Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (839)
Pata kattilaa soimaa.
Naisetkin katsovat miehen komeutta/
habitusta. Status, varallisuus/finanssit,
miehen asema yhteisössä, sukutausta..
montako perillistä (mahd. elatusmaksut) -
monenko naisen kanssa.. loputon lista.
Monenlaisia asioita naiset
puntaroivat miestä ja isäkanditaattia
valitessaan. (Toisissa kulttuureissa
lähisukukin puuttuu kumppanin valintaan.
Kriteerilista on metrin mittainen..)
Minä tähteläisenä katson/luen
> ensin > ihmisen vibraation.
Se ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rumat naiset ovat useimmiten katkeria nalkuttajia ja miesvihamielisiä feministejä.
mieluummin deittailen kauniin ja mukavan naisen kanssa.
Olet varmaan näitä päivästä toiseen ruikuttavia Miksi ei tavallinen mies kelpaa -itkijöitä, jotka deittailee korkeintaan muiden Ulilauta-inkkelien ja oman vasemman kätensä kanssa.
ja sinä varmaan olet vihreä feministi, joka elää tuilla vuokra-asunnossa 8 kissan kanssa ja kutsut kissoja perheenjäseniksi.
Vierailija kirjoitti:
No, jos taas mies ei ole niin hyvännäköinen niin nainen saa olla oma itsensä eikä tarvitse laittautua niin paljon ja urheilla ja siivota koko ajan kotia.
Voi vaa. Kuule, kun ihan 💯 oman itsenäni ollessa olen varmasti paljon onnellisempi vailla miestäkin.
Ja miksi minunkaan pitäisi ottaa tyyliin joku Andy vain siksi, että mulla on oma persoona?
Älä aliarvioi kanssasisariasi, edes niitä mukamas #einiinkauniita. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö kertoo yllättävän paljon hyvistä geeneistä. Esimerkiksi kasvojen symmetrisyys ja sopusuhtaisuus on yksi merkki hyvistä geeneistä.
Mitä tarkoittaa hyvät geenit? Kummasta löytyy parempia geenejä: missikisoista vai lääkiksen tohtoripromootiosta?
Jos olet koskaan sattumoisin päässyt näkemään, niin lääkis ja oikis on täynnä erittäin kauniita ja komeita ihmisiä.
Oikiksesta en tiedä, mutta lääkistuttavani ovat ainakin ihan tavallisen näköisiä. Teknillisen fysiikan opiskelijat eivät ehkä edes taviksia, vaikka älykkyysgeenit ovat kohdillaan.
Tefyn sällit on supernörttejä ja likat susirumia.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaiskuva ratkaisee keistä oon viehättynyt. Pelkkä kauneus ei riitä kumppaniehdokkaaksi. Tietysti kaikenlaisia suhteita voi kokeilla, jos mahdollista. Pidempi aikaväli kertoo sitten sen yhteensopivuuden. Eiväthän kaikki halua samanlaisia suhteita.
Kaikki kauniit naiset kelpaavat suhteeseen, mutta suhteen kesto vaihtelee muiden naisen ominaisuuksien mukaan.
Jos mies ei ole niin hyvännäköinen niin ei tarvitse itsekään olla täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Olen toistuvasti saanut pakkeja varsin tavallisen näköisiltä ja lyhyiltäkin miehiltä.
Ap
Laitatko kuvan sellaisesta?
Aijaa. Itse näen omassa lähipiirissä lähinnä lihavia naisia normaalipainoisten miesten kanssa, en lainkaan toisinpäin. Joku voi antaa tähän vastakkaisen esimerkin jos pystyy, tietysti jostakin objektiivisesti mitattavissa olevasta asiasta.
Itse olen nainen ja minulle on tärkeää, että miehellä on tosi kiva luonne SEKÄ itseä miellyttävä ulkonäkö. Jos on pelkkä kiva luonne niin se on vain kaverisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä pinnallisia naisetkin on, aivan turha taas vääntää tästä asiasta. Naisetkin on vain ihmisiä joita koskee ihmisten viat.
Pinnallisempiakin. Jo pikkutytöt arvioi ihmisten luotettavuutta enemmän ulkonäön mukaan kuin pojat.
Naiset rankkaa myös miehet kategorisesti suht rumaksi, ei edes keskiverroksi. Miehillä huomattavasti lempeämpi arviointi naisten ulkonäköä kohtaan.jne jne.
Teinitytöt arvostelevat 0-10 asteikolla poikien ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Olen toistuvasti saanut pakkeja varsin tavallisen näköisiltä ja lyhyiltäkin miehiltä.
Ap
Luonteesi ja mukavuutesi ei riittänyt heille.
🇺🇦🇮🇱
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen edes halua miestä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
rumat naiset ovat useimmiten katkeria nalkuttajia ja miesvihamielisiä feministejä.
mieluummin deittailen kauniin ja mukavan naisen kanssa.
Onhan näitä. Ihan julkisuudessakin esimerkkejä sellaisista kauniista ja "mukavista" naisista.
Ei vaan kyse on vahvistusharhasta-kaunis = kaikkea hyvää. Sijaitsi Miehethän täälläkin ovat sanoneet että eivät oikeasti voi rakastua, kuin kauniiseen naiseen ja että kaunis nainen saa kiukutella ja olla ikävä, koska on kaunis, mutta tavallinen tai ruma nainen ei saa. Sen pitää olla hiljaa ja kiltti.
Hyvä ulkonäkö, sporttisuus, seksikkyys jne edustaa terveyttä ja elinvoimaa, sekä hyviä valintoja viimeisen tuhannen vuoden ajalta!
Se on koodattu miesten alitajuntaan että nuoruus viehättää, koska se edustaa kykyä saada monta lasta. Entisaikoina kun kuolleisuus ollut suurta, niin mies joka tehnyt jälkikasvua kauniille naiselle ja kuollut vaikkapa sodassa tai metsästäessään, on tehnyt viisaasti. Kaunis nainen pystyy helpommin saamaan uuden hyvän elättäjän hänen jälkikasvulleen 🤷
Vierailija kirjoitti:
Samoin jos joku mies antaa pakit ylipainon takia. Olisiko se sama nainen ollut parempi kumppani jos hän olisi 20kg laihempi? Eikös hän edelleen olisi se sama nainen?
Kyllä hän olisi parempi 20 kg hoikempana. Kauniimpi, terveempi, ja painonhallinta kertoo itsekurista. Ylipaino voi viitata impulsiivisuuteen ja heikkoon elämänhallintaan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
No eihän naisillekaan kelpaa kiva, fiksu, mukava, turvallinen ja ihan kivannäköinen mies.
Ai että, olis kelvannut! Sitä ei kiinnostanutkaan.
Sekin on surullista, että mm. ilkeät ketturepolaiset syövät raateluhampaillaan suuhunsa pikku pupujusseja.
Se että mies joutuu naimaan rahaa ja statusta eli ruman ja vanhemman naisen, edustaa heikkoutta... Se että on varaa valita nuori ja kaunis kumppani on vahvuutta, voimaa ja rikkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaiskuva ratkaisee keistä oon viehättynyt. Pelkkä kauneus ei riitä kumppaniehdokkaaksi. Tietysti kaikenlaisia suhteita voi kokeilla, jos mahdollista. Pidempi aikaväli kertoo sitten sen yhteensopivuuden. Eiväthän kaikki halua samanlaisia suhteita.
Kaikki kauniit naiset kelpaavat suhteeseen, mutta suhteen kesto vaihtelee muiden naisen ominaisuuksien mukaan.
Ei. Suhteen kesto vaihtelee tasan sen mukaan, kuinka mu.lkvisti sen suhteen "mies" on.
Jouduin kerran istumaan neljä tuntia penkillä iho- ja allergiasairaalassa. Minulle laitettiin voidetta, jonka piti vaikuttaa neljä tuntia. Penkkien vierestä kulki jatkuvasti sairaanhoitajia ja naislääkäreitä. Näin yhden todella kauniin sairaanhoitajan ja yhden lääkärin siinä neljässä tunnissa. Mietin mielessäni kumman heistä valitsisin, jos jomman kumman heistä voisi valita tyttöystäväni.