Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on jotenkin koomista kun ihmiset kävelyttävät koiriaan ulkona.

Vierailija
13.12.2025 |

Yhelläkin koiralla oli joku vilkkuvalo valjaissa.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on koomista, että jotkut poseeraavat haastattelun kuvissa koiransa tai koiriensa kanssa. Haastateltava saattaa ehkä kiinnostaa lukijaa, mutta hänen koiransa ei taatusti kiinnosta.

Vierailija
22/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Itse asiassa koira ulkoiluttaa ihmistä. Sitä varten koira hankitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa on mukavampi mennä kävelylle kuin yksin. Kaupungissa ei tarvi pelätä vastaantulijoita kun mahdolliset pahantekijät arastelevat tehdä ikävyyksiä saksanpaimenkoiran kanssa kulkevalle, ja metsissä taas näkee heti koirasta jos jotain isompia petoja on lähiaikoina liikkunut ympäristössä, kun täällä sen pari vuotta on noi sudetkin kulkeneet.

Enkä mä nyt tietty halua että joku vahingossa siihen koiraan törmää, joten heijastinliiviä ja valoa silläkin on siinä kuin itselläkin. Kun itseäkin harmittaa jos autot törmäilee, niin kai se koiraakin harmittaa.

Vierailija
24/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän ruutuaikaa enemmän ulkoilua, koira vie ulos.

Normaalit ei olisi koirien orjia ja osaisivat mennä itsekseen ulos. 

Ei sitä tulisi sateella mentyä,  jos koiraa ei olisi. 

Siitä on tutkimustakin,  että koiranomistajat ovat terveempiä keskinäärin. 

Tulee ihan liikunnasta. Ehkä myös sosiaalisista suhteista koirapoluilla.

Vierailija
25/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on koomista, että jotkut poseeraavat haastattelun kuvissa koiransa tai koiriensa kanssa. Haastateltava saattaa ehkä kiinnostaa lukijaa, mutta hänen koiransa ei taatusti kiinnosta.

No en nyt tiedä. Itseä kyllä yleensä kiinnostaa enemmän se koira joka on hiljaa, eikä päästele suustaan latteuksia tai typeryyksiä kuten ihmisensä.

Vierailija
26/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% ulkona koiraa kävelyttävistä miehistä on

onnekkaasti päässyt parisuhteeseen !!!

ja kävelyttävät nyt tyttöystävän koiraa kun tämä ei jaksa.

Mikä sua vaivaa. Olet vain kade äijä.

Vierailija
27/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumankekkuli, siinä oliskin koira kun osais kerrostalossa avata lukitut ovet ja mennä ulos, ja sitten avaimella avata sisään tullessaan ovet taas toiseen suuntaan. Sillä pääsis varmaan johonkin ennätysten kirjaan tms.

Sä voit olla ehdolla Guinnessiin - tyhmyydelläsi!

Puhe normaaleista ihmisistä, jotka tekevät asioita oman harkintansa ja aikataulunsa mukaan, ei koiran. Normaali ihminen käy ulkona lenkillä silloin kun haluaa, ei silloin kun koira haluaa.

Vierailija
28/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä ei ole mitään koomista, että koira paskannutetaan minun postilaatikon tolppaan. Sitten löntystetään koiran kanssa takaisin sisälle.

Vierailija
29/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulla oli niin, että koira ulkoilutti minua.  Oli pakko lähteä lenkille oli sää mikä tahansa.  Kun koirani kuoli, piti etsiä muita hyviä syitä pistää ulkoiluvaatteet päälle ja painua ulos vaikka sateeseen.

Vierailija
30/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa liikkua tai elää ilman koiraa, en osaa edes nukkua ilman koiraa :D Eilen illalla pitkästä aikaa näin taas tähdet, kun oli pilvetöntä ja koira oli käytettävä ulkona ennen nukkumaanmenoa (saa sitten nukkua aamulla pidempään). En menisi yksin yöllä ulos ja kaikki yötaivaan ihmeet jäisivät näkemättä. Koira on parempaa seuraa minulle kuin kukaan ihminen on koskaan ollut. Siinä saa väsymättömän liikuntapaketin, seuran ja kotivahdin samassa paketissa.

Vierailija
31/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmisten, usein naisia, heijastinvaljaat vasta hassuja ovat. Aina hymyilyttää, kun tohkeissaan iltahämärissä etenevät koiralla tai ilman. Usein nämä kulkevat pareittain. Varmaan jokin tuplavarmistus, kun 'yksin ei ole suositeltavaa lähteä ulos'.

🤭

32/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa vain ne koirat, haastateltavat harvemmin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
33/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ne ihmisiään kävellyttävät.

Vierailija
34/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumankekkuli, siinä oliskin koira kun osais kerrostalossa avata lukitut ovet ja mennä ulos, ja sitten avaimella avata sisään tullessaan ovet taas toiseen suuntaan. Sillä pääsis varmaan johonkin ennätysten kirjaan tms.

Sä voit olla ehdolla Guinnessiin - tyhmyydelläsi!

Puhe normaaleista ihmisistä, jotka tekevät asioita oman harkintansa ja aikataulunsa mukaan, ei koiran. Normaali ihminen käy ulkona lenkillä silloin kun haluaa, ei silloin kun koira haluaa.

Ahh, ei ihmekään että ymmärsin väärin. Mulla on aina ollut koira tai koiria, mutta en ole koskaan käynyt lenkillä koiran aikataulujen mukaan. Koirahan haluaa olla lenkillä 8 tuntia päivässä, ei siitä mitään tule. Sillon mennään kun mulle sopii, sellainen lenkki mikä mulle sopii. Vai ajatteletko sä että talon viereisessä metsikössä koiran pissattaminen kahdessa minuutissa on lenkkeilyä?

Vierailija
35/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria yleensä kävelytetään talutushihnassa. Useimmiten tuossa pihassa kävelytetään erikokoisia pihaympyröitä, niin kiireistä tämä arki ettei aina ehdi isommille teille tienvieriä kävelemään, välillä kyllä mennään. Tällä kylällä eräs toinenkin tekee samoin, erilaisia pihaympyröitä ja takapihan metsässä kävelytetään ja sitten takas häkkiin. Mulla ja tällä kyläläisellä on metsästyskoira/metsästyskoiria. Aluksi mä luulin ettei se kyläläinen ikinä kävelytä niitä metsästyskoiria kunnes kerran näin kun hän kävelytti niitä takapihansa metsässä. Eivät vaan koskaan näkyneet isolla tiellä,a

Vierailija
36/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulla oli niin, että koira ulkoilutti minua.  Oli pakko lähteä lenkille oli sää mikä tahansa.  Kun koirani kuoli, piti etsiä muita hyviä syitä pistää ulkoiluvaatteet päälle ja painua ulos vaikka sateeseen.

Eli aikuistuit ja itsenäistyit.  Saatoit elää elämääsi ilman "riepuasi" ja "tuttiasi".

Vierailija
37/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen silmissäni, miten tämä henkilö lukee/katsoo haastattelunsa ja ihastelee, miten söpöltä pikku fifi näyttääkään. 

Vierailija
38/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en osaa liikkua tai elää ilman koiraa, en osaa edes nukkua ilman koiraa :D Eilen illalla pitkästä aikaa näin taas tähdet, kun oli pilvetöntä ja koira oli käytettävä ulkona ennen nukkumaanmenoa (saa sitten nukkua aamulla pidempään). En menisi yksin yöllä ulos ja kaikki yötaivaan ihmeet jäisivät näkemättä. Koira on parempaa seuraa minulle kuin kukaan ihminen on koskaan ollut. Siinä saa väsymättömän liikuntapaketin, seuran ja kotivahdin samassa paketissa.

Minä taas kykenen ulkoilemaan vuorokaudennajasta riippumatta ilman turvaavaa nelijalkaista/kaksijalkaista.  

Oletko ajatellut, että koira estää sinua kehittymästä ihmisenä, kun panet turvasi siihen?

Vierailija
39/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa näistä kirppukasan ulkoiluttajista tuijottaa naama kiinni siinä lobotomialaitteessa, eivät ole kiinnostuneita tästä eläimestä ollenkaan. Ihan sama mitä se noukkii suullaan sieltä maasta, tai ihan sama mihin se paskoo ja kusee, tällaisia nämä ovat ainakin Pirkkalassa. Onpa tosi kiva harrastus. Sanoisin, että häiritsee muita ihmisiä ja ympäristö on likainen. Onpa tosi kiva harrastus. 

Vierailija
40/88 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on saatanasta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi