä mä näen että koiran omistaminen on kasvattanut mua. Kaikki koirat on olleet erilaisia persoonia ja vaatineet erilaista kasvatusta, jotta niistä on saatu fiksuja, hyvin käyttäytyviä elukoita. Yksi ihan erityisesti opetti kärsivällisyyttä, kun oli niin itsepäinen ja vailla miellyttämisenhalua. Nykyinen taas on opettanut saumatonta yhteistyötä ja itsekuria, koska lukee jokaista elettä ja ilmettä kuin kirjaa. Myös niitä tiedostamattomia eleitä ja ilmeitä. Koirat ovat opettaneet myös vastuuta, luopumista, ja paljon ehdottomasta raukkaudesta. Olen aivan takuulla parempi ihminen kaiken sen pohjalta, mitä koirat ovat opettaneet, kuin olisin ollut ilman niitä.

Ja minäkin kykenen liikkumaan ulkona ilman koiraa ihan koska vaan ja missä vaan. Mutta se on mukavampaa koiran kanssa. Seurassa on aina mukavampi ulkoilla kuin yksin, ja aina ei ole ihmisseuraa saatavilla. Koira on parempi kuin ei mitään.

Vierailija
42/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkikoirille paskavero. Niin paljon kuin ne työntävät sontaa ulos.

Olen suuri luonnoneläinten ystävä. Hyväksyn myös poliisi-, opas-, paimen- ja muut työkoirat.

Lemmikkikoirat taas ovat pelkkiä paskakoneita. Ehdottomasti saatava määrä supistumaan. 

Samaa mieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en osaa liikkua tai elää ilman koiraa, en osaa edes nukkua ilman koiraa :D Eilen illalla pitkästä aikaa näin taas tähdet, kun oli pilvetöntä ja koira oli käytettävä ulkona ennen nukkumaanmenoa (saa sitten nukkua aamulla pidempään). En menisi yksin yöllä ulos ja kaikki yötaivaan ihmeet jäisivät näkemättä. Koira on parempaa seuraa minulle kuin kukaan ihminen on koskaan ollut. Siinä saa väsymättömän liikuntapaketin, seuran ja kotivahdin samassa paketissa.

Minä taas kykenen ulkoilemaan vuorokaudennajasta riippumatta ilman turvaavaa nelijalkaista/kaksijalkaista.  

Oletko ajatellut, että koira estää sinua kehittymästä ihmisenä, kun panet turvasi siihen?

Eri, mutta kyllä mä näen että koiran omistaminen on kasvattanut mua. Kaikki koirat on olleet erilaisia persoonia ja vaatinee

Kaikki mitä sanoit koirista ja kehityksestäsi toimii myös lasten kanssa. Tuloksena uusi sukupolvi ihmisiä. Sinulla ei taida olla lapsia?

Vierailija
44/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta kyllä mä näen että koiran omistaminen on kasvattanut mua. Kai

Ei ole lapsia. Kärsin vahvasta misantropiasta enkä koskaan niitä ole halunnut. En kyllä olisi voinut saadakaan, olen saanut näin myöhemmällä iällä tietää.

Rehellisesti sanottuna valitsen aina seurakseni mieluummin koiran kuin ihmisen. Ihmisten jatkuva turhanpäiväinen kälätys sattuu korviin. Siksi myös asun keskellä metsää ja teen etätyötä. En kuuntele edes musiikkia, sekin sattuu korviin. Koirani opetan myös olemaan haukkumatta muutamaa varoitushaukahdusta lukuunottamatta.

Vierailija
45/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin koomista että sinä olet elossa. 

Vierailija
46/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa Koira purisi naamasi muusiksi. 

Vierailija
47/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on älykäs ja sosiaalinen eläin, sinä olet pelkkä viemärirotta ai niin tämä on loukkaus rottia kohtaan verrata niitä sinuun. 

Vierailija
48/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin koomista että sinä olet elossa. 

Maailmassa on paljon koomisia asioita. Elämä ei ole rationaalista, ja on hyvä kun löytää irrationaalisuudesta hauskuutta. Elämä on paljon miellyttävämpää kun ottaa niin sanotusta popparit käteen ja asettuu seuraamaan sen huvittavuutta, eikä ota kaikkea niin vakavasti.

Vierailija
49/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut pitää kytkeä lyhyestä hihnasta pihalle talveksi. 

Vierailija
50/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut voitaisiin myydä orjaksi. 

Vierailija
51/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut voitaisiin heittää happoaltaaseen. 

Vierailija
52/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai paremminkin koomisen näköistä. Ap

Vilkkuvaloineen.

Vierailija
53/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat kävelee käsillään. Ihan kreisiii!

Vierailija
54/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oot arvoton. 

Vierailija
55/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ja siskoni ovat koiraihmisiä. Itse olen kissaihminen.

Kotieläimet ovat ihania ja parasta.

Meillä on ihan aikusia lapsia joilla omat elämät.

Vierailija
56/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap syö lehmän sontaa. 

Vierailija
57/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nukkuu roskapöntössä

Vierailija
58/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap syö linnunpesän. 

Vierailija
59/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on huvittavaa seurata kuinka ihmisillä menee tunteisiin joku niinkin triviaali asia kuin koirat. Tai se, että jotkut ihmiset sattuvat koirista tykkäämään. Tarkalleen sama asia kun joillakin uskovaisilla menee tunteisiin se, että ateisti ei usko. Tai ateistilla menee tunteisiin se, että joku uskoo. Hauskaa seurata kuinka ihmiset eivät itse näe omaa irrationaalisuuttaan ja pienisieluisuuttaan. Ei vaan voi antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
60/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaeläin. Paskaa suoltava räksyttävä ilmastontuhoaja !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi