Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö

Vierailija
13.12.2025 |

Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.

Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).

Kommentit (1119)

Vierailija
81/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli miksi tästä ulkonäöstä pitää tehdä sukupuolijuttu? Se on molemmille sukupuolille aivan yhtä tärkeä asia. Universaalisti komea mies viehättää lähes kaikkia naisia ja universaalisti ei komea ei viehätä juuri ketään. Mitä ydinfysiikkaa tässä on?"

Tämän ketjun tarkoitus oli rusinat pullasta logiikka. Halutaan itse pitää kovat kriteerit miestä valitessa mutta miehillä ei saa olla samaa.

Nimenomaan, useimmitenhan näillä juuri on kaikenlaisia ulkonäkökriteereitä, mutta heitä ei saisi laittaa hylkyyn ulkonäön perusteella. Harvoin se lihavakaan etsii toista lihavaa, mutta se on fobiaa, pinnallisuutta tms. jos joku laittaa heidät hylkyyn sen perusteella. 

Naulan kantaan. Maailma on täynnä ihmisiä jotka saarnaavat muita parantamaan tapansa ja ajattelevat että heitä itseään se ei koske.

Vierailija
82/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö kertoo yllättävän paljon hyvistä geeneistä. Esimerkiksi kasvojen symmetrisyys ja sopusuhtaisuus on yksi merkki hyvistä geeneistä.

Mitä tarkoittaa hyvät geenit? Kummasta löytyy parempia geenejä: missikisoista vai lääkiksen tohtoripromootiosta?

Jos olet koskaan sattumoisin päässyt näkemään, niin lääkis ja oikis on täynnä erittäin kauniita ja komeita ihmisiä.

Oikiksesta en tiedä, mutta lääkistuttavani ovat ainakin ihan tavallisen näköisiä. Teknillisen fysiikan opiskelijat eivät ehkä edes taviksia, vaikka älykkyysgeenit ovat kohdillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosini on että miehet laittavat ulkonäön aina syyksi jos kemiat ei vaan natsaa.

Naiset taas ei juuri koskaan, vaan löytävät kemiattomuudelle jonkin muun syyn- resuiset vaatteet, huono ryhti, oudot sanavalinnat...

Muuten miehillä on hyvin vaihteleva naismaku ulkonäöllisesti. Tiedän muutamankin oikein komean ja suositun miehen joiden naiset ei todellakaan ole sellaisia klassisen kauniita

Vierailija
84/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosini on että miehet laittavat ulkonäön aina syyksi jos kemiat ei vaan natsaa.

Naiset taas ei juuri koskaan, vaan löytävät kemiattomuudelle jonkin muun syyn- resuiset vaatteet, huono ryhti, oudot sanavalinnat...

Muuten miehillä on hyvin vaihteleva naismaku ulkonäöllisesti. Tiedän muutamankin oikein komean ja suositun miehen joiden naiset ei todellakaan ole sellaisia klassisen kauniita

Vai onko kyse kuitenkin oman sädekehän kiillottamisesta. Voi uskotella itselleen ja kavereille ettei ole pinnallinen, kun sillä deitillä nyt oli oudot sanavalinnat ja siksi homma tyssäsi... Vaikka todellisuudessa se naamassa ollut luomi häiritsi ja oli huono hiusraja. 

Vierailija
85/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli miksi tästä ulkonäöstä pitää tehdä sukupuolijuttu? Se on molemmille sukupuolille aivan yhtä tärkeä asia. Universaalisti komea mies viehättää lähes kaikkia naisia ja universaalisti ei komea ei viehätä juuri ketään. Mitä ydinfysiikkaa tässä on?"

Tämän ketjun tarkoitus oli rusinat pullasta logiikka. Halutaan itse pitää kovat kriteerit miestä valitessa mutta miehillä ei saa olla samaa.

Nimenomaan, useimmitenhan näillä juuri on kaikenlaisia ulkonäkökriteereitä, mutta heitä ei saisi laittaa hylkyyn ulkonäön perusteella. Harvoin se lihavakaan etsii toista lihavaa, mutta se on fobiaa, pinnallisuutta tms. jos joku laittaa heidät hylkyyn sen perusteella. 

Miehillä on suuresti erilaisen kriteeristö parisuhdemarkkinoilla kuin naisilla. Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei ole elämää. Ja ilman t-vitamiinia ei ole kovaa miestä.

Vierailija
86/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti että joku miehen pituus pitää tunkea tähänkin. Vastenmielisen ruma naamakin on pienempi haitta kuin miehen lyhyys? Melkoisia epäaitouden suorittajia koko naiskunta.

Hohhoijaa. Minä en ymmärrä pituudesta vouhkaajia. Kiva kun miestä voi katsoa silmiin kurkottelematta.

Jokaisella on erilainen maku. Ite en kykene kiinnostumaan sekusaalisesti miehestä, joka on minua lyhyempi. Kokeilin suhdetta itseäni lyhyemmän kanssa, mutta seksin puute eli mun haluttomuus tuli esteeksi. 

Eikö sinua haittaa, että pituutesi karsii mahdollisuuksiasi? Sehän on vähän kuin vammaan rinnastettava. 

eri

Ei pisaran vertaa. Ei ollut vaikeuksia löytää hyvää kumppania muutenkaan. Nyt naimisissa jo 15 vuotta. Nuorena idealistina ajattelin, ettei lyhyempi mies haittaisi mutta kyllä vain oli ongelma. Ennemmin olisin yksin kuin suhteessa, jossa toinen ei ole edes seksuaalisesti sopiva. Paraskaan luonne ei kompensoi seksin täydellistä puutetta, eikä kukaan mies ryhdy seksittömään suhteeseen.

Vierailija
87/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aika tekopyhiä. Kun tulee vastaan komea mies niin ei haittaakaan kaikenlaiset puutteet jotka häiritsivät siinä ei niin komeassa ja tyhmätkin vitsit alkaa naurattaa niin kovasti, vaikka eivät naurattaneet yhtään tavisnaaman sanoessa samat jutut.

Vierailija
88/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli sentään olemassa propaganda mm. satujen muodossa joka auttoi parisuhdeonnen löytämisessä, ettei porukat joutuisi hyväksikäytetyksi auervaarojen taholta ym. Nyt some täysin päinvastoin ajaa ihmisiä kohti tuntematonta, ainoana päämääränä snousu sosiaalistatuksessa. Vanhoissa saduissa aito rakkaus oli number one. Miltä se muuten tuntuu elää suhteessa, kun puoliso herättää inhoa 247, mutta sitä sietää rahan ja statuksen takia. Itse valitsisin semmoisen mieluummin vaikka köyhän elämän ja kumpanin, jonka kanssa voisi kiehnätä petissä 16/8

Vierailija
89/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta pitää kieltää suklaa oikeasti. Se ei ole mikään mielenterveyslääke.

Minä syön käsisaippuaa, kun on paha olla.

Maku vie ikävät ajatukset pois ja pystyn menemään töihin

Vierailija
90/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti että joku miehen pituus pitää tunkea tähänkin. Vastenmielisen ruma naamakin on pienempi haitta kuin miehen lyhyys? Melkoisia epäaitouden suorittajia koko naiskunta.

Hohhoijaa. Minä en ymmärrä pituudesta vouhkaajia. Kiva kun miestä voi katsoa silmiin kurkottelematta.

Jokaisella on erilainen maku. Ite en kykene kiinnostumaan sekusaalisesti miehestä, joka on minua lyhyempi. Kokeilin suhdetta itseäni lyhyemmän kanssa, mutta seksin puute eli mun haluttomuus tuli esteeksi. 

Eikö sinua haittaa, että pituutesi karsii mahdollisuuksiasi? Sehän on vähän kuin vammaan rinnastettava. 

eri

Vammaisia on sitten paljon. 90% naisista haluaa, että mies on pidempi. Minäkin. 175 cm on alin pituusraja. Tuon ylittäviä löytyy ihan tarpeeksi. Valitsen niistä.

Vierailija
91/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti alemman sos.luokan naiset lihavempia ( vähemmän älykkäitä).

Eli kyllä se kertoo todella paljon ihmisestä jos lihottaa ittensä toimintakyvyttömäksi.

Minä painan 105 kg ja olen neurologian erikoislääkäri ammatiltani. Olen nainen. 

Luulis tuossa asemassa olevan ymmärtävän tilastoja ja tutkimuksia.

Vierailija
92/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut moista ongelmaa, tosin en deittaile idiootteja tai inceleitä.

Vierailija
93/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko että kehopositiivisuus rajattiin koskemaan vain naisia? Kukaan ei edes harkinnut että jotain läskimahamiehiä alettaisiin kutsumaan komeiksi.

Vierailija
94/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on silti ihan samalla tavalla ulkonäkökriteeri kuin kaikki muutkin. Turha moittia miehiä siitä että haluavat nätin tai kauniin naisen jos naiset itsekin vouhkaavat miehen pituuden tärkeydestä ja muista ulkonäköjutuista.

Tietysti on. En yhtään tuomitse miehiä, joilla ruma nainen ei ota eteen. Ihmettelen ihmisiä, jotka kuvittelvat etteikö ulkonäöllä olisi merkitystä. Vain erittäin rumat ja lyhyet ihmiset selittelevät tuollaista.

Vierailija
95/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää o nnäitä teinipoikien juttuja. Kyl ne siitä kasvaa ja tajuaa, että "satuprinsessaa ei ollutkaan".

Vierailija
96/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus?  Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.

Olen toistuvasti saanut pakkeja varsin tavallisen näköisiltä ja lyhyiltäkin miehiltä.

Ap

Tätähän ei kysytty nyt

Vierailija
97/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta pitää kieltää suklaa oikeasti. Se ei ole mikään mielenterveyslääke.

Itsehän käytän alkoholia liiaksikin. Miehiä ei ole haitannut kun oon hoikka eikö vielä näy naamasta.

Oon myös syömishäiriöinen ja pahasti mt-ongelmainen. Ei ole sekään ikinä alussa kuulema yhtään haitannut, vaikka oon antanut takaportin poistua ennenkuin menee vaikeaksi.

Että sitä näköjään tosiaan saa olla pahasti hajalla psyykeltään sekä fysiikaltaan, kunhan on hoikka ja nätti ja pitää turpansa kiinni ongelmista.

Ainoastaan yksi on tajunnut ottaa hatkat ajoissa, oli itsekin ongelmainen niin lienee koko että menee liian vaikeaksi. Tää on muuten se, joka ei ole ulkonäköä hehkuttanut vaan näki oikeasti pintaa syvemmälle.

Kiitti miehet!

Vierailija
98/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollista, että ulkonäkö vaikuttaa.  

Luonnollista niille ulkonäkökeskeisille. Kaikki eivät ole sellaisia.

Vierailija
99/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä pinnallisia naisetkin on, aivan turha taas vääntää tästä asiasta. Naisetkin on vain ihmisiä joita koskee ihmisten viat.

Vierailija
100/1119 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko kyse kuitenkin oman sädekehän kiillottamisesta. Voi uskotella itselleen ja kavereille ettei ole pinnallinen, kun sillä deitillä nyt oli oudot sanavalinnat ja siksi homma tyssäsi... Vaikka todellisuudessa se naamassa ollut luomi häiritsi ja oli huono hiusraja. 

Oman kokemuksen mukaan miehille on paljon yleisempää keksiä naisesta joku häiritsevä ulkonäköpiirre, vaikka on lähtenyt treffeille tietäen miltä toinen näyttää. Naiset taas ovat enemmän kritisoineet treffikumppanin suhteen sanavalintoja, puheenaiheita ja käyttäytymistä eri tilanteissa. Mieleeni jäänyt esim. miten kaverini kertoi treffikumppaninsa jännittäneen niin paljon että mm. käveli ojaan ja söi jäätelöä niin että koko naama oli sotkussa.