Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö

Vierailija
13.12.2025 |

Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.

Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).

Kommentit (839)

Vierailija
101/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosini on että miehet laittavat ulkonäön aina syyksi jos kemiat ei vaan natsaa.

Naiset taas ei juuri koskaan, vaan löytävät kemiattomuudelle jonkin muun syyn- resuiset vaatteet, huono ryhti, oudot sanavalinnat...

Muuten miehillä on hyvin vaihteleva naismaku ulkonäöllisesti. Tiedän muutamankin oikein komean ja suositun miehen joiden naiset ei todellakaan ole sellaisia klassisen kauniita

Vai onko kyse kuitenkin oman sädekehän kiillottamisesta. Voi uskotella itselleen ja kavereille ettei ole pinnallinen, kun sillä deitillä nyt oli oudot sanavalinnat ja siksi homma tyssäsi... Vaikka todellisuudessa se naamassa ollut luomi häiritsi ja oli huono hiusraja. 

Oman kokemuksen mukaan miehille on paljon yleisempää keksiä naisesta joku häiritsevä ulkonäköpiirre, vaikka on lähtenyt treffeille tietäen miltä toinen näyttää. Naiset taas ovat enemmän kritisoineet treffikumppanin suhteen sanavalintoja, puheenaiheita ja käyttäytymistä eri tilanteissa. Mieleeni jäänyt esim. miten kaverini kertoi treffikumppaninsa jännittäneen niin paljon että mm. käveli ojaan ja söi jäätelöä niin että koko naama oli sotkussa.

Vierailija
102/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita naisia toki on, tavallisia kaikki. ihminen ei kovin erikoinen ole, mutta rakastettava. kemiaa kannattaa etsiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On itseohjautuvaa ja biologiapohjaista, että ulkonäkö merkitsee miehille. Se on paitsi selkeä indikaattori yleis- ja mielenterveydestä sekä ensimmäinen portti parinvalinnassa, jota ei tarvitsee ohittaa huonommilla porteilla kun oma markkina-arvo on kunnossa. 

Vaikka kuinka haluttaisiin asiaa säännöillä ja sopimuksilla tasapuolistaa, on jalalla polkemisen ja hammastenkiristelyn sijaan parempi olla katkeroitunatta ja ymmärrettävä parinvalinnan prosessi antropologisesti tarkasteltuna. Sinäkin haluat kauniita lapsia, miksi niin?

Jos luulet, että ulkonäkö on indikaattori mielenterveydestä, niin oot kyllä aika pahasti kujalla 😂

Eikä se fyysinenkään terveys. Mulla on endometrioosi, aiheuttaa pahoja kipuja ja lapsettomuutta ja milloin mikäkin paikka rikki kun urheilen.

Mielenterveyskin rakoilee pahasti.

Mutta hei, ei se haittaa kun mähän kuitenkin NÄYTÄN terveeltä! 👍

Vierailija
104/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on täyttä faktaa!! et oo ainut joka tän on huomannut. Ihan mieskaveritkin on sanonut tän saman. uskokaa tai älkää.

ylipainoiset ja rumat naiset kelpaavat siskoiksi.

Vierailija
105/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lie ihmuskokeiden tuotoksia nämä nyky pituudet, koskaan emme saa tietää, mutta omat miesvaistot heräävät vain korkeintaan n. 160cm naisten kohdalla, sitä isommat ovat monulle jotai sukupuolettomia olentoja

Vierailija
106/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn naisen kanssa joka on nuori (10+ tai enintään 20+), hoikka (BMI alle 20), tatuoimaton (täysin), pitkähiuksinen (aidolla värillä), rakenteeltaan siro ja perusluonteeltaan feminiini.  / M1957

Siis olet pedifiili, kun viihdyt 10+ ikäisten tyttöjen kanssa.

Vierailija
107/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse haluiskaan miestä joka ei pidä mua kauniina. Oon ollut saman miehen kanssa 18-vuotiaasta. Välillä olen ollut melkein alipainoinen, välillä 20kg ylipainoinen. Välillä hiukset takussa ja kuukausia ilman meikkiä. Aina kelvannut rakkaalleni silti. 

Vierailija
108/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaltaan kaikki tämä johtuu ihmisten henkisestä köyhtymisestä. Ennen arvostettiin kunniaa, sitä että on suoraselkäinen, luotettava, omaa hyvät arvot. Nämä olivat kynnyskysymyksiä. Kun näistä arvoista on luovuttu jäljelle jää vain miltä naama näyttää ja mikä lukema on pankkitilillä. Se on aika surullista eikä ole ihme että nämä suhteet eivät kestä. Miksi kestäisivät, se on selvästi juoksuhiekan päälle rakentamista.

Vierailija
109/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se johtuu siitä, että miehet ei rakastu tai rakasta. he luulevat seksuaalisen halun olevan rakkautta. siksi heillä on vaikeaa ymmärtää myöskin homoja.

yksi esimerkki joka todistaa sen on, se että jos mies pettää naista nainen kysyy " rakastatko sitä toista naista" . jos nainen pettää miestä mies kysyy " oliko teillä seksiä" . eli mies pitää naista esineenä ja omaisuutena. 

miehet osaa rakastaa lapsiaan ja vanhempiaan siksi että  he kokevat olevansa vanhempiensa omistamia ja lapset ovat myös heidän omaisuuttta .

rakastaa miehet eivät osaa heillä ei erity hormooneja kuten naisilla samalla tavalla ja naisillakin rakastuminen on periaatteessa vain tilapäinen hormoni häiriö..siksi koskaan mikään suhde ei toimi, jos sitä yritetään pitää yllä olemattoman rakkauden häiriön takia tai sen tunteen. 

pari suhde on pysyvä vain, jos hyväksyy toisen ja kunnioittaa toista aidosti ja oikeasti vikoineen. ja sellaista harvoin tapahtuu 

Vierailija
110/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista miten paljon naisille merkkaa miehen status ja palkka

Ei minulle ainakaan merkkaa. Luonne on se joka ratkaisee.

Sinäsinäsinä.. sölköti sölköti. Naisille tärkeämpää on miehen varallisuus, miehille naisen ulkonäkö. Mutta, tutkitusti miehet arvioi naisten ulkonäköä huomattavasti armollisemmin kuin toisinpäin, joten siinä se ero tasoittuukin sitten. 

Vierailija
111/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoisesti kaunis = sisäisesti kaunis.

rumat ovat sisältä katkeruuden mädättämiä ja mt-vikaisia

Vierailija
112/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tosielämässä useinkaan vain mene niin, että pullea neito on luonteeltaan ihana, ja hoikka vaikea ja ilkeä. 

Usein se on niin, että huonon itsetunnon omaava on katkera, kateellinen ja negatiivinen, eli seurana myös epämiellyttävä. 

Mutta onneksi miesten todellisuudessa asia menee eri tavalla: pullea lyhyt yksinäinen mies on aina kiltti ja komea pitkä mies ilkeä paneskelija. 

Vierailija
113/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla joku vanha rummeli? Miksi naisille merkkaa vain raha ja status-ammatti? Eikö kyykäärmeen hampaat enää pure?

Vierailija
114/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä pinnallisia naisetkin on, aivan turha taas vääntää tästä asiasta. Naisetkin on vain ihmisiä joita koskee ihmisten viat.

Pinnallisempiakin. Jo pikkutytöt arvioi ihmisten luotettavuutta enemmän ulkonäön mukaan kuin pojat. 

Naiset rankkaa myös miehet kategorisesti suht rumaksi, ei edes keskiverroksi. Miehillä huomattavasti lempeämpi arviointi naisten ulkonäköä kohtaan.jne jne. 

Vierailija
115/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lie ihmuskokeiden tuotoksia nämä nyky pituudet, koskaan emme saa tietää, mutta omat miesvaistot heräävät vain korkeintaan n. 160cm naisten kohdalla, sitä isommat ovat monulle jotai sukupuolettomia olentoja

😂 Taidat olla itse lyhyt ja epävarma. Oon 176cm nainen ja yhdellekään vähintään saman pituiselle miehelle pituuteni ei ole ollut ongelma. Niin joo paitsi sille yhdelle joka oli valehdellut pituuteensa 5cm lisää ja oli oikeasti max 170 senttinen. Ja ei tietenkään hyväitsetuntoisille lyhyemmillekään naisen pituus ole ongelma. Missit ja mallit on perunteisesti olleet pitkiä. Kumma kun niillä aina vientiä riittänyt

Vierailija
116/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kauniita naisia toki on, tavallisia kaikki. ihminen ei kovin erikoinen ole, mutta rakastettava. kemiaa kannattaa etsiä

Rumapainoinen nainen ei ole tavallisen näköinen, hän on ruman näköinen.

Tatuoitu nainen ei ole tavallisen näköinen, hän on ruman näköinen.

Pahanvärinen tukka ei ole tavallisen näköinen, se on ruman näköinen.

Miehen tukanpituus naisella ei ole tavallisen näköinen, se on ruman näköinen.

Sonnin sierainrengas nenässä ei ole tavallisen näköinen, se on ruman näköinen.

Vierailija
117/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat huomattavasti nirsompia kuin miehet ulkonäön suhteen, joten ap:n ulinan voi jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
118/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On itseohjautuvaa ja biologiapohjaista, että ulkonäkö merkitsee miehille. Se on paitsi selkeä indikaattori yleis- ja mielenterveydestä sekä ensimmäinen portti parinvalinnassa, jota ei tarvitsee ohittaa huonommilla porteilla kun oma markkina-arvo on kunnossa. 

Vaikka kuinka haluttaisiin asiaa säännöillä ja sopimuksilla tasapuolistaa, on jalalla polkemisen ja hammastenkiristelyn sijaan parempi olla katkeroitunatta ja ymmärrettävä parinvalinnan prosessi antropologisesti tarkasteltuna. Sinäkin haluat kauniita lapsia, miksi niin?

Jos luulet, että ulkonäkö on indikaattori mielenterveydestä, niin oot kyllä aika pahasti kujalla 😂

Eikä se fyysinenkään terveys. Mulla on endometrioosi, aiheuttaa pahoja kipuja ja lapsettomuutta ja milloin mikäkin paikka rikki kun urheilen.

Mielenterveyskin rakoilee pahasti.

Ulkonäkö ja terveys kulkee todella usein käsi kädessä. Ei kai kukaan tosissaan muuta väitä??

Ohis

Vierailija
119/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko että kehopositiivisuus rajattiin koskemaan vain naisia? Kukaan ei edes harkinnut että jotain läskimahamiehiä alettaisiin kutsumaan komeiksi.

Kuinkas niin? Vähemmän miesten ylipainoon kiinnitetään huomiota edes. Ei varmaan tarvitsisi puolustautua jos ei dissattais.

Mä tiedän itseni lisäksi aika monta naista, jotka tykkää että miehellä on vähän vatsaa.

Ja oon itse kokoa xs/s. Oon mä mun poikakaverit nähnyt komeina. Jopa sen, jolla oli omien sanojensa mukaan 20 kiloa ylipainoa.

Vierailija
120/839 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raha, minä en kelvannut miehille, koska minulla ei ollut virheetöntä ansioluetteloa, muuten kaunis ja fiksu

Raha näyttää merkitsevän myös kaverisuhteissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi