Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (771)
Onx tääl muijia linjoilla? Ikä noin 25 +/- hoikka täytyy olla ja hyvät hampaat. Rillipäät älköön vaivautuko.
Vierailija kirjoitti:
Onx tääl muijia linjoilla? Ikä noin 25 +/- hoikka täytyy olla ja hyvät hampaat. Rillipäät älköön vaivautuko.
T. Rotanoksennus
Luuletko että sen kenestä kiinnostuu pystyy jotenkin järjellä muuttamaan toiseksi? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tällä somen aikakaudella miehille on ehkä muodostunut harhainen käsitys, että niitä kaunottaria olisi tarjolla mielin määrin.
Onko jäänyt huomaamatta lukemattomat uutiset siitä että naisten vaatimukset ovat koventuneet vuosi vuodelta. Niin että tavallinen mies ei saa tinderissä esim. yhtäkään tykkäystä. Vaikka profiilissa ei sinänsä ole mitään erityistä vikaa ja tinder on täynnä tavallisia naisia. Ne muutamat harvat komeimmat ja kiinnostavimmat miehet ovat ainoita jotka saavat huomiota. Ja sitten pitää kuunnella että miehillä on liian kovat vaatimukset.
Voisiko syynä olla se, ettei naisia ole juurikaan enää tinderissä eli jos naisia vain jotakin 20 % siellä, niin miten käy. Tunnen lähipiirissä muutanan ns. naapurintyttö -tyylisen nuoren naisen. Kukaan heistä ei ole deittiapeissä, koska ne ovat kuulemma niin kamalia. Harrastavat aika paljon liikuntaa ja 2 heistä ei käytä lainkaan alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että sen kenestä kiinnostuu pystyy jotenkin järjellä muuttamaan toiseksi? Ei.
Noin päin ehkä ei. Mutta:
Rumapainoisesta naisesta on äärimäisen helppo olla kiinnostumatta.
Tatuoidusta naisesta on äärimäisen helppo olla kiinnostumatta.
Naisesta jolla on pahanvärinen tukka on äärimäisen helppo olla kiinnostumatta.
Naisesta jolla on miehen tukanpituus on äärimäisen helppo olla kiinnostumatta.
Naisesta joka kantaa sonnin sierainrengasta nenässään on äärimäisen helppo olla kiinnostumatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse parisuhteessa, mutta ihmetyttää suuresti muutama +60v tuttava.
Kaikki haluaisivat yli 10v nuoremman. Niin miehet, kuin naiset.
Sitten ollaan oltu vuosikausia yksin. Ainainen valitus yksinäisyydestä. Häiriköidään yksinäisyyttään ruuhkavuosia eläviä lapsia. Miksei noille järki sanoo, että kannattaisi etsiä edes joku. Ovat hyvin rasittavaa seuraa.
Ulkonäkökriteerit ovat vasta yksi portti matkalla parisuhteeseen, mikä pitää läpäistä. On paljon muitakin. Työ, rahatilanne, mahdolliset lapset, kemia, elämäntavat jne. jne.
Kyllä vaatimattoman näköiselle naiselle löytyy vaatimattoman näköinen mies. Se ei vaan usein kelpaa.
Minulle vielä kauheampaa olisi se, että mies olisi tylsä ja mitäänsanomaton. Sellainen ei toisi elämääni mitään lisäarvoa. Sama, kuin olisi yksin.
Tuo viimeinen lausahdus on hyvin kuvaava keski-iän ylittäneiden pariutumisongelmasta. Paljon kuvaavampi kuin oletus, että "kukaan ei huolisi vaatimattoman näköistä. "
Olen kohta 60v, ja kokemukseni mukaan ikäluokkani miehet ovat aika lailla erilaisia luonteeltaan, harrastuksiltaan ja tavoitteiltaan kuin naiset. Tämä on se ongelma, ei vaarimaton ulkonäkö. On toki myös ajan hermolla olevia miehiä, jotka ovat aktiivisia, harrastavat, matkustelevat, eikä ole mainittavia mt/ päihde/ elämänhallinnan ongelmia. Usein nämä miehet ovat varakkaita ja/ tai korkeakoulutettuja, ja osin sen vuoksi heillä on vientiä itseään 10v nuorempien keskuudessa.
Jäljelle jäävät auto/ pätkä/ kala/ erä/ urheilu/ (hullut) ym. jotka ovat kiinnostuneita lähes vain tuosta yhdestä asiasta. Ei siinä mitään, jokainen tekee mitä haluaa, mutta harva nainen haluaa elää miehen harrastus elämän keskipisteenä.
Ja, myös nuo iäkkäät miehet etsivät nättiä, hoikkaa, luonnostaan kurvikasta naista, vaikka itsellään olisi aikamoinen pallomaha ja perunanaama.
No eihän naisillekaan kelpaa kiva, fiksu, mukava, turvallinen ja ihan kivannäköinen mies.
:'D Jännä juttu kun ne naiset ei kerran ole yhtään pinnallisia, miten kaverilla alkoi heti flaxi käymään tinderissä kun sai itsestään parempia kuvia mutta tekstit pysyi samana.
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
S@noo Suomimies ,joka käyttää likaisia ja reikäisiä vaatteita risuparrassaan? Mm.
Naisen pitää silti olla ainakin #timmi, kuin m1ss1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
S@noo Suomimies ,joka käyttää likaisia ja reikäisiä vaatteita risuparrassaan? Mm.
Naisen pitää silti olla ainakin #timmi, kuin m1ss1.
Ja myöskin vaatimuksina naisella olla mm. "normaali", tavis, muodikas, kauniskasvoinen, siroluinen, sosiaalinen, ei liian älykäs jne jne..
Kokonaiskuva ratkaisee keistä oon viehättynyt. Pelkkä kauneus ei riitä kumppaniehdokkaaksi. Tietysti kaikenlaisia suhteita voi kokeilla, jos mahdollista. Pidempi aikaväli kertoo sitten sen yhteensopivuuden. Eiväthän kaikki halua samanlaisia suhteita.
Vierailija kirjoitti:
rumat naiset ovat useimmiten katkeria nalkuttajia ja miesvihamielisiä feministejä.
mieluummin deittailen kauniin ja mukavan naisen kanssa.
Olet varmaan näitä päivästä toiseen ruikuttavia Miksi ei tavallinen mies kelpaa -itkijöitä, jotka deittailee korkeintaan muiden Ulilauta-inkkelien ja oman vasemman kätensä kanssa.
Haluaisinko vanhempana olla miehen kanssa, joka on nainut puoli kaupunkia ja alkaa sen miehen omaishoitakaksi. No, en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa ainoastaan naisen ulkonäkö, ikä ja pystyykö naisen kuvista päättelemään empaattisuutta. Kaikki muu on epäolennaista.
Narsisti etsii aina empaattista uhria. Siltä saa vastetta paremmin.
Olen itse empaattinen, ja haluan auttaa eläimiä ja heikkoja, mutta pidän kauniista naisista.
No, olen hyvännäköinen nainen. Aina saanut miehiltä paljon huomiota. Minulla on Mt ongelmia ja riippuvuuksia. En todellakaan ole siis mieleltäni mikään ihanne kumppani. Monia parisuhteita takana, mies ollut hulluna minuun..
Eli kyllä, ulkonäkö vaikuttaa todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
No, olen hyvännäköinen nainen. Aina saanut miehiltä paljon huomiota. Minulla on Mt ongelmia ja riippuvuuksia. En todellakaan ole siis mieleltäni mikään ihanne kumppani. Monia parisuhteita takana, mies ollut hulluna minuun..
Eli kyllä, ulkonäkö vaikuttaa todella paljon.
Miehet ovat mestareita haistamaan veren.
Minä olen miehenä juuri siinä tilanteessa, että olen käynyt parilla treffeillä mukavan naisen kanssa. Juttu luistaa, meillä on samanlainen arvomaailma, mutta mitä enemmän katson naista, sitä enemmän ulkonäkö haittaa ihastumista. Tiedän olevani pinnallinen sika, kun ajattelen näin, mutta minä en voi tälle mitään. Koitan kyllä vielä jatkaa tapailua, josko pääsisin yli, mutta me miehet vain olemme evolutiivisesti koodattu tällaisiksi. Sille on aika vaikea mahtaa mitään.
No, jos taas mies ei ole niin hyvännäköinen niin nainen saa olla oma itsensä eikä tarvitse laittautua niin paljon ja urheilla ja siivota koko ajan kotia.
Vierailija kirjoitti:
Pinnalliset ukot tässä ketjussa ihan pikkarit solmussa puolustelevat omaa pinnallisuuttaan.😂
Ai se on pinnallista, että vastapuolen ulkonäkö on tärkeä kriteeri? En minäkään rumaa ukkoa haluaisi, vaikka olisi muuten miten mukava ja ihana. Täytyy miellyttää myös ulkoisesti.
N38
Lukuun ottamatta sitä, että miestä ei saa hyväksyä eikä kunnioittaa miehenä, koska mies on huono ja aina väärässä, kuten jo kerroitkin kahdessa ensimmäisellä lauseessasi.