Nainen (hetero), miksi suostut seksiin, jos et ikinä saa siinä orgasmia?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään suostu, en ole tyhmä.
Tosin suhteen alussa ei voi tietää onko mies pska itsekäs rakastaja. Jos paljastuu pskaksi rakastajaksi, en jatka suhdetta.
Lukemani mukaan aika moni suostuu. Niin tuossa yhdessä ketjussa yksi nainen väittää naisten kertoneen. Siksi asiaa kysynkin. Pidän sellaista ihan i.ioottimaisena ihmisenä, joka sellaista tekee.
Kai seksi on myös läheisyyttä? Vai eikö muka?
Vierailija kirjoitti:
On jos ollaan sekstailemassa. Muuten ei ole.
Siksi koska nautin yhdynnästä niin paljon. Mitä pidempään ja kiihkeästi sen parempi. Se pitää myös panetusta poissa paljon paremmin kun muutama muuten hoidettu orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jos ollaan sekstailemassa. Muuten ei ole.
Mitä on seksi jossa ei olla sekstailemassa??
Vierailija kirjoitti:
Tosin suhteen alussa ei voi tietää onko mies pska itsekäs rakastaja. Jos paljastuu pskaksi rakastajaksi, en jatka suhdetta.
Avaisitko hieman lisää tätä näkökulmaa, suhteessa aloituksen kysymykseen? Olen kait itse, miehenä, ollut onnekas nämä vuosikymmenet, joina kumppaneina olleiden naisten kanssa on kanssakäymiseen pääsääntöisesti sisältynyt myös sanallinen vuorovaikutus. Olkoon sitten ollut kyseessä pidempi suhde tai yhden illan tuttavuus.
Suostun, koska orgasmi ei ole minulle tärkeä. En osaa kaivata sellaista, mitä en ole ikinä kokenut. Tykkään seksistä todella paljon, voisin harrastaa sitä useita kertoja päivässä. Tuntuu niin hyvältä kuitenkin. En ole tavannut miestä, jolle tämä olisi ongelmallista. Eli olen tyytyväinen tilanteeseen, ollaan kaikki erilaisia :) Koen, että on käynyt tuuri, kun minua ei painosteta saamaan orgasmia "väkisin"
Vierailija kirjoitti:
Suostun, koska orgasmi ei ole minulle tärkeä. En osaa kaivata sellaista, mitä en ole ikinä kokenut. Tykkään seksistä todella paljon, voisin harrastaa sitä useita kertoja päivässä. Tuntuu niin hyvältä kuitenkin. En ole tavannut miestä, jolle tämä olisi ongelmallista. Eli olen tyytyväinen tilanteeseen, ollaan kaikki erilaisia :) Koen, että on käynyt tuuri, kun minua ei painosteta saamaan orgasmia "väkisin"
Miltä se seksi tuntuu naisesta, joka ei saa orgasmia? Onko se jotenkin tasaisesti samanlainen tunne eikä tule mitään, että nyt on lähellä, mutta ei jotenkin mene sen yli?
Itse ainakin miehenä sanoisin, että se jotenkin tuntuu paremmalta ja paremmalta, sitten vaan tunnet että nyt tulet. Mutta onko se siis naisella, joka ei saa orgasmia, mutta josta tuntuu hyvältä, jotenkin niin, että on koko ajan jotenkin samanlainen miellyttävä olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se seksi tuntuu naisesta, joka ei saa orgasmia? Onko se jotenkin tasaisesti samanlainen tunne eikä tule mitään, että nyt on lähellä, mutta ei jotenkin mene sen yli?
Itse ainakin miehenä sanoisin, että se jotenkin tuntuu paremmalta ja paremmalta, sitten vaan tunnet että nyt tulet. Mutta onko se siis naisella, joka ei saa orgasmia, mutta josta tuntuu hyvältä, jotenkin niin, että on koko ajan jotenkin samanlainen miellyttävä olo?
Minulla se on sellainen jatkuva ihana, vahva hyvänolon tunne :)
Siksi, että haluan seksiä ja haluan kullin mun sisälle. Jos en haluaisi seksiä, niin en mä siihen suostuisi. Yhtälailla naista panettaa vaikka ei saisi orgasmia miehen kanssa. Miksi helkutissa pitäisi olla kokonaan ilman seksiä vaikka haluaa sitä, mutta ei saa orgasmia?
Kerroin toisessa ketjussa, että en ole parisuhteissa saanut orgasmia. Silti halusin seksiä ja juuri noiden miesten kanssa. Ei mikään lelu korvaa aitoa kullia ja mä ainakin seksissä tarvitsen sen, että mua pannaan ja kunnolla. Nykyään seksisuhteessa saa orgasmin, kun on apuna klitoriskiihotin. Samalla tavalla edelleen haluan seksiä kuin aiemminkin jolloin en saanut seksissä miehen kanssa orgasmia.
Miksi joillekin tuntuu olevan niin kova paikka, että kaikki ei saa orgasmia seksissä toisen kanssa? Miksi ei ymmärretä, että siitä seksistä silti nauttii ja sitä haluaa? Miksi helkutissa pitäisi olla kokonaan ilman seksiä vaikka haluaa sitä, mutta ei saa orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska nautin yhdynnästä niin paljon. Mitä pidempään ja kiihkeästi sen parempi. Se pitää myös panetusta poissa paljon paremmin kun muutama muuten hoidettu orgasmi.
No juuri tuo, että yhdyntä poistaa panetusta kunnolla. Vaikka olen aina saanut helposti orgasmin itsetyydytyksessä, niin se itsetyydytys mahdollisene leluineen korvaa seksiä osaavan miehen kanssa. Mä haluan kunnon panoa enkä mitään hidasta hipsuttelua. Haluan, että mies ottaa mut kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ikinä sanoisi ettei orgasmi olisi tärkeä. Naisiin on iskostettu ettei saa olla vaivaksi.
Mikä ihmeen panetus? Minä haluan orgasmin, ja mies saatitten panna kyllä ei se pahaa toki tee.
Tämä naisen yhdyntä orgasmi, tai sen puute noussut kovasti nyt framille, ja usein naista syyllisten. Kerrassaan outo.
Minä en rupeaisi olemaan miehen kanssa joka ei mulle orgasmia tavalla jos toisella soisi.En missään tapauksessa.
Vouhotus yhdynnässä saamisesta on syvältä, ja vahingolista. Paska.
Onneksi oma mies on hyvä ja sitten minäkin olen hänelle, mutta ei se silti ole vaihtokauppaa, vaan tulee ihan sydämestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ikinä sanoisi ettei orgasmi olisi tärkeä. Naisiin on iskostettu ettei saa olla vaivaksi.
Ei minuun ole "iskostettu" mitään, minun kohdalla juttu vaan on niin, että orgasmi ei ole tärkeä, kun en sitä ikinä ole kokenut, niin enpä sitä osaa kaivata ja tärkeänä pitää. Minulle riittää, että seksi tuntuu tosi hyvältä ja tykkään siitä kovasti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies ja sanon että orgasmi ei ole tärkeä. Jos tyydytän itseäni niin neljä kertaa viidestä jätän orgasmin ottamatta, ja seksissäkin minun orgasmi nimenomaan panemalla tuntuu olevan vaimolle paljon tärkeämpi kuin itselleni. Voisin ihan hyvin jättää laukeamattakin tai laueta vaikka kokonaan ilman panoa, mutta minä en aseta sitä tärkeysjärjestystä.
Minä voin kyllä sanoa että olen just tuollainen joka ei halua että toinen näkee vaivaa vain minun takia, tai keskittyy vain minuun koska se tuntuu kiusalliselta. Opittu juttu varmasti, mutta niin perusteellisesti että siitä tuskin eroon pääsen kun tavallaan uskonkin että kunnon ihminen ei liikaa muita vaivaa. Tämä ei nyt koske vain seksiä, en halua olla vaivaksi muutoinkaan.
Minkäpä tälle voi, ainakin mies on tyytyväinen kun en ole mitään vaatimassa ja voidaan tehdä hänelle mieluisia juttuja. Minä sitten hoidan itsekseni oman tyydytykseni.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kyllä sanoa että olen just tuollainen joka ei halua että toinen näkee vaivaa vain minun takia, tai keskittyy vain minuun koska se tuntuu kiusalliselta. Opittu juttu varmasti, mutta niin perusteellisesti että siitä tuskin eroon pääsen kun tavallaan uskonkin että kunnon ihminen ei liikaa muita vaivaa. Tämä ei nyt koske vain seksiä, en halua olla vaivaksi muutoinkaan.
Minkäpä tälle voi, ainakin mies on tyytyväinen kun en ole mitään vaatimassa ja voidaan tehdä hänelle mieluisia juttuja. Minä sitten hoidan itsekseni oman tyydytykseni.
Miehet on usein itsekkäitä. Kuulostaa kieltämättä kurjalta. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on usein itsekkäitä. Kuulostaa kieltämättä kurjalta. Tsemppiä.
Ei mun mies ole mitenkään itsekäs, ihan normaali ihminen se on. Minä vain olen valinnut että en halua vaivata häntä niillä tarpeillani jotka eivät yhdynnässä tyydyty.