Anteeksi kampaajani, anteeksi sinä käsityöläinen joka yrität saada tuotteitasi myytyä, anteeksi sähköasentaja, maalari ym. joita työllistin
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Kun minä käyn töissä, käteeni jää kymppi tunnissa.
Kun käytän jonkun alan ammattilaista, hän haluaa minulta satasen tunnissa.
En koe, että hänen työpanoksen arvo olisi kymmenkertainen minuun verrattuna. Joudun tekemään kymmenen tuntia töitä, että voin ostaa yhden tunnin toisen ihmisen työtä.
Siksi en käytä Suomessa palveluita ellei ole ihan pakko.
Ei tarvitse ihmetellä miksi suomi oy on konkurssissa. Kauheeta ajatella kuinka paljon sinun kaltaisia on.
Suomessa kannattaa opetella ainakin pitkähiuksisen leikkaamaan hiukset itse. Jos nyt menisikin se huonojen latvojen leikkuu jotenkin pahasti pieleen, niin helppo korjauttaa ammattilaisella. Väitän kyllä että käsistään näppärä ja oppimishaluinen saa kerrostuksetkin kivasti, itsekin osasin. Ja kyllä, olen katsonut lopputuloksen kunnollisessa valossa ja myös takaa. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe, että hänen työpanoksen arvo olisi kymmenkertainen minuun verrattuna. Joudun tekemään kymmenen tuntia töitä, että voin ostaa yhden tunnin toisen ihmisen työtä.
Ei tarvitse ihmetellä miksi suomi oy on konkurssissa. Kauheeta ajatella kuinka paljon sinun kaltaisia on.
Nyyhkyn nyyhkyn. Hinnoittele järkevämmin niin ei tarvitse käydä esim. Viron puolella.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kannattaa opetella ainakin pitkähiuksisen leikkaamaan hiukset itse. Jos nyt menisikin se huonojen latvojen leikkuu jotenkin pahasti pieleen, niin helppo korjauttaa ammattilaisella. Väitän kyllä että käsistään näppärä ja oppimishaluinen saa kerrostuksetkin kivasti, itsekin osasin. Ja kyllä, olen katsonut lopputuloksen kunnollisessa valossa ja myös takaa. 😅
Vielä helpompaa kun perheenjäsenet leikkaavat toistensa hiukset. Meillä 17 v tytär on jo tosi näppärä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat ne palvelut, jotka maksavat satasen tunnissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyhkyn nyyhkyn. Hinnoittele järkevämmin niin ei tarvitse käydä esim. Viron puolella.
Virolaiset eivät halua persaukisia suomi turisteja enää.
Vierailija kirjoitti:
Osa hankkii Temusta sen mitä aiemmin kotimaan markkinoilta.
Tämähän se on. Porukka ampuu itseään jalkaan kun se vähäinenkin raha karkaa maasta ulos loputtomaan Kiinan valtion taskuun. Ihmiset ovat itsekkäitä
Vierailija kirjoitti:
Osa hankkii Temusta sen mitä aiemmin kotimaan markkinoilta.
Itse hankin kaiken sen, joka piti jättää kotimaasta hankkimatta kaikki nämä vuodet. Nyt on kutakuinkin kaikki hankittu, enää en tarvitse mitään Temusta tai muualtakaan.
Vaatteet pitää taas keksiä jostain muutaman vuoden päästä.
Miksi sitä pitää pyytää anteeksi yhtään keneltäkään ettei ole rahaa? Eiköhän jokainen noista palveluntuottajista tiedä missä mennään tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo iso ero johtuu aika pitkälti verottajasta. Se on rohmunnut sun palkasta ison osan itselleen ennenkuin saat sen käteesi ja yrittäjän tuntiveloituksesta verottajalta rohmuaa myös ison osan itselleen. Suomen verotus on syöpä ja näivettää yhteiskuntaa koko ajan enemmän.. kenelläkään ei ole rahaa mihinkään muuhun kuin aivan välttämättömään että pysyy hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajan ja pienyrittäjän olisi kannattanut vähän miettiä siinä vaiheessa, kun äänesti nykyhallituksen valtaan ja larppasi suuryrittäjää. Yksinyrittäjä on kuitenkin aika paljon lähempänä tavan työssäkäyvää kuin isot pääomat perineitä suuryritysten mahtimiehiä. No, tasan ei käy nallekarkit ja nyt on ainakin helpompaa sitten jatkossa irtisanoa pärstäkertoimella se (kuvitteellinen) ensimmäinen työntekijä.
En mennyt lankaan, mutta toisaalta eipä löytynyt yhtään ketään mitään jota olisi voinut äänestää. Että sanoppa siihen, kuka Suomen pelastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo iso ero johtuu aika pitkälti verottajasta. Se on rohmunnut sun palkasta ison osan itselleen ennenkuin saat sen käteesi ja yrittäjän tuntiveloituksesta verottajalta rohmuaa myös ison osan itselleen. Suomen verotus on syöpä ja näivettää yhteiskuntaa koko ajan enemmän.. kenelläkään ei ole rahaa mihinkään muuhun kuin aivan välttämättömään että pysyy hengissä.
Kyllä, verottaja ja poliitikot on yhteiskuntavastaisia, vahingoittavat Suomea pitkinä päivätöinään ja niin vaan saavat jatkaa, koska lypsylehmät on jäänyt vähemmistöön demokratiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein itse ja säästin,on toiminut jo vuosikymmenet.
Varsinkin sähkötyöt 👍
Sähkötyöt on ihan helppoja, pistää piuhat kiinni ja kokeilee toimiiko, jos ei toimi niin muuttaa kytkentää
Se on justtzz-tzzzzz-tzzzziinsa näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaajan ja pienyrittäjän olisi kannattanut vähän miettiä siinä vaiheessa, kun äänesti nykyhallituksen valtaan ja larppasi suuryrittäjää. Yksinyrittäjä on kuitenkin aika paljon lähempänä tavan työssäkäyvää kuin isot pääomat perineitä suuryritysten mahtimiehiä. No, tasan ei käy nallekarkit ja nyt on ainakin helpompaa sitten jatkossa irtisanoa pärstäkertoimella se (kuvitteellinen) ensimmäinen työntekijä.
Joo, surkuhupaisaa että moni nyt hallituksen toimista kärsivä pienyrittäjä on ollut vankkumaton kokoomuksen äänestäjä.
Niin, koska vassarithan auttaisi pk-yrittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein itse ja säästin,on toiminut jo vuosikymmenet.
Varsinkin sähkötyöt 👍
Jos on ensin harjoitellut putkitöillä niin sähkötyöt menee kuin vettä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, surkuhupaisaa että moni nyt hallituksen toimista kärsivä pienyrittäjä on ollut vankkumaton kokoomuksen äänestäjä.
Niin, koska vassarithan auttaisi pk-yrittäjiä.
Vasemmistoliitto: Nykyään noin kaksi kolmesta palkkatyössä olevasta työskentelee vakituisessa kokoaikaisessa työsuhteessa. Epätyypillisissä työsuhteissa olevien osuus kasvaa koko ajan. Työn murroksen keskellä me haluamme varmistaa, että työelämä kehittyy turvalliseen, tasa-arvoiseen ja reiluun suuntaan. Pyrkimyksen työhyvinvointiin on oltava työelämän uudistamisen kärjessä. Lainsäädäntö on päivitettävä vastaamaan työn muutosta, ja siinä on huomioitava epätyypillisten työsuhteiden ominaisuudet sekä itsensä työllistävien näkökulma.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Mulla on sotkuisa luonnonkihara, joten ei niin väliä onko latvat suorassa, mies leikkaa. Jos leikkausväli venyy liikaa, miestä ei haittaa- senkun leikkaa vaan vähän enemmän. Kampaajat sen sijaan tekevät kärpäsestä härkäsen, väittävät että 2cm sijaan 6cm leikattava latva onkin nyt "mallinmuutosleikkaus", ja se ois sit alk. 55€. :D Kiitos ei, rouva on hyvä ja säästää saksiaan...
Ihan peiliin voi katsoa, jos kauppa ei käy, ei tätä uutta hinnoittelutyyliä ollut ainakaan täällä kehyskunnassa vielä 5 vuotta sitten.
Onneksi miljonäärit käyvät useammin sitten kampaajalla, kun heillä on jatkossa enemmän rahaa käytössä. Talous lähtee nousuun.
Mitä sinä siinä anteeksipyytelet? Ko. kampaajien ym hallituspuolueita äänestäneiden pienyrittäjien pitäisi pyytää meiltä kuluttajilta anteeksi!!! Heidän vikansa tämä koko sotku on!!!