Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuorsaaminen parisuhteessa

Vierailija
10.09.2023 |

Miten te pystytte nukkumaan jos vieressä kuorsaa kovempaa kuin moottorisaha huutaa? Miten selviätte?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat huoneet ja tulpat korviin. Tai nukutte omissa asunnoissanne. Eihän tuosta muuten mitään tule. Kuorsaaminen kertoo yleensä siitä että ihmisellä on muitakin kehonsisäisiä ongelmia.

Vierailija
2/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pystykään. Tuohon on helppo ratkaisu, me nukutaan miehen kanssa eri huoneissa. Niin yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutkituttaa ettei olisi uniapneaa

Vierailija
4/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneet. Mikään muu ei auta, jos kuorsaamisen ääni oikeasti estää toista nukkumasta, mutta kuorsaaja ei halua apua ongelmaansa.

Vierailija
5/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut edes eri huoneet oli niin helvetin kova kuorsaaminen. Asutaan eri osoitteissa yöt.

Vierailija
6/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suupallo.

Vierailija
7/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kotiini nukkumaan. Harkitsen yökyläilyä, kun toinen on saanut kuorsauksen hallintaan.

Vierailija
8/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryn yleensä toiseen huoneeseen.

Vierailija
9/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat, ei siitä muuten tule mitään, jos samassa sängyssä aiotaan nukkua.

Vierailija
10/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinä öinä kun kuorsaa vähemmän, pystyn nukkumaan vieressä juurikaan heräämättä. Niinä öinä kun enemmän, niin siirryn jossain kohtaa sohvalle nukkumaan. Ei haittaa, tuossa sohvalla nukkuu yllättävän hyvin.

Emme asu yhdessä.

Vierailija
11/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän siinä on, että se joka häiriintyy kuorsaamisesta, siirtyy pois. Miksei sitä kuorsaajaa ajeta nukkumaan sohvalle? 

Vierailija
12/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän siinä on, että se joka häiriintyy kuorsaamisesta, siirtyy pois. Miksei sitä kuorsaajaa ajeta nukkumaan sohvalle? 

No kun ei se kuorsaaja tahallaan aiheuta sitä ääntä. Sitä kyllä ihmettelen itse ääniyliherkkänä että miten helvetissä ne ei ite siihen kuorsaukseensa herää. Mä nimittäin herään melkein siihen jos toinen kääntyy.

Vierailija
13/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei se kuorsaaja tahallaan aiheuta sitä ääntä. Sitä kyllä ihmettelen itse ääniyliherkkänä että miten helvetissä ne ei ite siihen kuorsaukseensa herää. Mä nimittäin herään melkein siihen jos toinen kääntyy.

Omaan sisäiseen ääneen on niin tottunut. Vähän niinku se että omat hajut alapäässä likaisina on hyvänhajuisia, mutta toisten ei.

Vierailija
14/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaan sisäiseen ääneen on niin tottunut. Vähän niinku se että omat hajut alapäässä likaisina on hyvänhajuisia, mutta toisten ei.

No ei kyllä haise kiihottavalle jos tökkää sormen omaanm peräaukkoon aamupaskaa ennen.

M50

Vierailija
15/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä haise kiihottavalle jos tökkää sormen omaanm peräaukkoon aamupaskaa ennen.

M50

Pitäisikö sen sitten kiihottaa ja miksi helvetissä rassaat paska-aukkoasi ennen aamupaskaa? Hyi helvetti. En halua IKINÄ miestä.

N15

Vierailija
16/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa oli etäsuhde ja huomasin rupeavani välttelemään yökyläilyä, kun sen vieressä ei yksinkertaisesti todellakaan saanut nukuttua. Jossain vaiheessa ostin niitä vahapallokorvatulppia. Sitten passitin eksän lääkärille. Tutkimusten jälkeen diagnoosina oli vaikea uniapnea ja sai heti sen hengityskoneen. Tuon jälkeen sen vieressä pystyi nukkumaan. Uniapneakone ja sen letkut olivat kyllä epäeroottisinta ikinä ja suhdekin kuivui kasaan.

Vierailija
17/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä tahallisuudella on väliä? Häirikkö mikä häirikkö.

Kuorsaaminen ei myöskään ole normaalia, vaan merkki siitä että joku on vialla. En tajua miten ihmiset suhtautuu niin välinpitämättömästi siihen että henki ei kulje kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän