Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (891)
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjua ja no ihan win win tilanne. Miehille ei kelpaa rumat eikä naisille. Kauniit, komeat ja muutenkin parempigeeniset hoitaa lisääntymisen. Luonnonvalinta toimii ja ihmiset kehittyvät. Rumat kökkii yksikseen, kun eivät toisilleenkaan kelpaa. Pyörittävät yhteiskuntaa sillä panoksella mitä on antaa. Mikä ongelma? Yleensä aidosti hyvännäköiset (oliko ne geenikauniit, jossain ketjussa) ovat myös luonteeltaan miellyttävämpiä, älykkäämpiä, lahjakkaampia. Rumilla helpompi olisi, jos pystyisivät olemaan kadehtimatta.
N 50 v yksinelävä tallukka, mutta elämäänsä tyytyväinen
Kyllähän kaikennäkösiä pariskuntia tulee vastaan. En ymmärrä mistä puhutte
Vierailija kirjoitti:
Naisena kyllä arveluttaa, uskaltaako edes aloittaa seurustelua, kun olisi koko ajan miehen kriittisesti arvioitamana ulkonäöllisesti. Ei kukaan ole täydellinen. Tuntuu, ettei kuitenkaan riittäisi, vaikka olisi ns. tavallisen näköinen, normaalipainoinen ja mitat ok. Joku pienikin vika saattaa toista ärsyttää. Riittää siis, kun vain hyväksyy itsensä ilman pisteytyksiä.
Ulkonäkövaatimukset koskevat vain uusia suhteita. Pitkässä parisuhteessa pystyy sietämään paremmin puutteita ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten paljon naisille merkkaa miehen status ja palkka
Pitäisi miehillekin merkata naisten status ja palkka. Niin moni mies on kovin huolissaan siitä, että joutuvatko he maksamaan yhtään enempää kuin 50% yhteisistä menoista naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut naisille paljon useammin pakit lähihoitajuuden kuin ulkonäön vuoksi.
Itselle on yrittäjyys ja tupakointi ollu punanen vaate.
Mun kaverille on käynyt niin, että mies on lopettanut juttelun sen jälkeen kun on saanut tietää hänen olevan pienipalkkaisessa työssä (luovan alan AMK-koulutus).
Mies etsi elättäjää tai pelkäsi joutuvansa elättäjäksi. Yleensä syy on jompikumpi.
No en ny tiiä. Mä nään ulkona ihan tavispariskuntia joten ovat kelvanneet toisilleensa. En sitten tiedä millaisia heidän suhteet on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kyllä arveluttaa, uskaltaako edes aloittaa seurustelua, kun olisi koko ajan miehen kriittisesti arvioitamana ulkonäöllisesti. Ei kukaan ole täydellinen. Tuntuu, ettei kuitenkaan riittäisi, vaikka olisi ns. tavallisen näköinen, normaalipainoinen ja mitat ok. Joku pienikin vika saattaa toista ärsyttää. Riittää siis, kun vain hyväksyy itsensä ilman pisteytyksiä.
Ulkonäkövaatimukset koskevat vain uusia suhteita. Pitkässä parisuhteessa pystyy sietämään paremmin puutteita ulkonäössä.
En minä sietänyt miehen ulkonäöllisiä puutteita. Miehen naama muuttui epäeroottiseksi stressikausina. Mies ei osannut käsitellä stressiä ja koko ulkönäkö muuttui jäykäksi ja irvisteleväksi. Silmät möllöttivät tyhjyyttään ja henki alkoi haista.
Kyllä naisilelkin ulkonäkö merkkaa. minusta on ainakin ihana herätä kivannäköisen mieheni vierestä.
Vierailija kirjoitti:
rumat naiset ovat useimmiten katkeria nalkuttajia ja miesvihamielisiä feministejä.
mieluummin deittailen kauniin ja mukavan naisen kanssa.
Valitettavasti sä et saa naista kummastakaan ryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
No on täysin eri asia. Naiset ansaitsevat komean miehen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä on lähtöisin ajatus, että rumat naiset olisivat fiksuja, turvallisia ja hyväluonteisia?
Yleensähän rumat ovat mt-ongelmaisia, kärttyisiä ja katkeria.
Mistähän on lähtöisin ajatus, että rumat naiset olisivat mt-ongelmaisia, kärttyisiä ja katkeria?
Itselle ei niinkään merkkaa kauneus muuten kuin että täytyy näyttää sellaiselta että itse kiinnostun eli tavallaan ihan sama minkä näköinen kunhan ulkonäkö kiinnostaa, olkoon se jonkun mielestä ruma tai todella kaunis. Kauneushan on katsojan silmissä. Vaikea selittä.. en harrasta nettideittalua tai sosiaalista mediaa liian introverttinä niin ei tule selailtua ihmisiä katalogeista, tuntuu oudolta ja epäaidolta jollain tapaa.
Itselle urheilullisena täytyy se sanoa että urheilu ja vähintään liikkuvuus on tärkeä seikka siinä että on jotain yhteistä. Rakastan painonnostoa ja elän sille.. mutten oleta että vastapuolen tarvitsisi siitä kiinnostua, mut joku liikuntamuoto vaikka metsässä samoilu yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Olen toistuvasti saanut pakkeja varsin tavallisen näköisiltä ja lyhyiltäkin miehiltä.
Ap
Ja näytät normaalilta ikäiseltäsi eli suunnilleen tältä
Ohis, mutta Rosa näyttää ihan normaalilta ja ikäiseltään.
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten paljon naisille merkkaa miehen status ja palkka
Riippuu miehestä. Jos on kiukutteleva mieskakara, joka tiuskii ja polkee jalkaa, niin kyllä tällainen käytös on erittäin luotaan työntävää. Siinä ei auta status eikä mikään.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut naisille paljon useammin pakit lähihoitajuuden kuin ulkonäön vuoksi.
Nolla ei ole enemmän kuin nolla. Sori vaan.
Mä nään harvoin tosi kauniita pareja edes ulkona. Kaikki on tavallisen näköisiä tallukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle on yrittäjyys ja tupakointi ollu punanen vaate.
Mun kaverille on käynyt niin, että mies on lopettanut juttelun sen jälkeen kun on saanut tietää hänen olevan pienipalkkaisessa työssä (luovan alan AMK-koulutus).
Mies etsi elättäjää tai pelkäsi joutuvansa elättäjäksi. Yleensä syy on jompikumpi.
Mutta, eihän palstamiehiä sitten yhtään kiinnosta naisen tulot tai yhteiskunnallinen asema. Ainoastaan ulkonäkö ja nuori ikä, katsokaas, kun se miehen biologia. Yli 25 -vuotias nainen on ongelmajätettä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta pitää kieltää suklaa oikeasti. Se ei ole mikään mielenterveyslääke.
Sä et ole saanut tarpeeksi piiskaa lapsena.
Kerran hyvin miehekkään oloinen ja johtavassa asemassa oleva mies alkoi melkein itkemään, kun jouduin tarkastamaan henkilöllisyyden. Tämän jälkeen en enää nähnyt häntä miehekkäänä. Ihmettelin myös hänen logiikkaansa. Miten olisin voinut tunnistaa henkilön, jota en ole koskaan tavannut/nähnyt enkä saanut hänestä mitään etukäteistietoa. Kaikkea joutuu asiakaspalvelussa sietämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin jos joku mies antaa pakit ylipainon takia. Olisiko se sama nainen ollut parempi kumppani jos hän olisi 20kg laihempi? Eikös hän edelleen olisi se sama nainen?
Ylipaino kertoo elämänhallinnan menetyksestä. Kysymys ei ole pelkästä ulkonäöstä vaan juurisyistä, miksi toinen lihoo. Itse en henkilökohtaisesti voisi olla suhteessa miehen kanssa, joka ei liiku, syö huonosti, jo alkoholia usein jne.
Sinun mielestäsi.
Miehet sanovat samaa, että ylipainoinen ei pidä huolta itsestään, vaikka heitä ei oikeasti se naisen terveys kiinnosta. Ei heitä kiinnosta, vaikka nainen eläisi pelkällä karkilla ja liikkuisi vain sohvan ja jääkaapin välillä, kunhan se nainen vaan on hoikka ja nätti.
Minusta kaikki naiset ovat hyvännäköisiä. Olen jäänyt parittomaksi kun ei ole minkäänlaisia nk sosiaalisia taitoja.