Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö

Vierailija
13.12.2025 |

Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.

Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).

Kommentit (839)

Vierailija
161/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena kyllä arveluttaa, uskaltaako edes aloittaa seurustelua, kun olisi koko ajan miehen kriittisesti arvioitamana ulkonäöllisesti. Ei kukaan ole täydellinen. Tuntuu, ettei kuitenkaan riittäisi, vaikka olisi ns. tavallisen näköinen, normaalipainoinen ja mitat ok. Joku pienikin vika saattaa toista ärsyttää. Riittää siis, kun vain hyväksyy itsensä ilman pisteytyksiä.

Vierailija
162/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen ja minulle on tärkeää, että miehellä on tosi kiva luonne SEKÄ itseä miellyttävä ulkonäkö. Jos on pelkkä kiva luonne niin se on vain kaverisuhde.

Suostuuko antaa seksiä palkinnoksi miehelle, joka uhrautuu sinun kaveriksi vaikka mieluiten haluaisi sinun olevan hänen tyttöystävänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena kyllä arveluttaa, uskaltaako edes aloittaa seurustelua, kun olisi koko ajan miehen kriittisesti arvioitamana ulkonäöllisesti. Ei kukaan ole täydellinen. Tuntuu, ettei kuitenkaan riittäisi, vaikka olisi ns. tavallisen näköinen, normaalipainoinen ja mitat ok. Joku pienikin vika saattaa toista ärsyttää. Riittää siis, kun vain hyväksyy itsensä ilman pisteytyksiä.

Muista, että tilanne on miehelle aivan sama. Tämä ei ole mikään sukupuolikysymys.

Vierailija
164/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen ja minulle on tärkeää, että miehellä on tosi kiva luonne SEKÄ itseä miellyttävä ulkonäkö. Jos on pelkkä kiva luonne niin se on vain kaverisuhde.

Juuri näin. Eli ulkonäkö ratkaisee, syntyykö romanttista suhdetta.

Vierailija
165/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus?  Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.

Mun mies on ruma. Hintelä, pattipolvinen, isonenäinen, aknearpinen, harvahiuksinen. En minä hänen ulkonäköönsä rakastunut. Enkä rahaan, tai statukseen, kun oli köyhän perheen köyhä opiskelija. Hänen persoonansa oli se, mihin rakastuin, ja mikä on meidät pitänyt yhdessä ikävuodet 16-43, eikä loppua näy.

Ja ei, minä en 16 vuotiaana ollut mikään ylipainoinen rumilus itse, enkä olisi joutunut häntä valitsemaan. Olin aikamoinen teiniprinsessa. Sitä en tietenkään tiedä miksi mies minut aikanaan valitsi ja miksi edelleen tuossa on vaikka kaikenlainen prinsessuus on jo kaukana, mutta en takuulla ole maailman helpoinkaan ihminen.

Vierailija
166/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuuko antaa seksiä palkinnoksi miehelle, joka uhrautuu sinun kaveriksi vaikka mieluiten haluaisi sinun olevan hänen tyttöystävänsä?

"Uhrautuu kaveriksi", mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Kuulostaa sellaiselta, että kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
167/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uhrautuu kaveriksi", mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Kuulostaa sellaiselta, että kannattaa pysyä kaukana.

Monesti on sellainen tilanne, että nainen haluaisi epätoivoisesti olla miehen ystävä, ja mies halusi olla epätoivoisesti naisen romanttinen kumppani eikä pysty olemaan pelkkä ystävä. Tällöin kompromissiratkaisu voisi tulla kysymykseen. Muuten kumpikaan ei saa mitään.

Vierailija
168/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle 10 miljoonaa rahaa ja katso minkä näköisen ja ikäisen kumppanin valitsee. Siinä totuus.

Vierailija
169/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No milloinja Ap itse osoitit kiinnostuksen miestä kohtaan, joka ei ollut ulkonäöltään miellyttävän oloinen saati, että oli ollut, jotenkin komea. 

Mitä tarkoitat? Kirjoitin aloituksessa, että "ihan kivannäköinen" ei riitä miehille, vaan naisen pitää olla oikeasti tosi kaunis ja hoikka. En minäkään olisi kiinnostunut esim. Epäsiististä miehestä, josta näkee, ettei hän huolehdi itsestään. Ei sen miehen silti tarvitse olla mikään seksikäs komistus, että kiinnostukseni heräisi.

Ap

Vierailija
170/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt vielä yhtäkään kaunista naista, joka ei laittaisi perustilanteessa suurta painoarvoa miehen ulkonäölle. Ja perustilanteessa tarkoitetaan tilannetta, ettei miehellä ole valtavaa taloudellista omaisuutta.

Vierailija
171/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No milloinja Ap itse osoitit kiinnostuksen miestä kohtaan, joka ei ollut ulkonäöltään miellyttävän oloinen saati, että oli ollut, jotenkin komea. 

Mitä tarkoitat? Kirjoitin aloituksessa, että "ihan kivannäköinen" ei riitä miehille, vaan naisen pitää olla oikeasti tosi kaunis ja hoikka. En minäkään olisi kiinnostunut esim. Epäsiististä miehestä, josta näkee, ettei hän huolehdi itsestään. Ei sen miehen silti tarvitse olla mikään seksikäs komistus, että kiinnostukseni heräisi.

Ap

Niinhän sitä aina sanotaan. Silti: kauniit naiset ovat komeiden miesten kanssa ja vice versa.

Vierailija
172/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti on sellainen tilanne, että nainen haluaisi epätoivoisesti olla miehen ystävä, ja mies halusi olla epätoivoisesti naisen romanttinen kumppani eikä pysty olemaan pelkkä ystävä. Tällöin kompromissiratkaisu voisi tulla kysymykseen. Muuten kumpikaan ei saa mitään.

En ole ikinä kuullut,  että joku nainen epätoivoisesti haluaisi miehen ystäväkseen, mitä tämä tarkoittaa?

Miten ihmeessä vastentahtoinen seksi olisi palkinto yhtään kenellekään?

Vierailija
173/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle 10 miljoonaa rahaa ja katso minkä näköisen ja ikäisen kumppanin valitsee. Siinä totuus.

Paljonkos sillä Jeff Bezosilla on rahaa? Onko Ranskan presidentti köyhä? Totuuksia on niin monenlaisia. 

Vierailija
174/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kummallekin sukupuolelle ulkonäkö merkitsee paljon, samoin varsinkin naisille miehen tulotaso. Eikö se ole surullista ? 

Ei ole surullista, jos nainen huomioi miehen tulotason. Kyllähän se vaikuttaa sun arkeen, että kuinka paljon sun  kumppanilla on rahaa käytettävissä. Varsinkin jos itse olet keskituloinen, ja sä tykkäät käydä esim. Konserteissa, teatterissa ja matkustella, mutta sulla ei ole varaa maksaa kuin omat jutut, niin kai sua kiinnostaa sun kumppanin varallisuus, että onko hänellä mahdollista osallistua noihin juttuihin samalla tavalla vai pitäisikö sun sitten olla aina maksumiehenä/-naisena. Ja varsinkin jos meinaa joskus asua saman katon alla, niin jos sä haluat, että kaikki maksetaan kuta kuinkin 50/50, niin kannattaa tarkkaan miettiä, millaisen kumppanin valitsee.

Vierailija
175/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mikä sattuma!:

Tänään keskustassa kävellessä mua vastaan kulki ohi mun entinen deittailukumppani, joka ghostasi minut 4. Treffien jälkeen. Hän käveli käsi kädessä naisen kanssa, joka oli, hmm... Ei ehkä ihan se penaalin kaunein kynä...

No ehkä tämä mies kuuluu niihin miehiin, joille luonne merkkaa enemmän kuin ulkonäkö.

Ap

Vierailija
176/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilla on vain tämä ongelma.

Vierailija
177/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kummallekin sukupuolelle ulkonäkö merkitsee paljon, samoin varsinkin naisille miehen tulotaso. Eikö se ole surullista ? 

Ei ole surullista, jos nainen huomioi miehen tulotason. Kyllähän se vaikuttaa sun arkeen, että kuinka paljon sun  kumppanilla on rahaa käytettävissä. Varsinkin jos itse olet keskituloinen, ja sä tykkäät käydä esim. Konserteissa, teatterissa ja matkustella, mutta sulla ei ole varaa maksaa kuin omat jutut, niin kai sua kiinnostaa sun kumppanin varallisuus, että onko hänellä mahdollista osallistua noihin juttuihin samalla tavalla vai pitäisikö sun sitten olla aina maksumiehenä/-naisena. Ja varsinkin jos meinaa joskus asua saman katon alla, niin jos sä haluat, että kaikki maksetaan kuta kuinkin 50/50, niin kannattaa tarkkaan miettiä, millaisen kumppanin valitsee.

Eikä siinä ole myöskään mitään surullista, että ulkonäkö vaikuttaa arkeen. Se on romantiikan ja seksin perusta.

Vierailija
178/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut,  että joku nainen epätoivoisesti haluaisi miehen ystäväkseen, mitä tämä tarkoittaa?

Miten ihmeessä vastentahtoinen seksi olisi palkinto yhtään kenellekään?

Itselläni on ollut sellainen tilanne, jossa nainen on jäänyt vuosiksi roikkumaan, koska "haluaisi jutella", mutta mies ei voi olla sellaisen naisen kaveri, josta on romanttisessa mielessä kiinnostunut. Nainen on tällöin pakko unohtaa elämästä ja  pysyä erossa naisesta kokonaan.

Vierailija
179/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi olla sellaisen naisen kanssa, joka ei minua miellytä. Koska ap haluaa niin?

Vierailija
180/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjua ja no ihan win win tilanne. Miehille ei kelpaa rumat eikä naisille. Kauniit, komeat ja muutenkin parempigeeniset hoitaa lisääntymisen. Luonnonvalinta toimii ja ihmiset kehittyvät. Rumat kökkii yksikseen, kun eivät toisilleenkaan kelpaa. Pyörittävät yhteiskuntaa sillä panoksella mitä on antaa. Mikä ongelma? Yleensä aidosti hyvännäköiset (oliko ne geenikauniit, jossain ketjussa) ovat myös luonteeltaan miellyttävämpiä, älykkäämpiä, lahjakkaampia. Rumilla helpompi olisi, jos pystyisivät olemaan kadehtimatta.

N 50 v yksinelävä tallukka, mutta elämäänsä tyytyväinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä