Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen (hetero), miksi suostut seksiin, jos et ikinä saa siinä orgasmia?

Vierailija
13.12.2025 |

Mikä on motivaatiosi seksiin ilman orgasmia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen panetus? Minä haluan orgasmin, ja mies saatitten panna kyllä ei se pahaa toki tee.

Aikuinen ihminen etkä tiedä mitä tarkoittaa panetus. Se on sitä, kun haluaa seksiä ja alapää todellakin kaipaa sitä. 

Vierailija
22/24 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta juuri puhutaan tuolla av:n puolella usein ja muuallakin, että "kun lapset on tehty, ei tarvitse seksiä enää mihinkään"- tyyppisiä naisia on. Enkä usko hetkeäkkään, että kukaan ajattelee noin jos saa orgasmeja. Ja on kuitenkin eri asia harrastaa seksiä puolison kanssa saamatta orgasmia, jos sen voi itse tehdä sitten ennen tai jälkeen kuin että ei saa koskaan. Tuota ihmettelen, että jos se panetus lähtee yhdynnällä, että miten se voi lähteä ilman laukeamista? Ei mulla ainakaan, vaikka tuntuisi hyvältä, niin kyllä se laukeamisen vaatii, että panetus lähtee.

-Sen toisen ketjun aloittaja-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta juuri puhutaan tuolla av:n puolella usein ja muuallakin, että "kun lapset on tehty, ei tarvitse seksiä enää mihinkään"- tyyppisiä naisia on. Enkä usko hetkeäkkään, että kukaan ajattelee noin jos saa orgasmeja. Ja on kuitenkin eri asia harrastaa seksiä puolison kanssa saamatta orgasmia, jos sen voi itse tehdä sitten ennen tai jälkeen kuin että ei saa koskaan. Tuota ihmettelen, että jos se panetus lähtee yhdynnällä, että miten se voi lähteä ilman laukeamista? Ei mulla ainakaan, vaikka tuntuisi hyvältä, niin kyllä se laukeamisen vaatii, että panetus lähtee.

-Sen toisen ketjun aloittaja-

Älä tollo kuvittele kaikkien olevan samanlaisia kuin sä. 

Vierailija
24/24 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI täällä seksi-palstalla ole varmasti yhtään naista joka haluaisi seksiä niin ettei itse saa siitä mitään irti, ei tunnu miltään, ei jyystö eikä mikään muukaan, ne naiset ei näe mitään syytä tulla tänne lukemaan mistään seksiaiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi