Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ev. lut kirkko on menossa?

Vierailija
13.12.2025 |

Järjestää kirkon edessä koirien siunaustilaisuuksia, jakaa ruoka-apua koirille, ja pappi sanoo että koiralla on sielu.

???????????????????????

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonnot häviävät sitä mukaa, kun ihmisten koulutustaso ja ymmärrys lisääntyvät. Älä huoli, ongelma poistuu.

Kerrotko tuon myös nykyisille marxilaisuskoville joiden mielestä intersektionaalinen feminismi on Puhdasta Tiedettä ja vielä vähän parempaa sellaista.

Voit kertoa itse kun tuntuvat kaikki olevan siellä pääsi sisällä.

Ei kun ne koettavat kertoa minulle kuinka ajatella ja käyttäytyä marxilaisittain oikein mm Ylen,hesarin ja kakkalaatikon kautta.

Vierailija
42/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvettiin. Se on antikristuksen kasvot, juuri sitä pyhään pukeutunutta pahuutta josta varotellaan. Ollaan hylätty sekä oppi että Kristus, palvotaan ihmisyyttä, egoa ja libidoa. 

Taivaaseen. Jeesus oli kaikkien ystävä ja puolusti heikommassa asemassa olevia, moittien ankarasti tekopyhiä moukkia, jotka rakentelevat raja-aitoja egonsa ja valtansa vuoksi. Jos kirkko ei tee näitä samoja asioita kuin Jeesus, ei koko instituutiolla ole mitään arvoa.

Jeesus myös kehoitti lopettamaan synnin tekemisen. Ei siis ikinä esim. siunannut samaa sukupuolta olevia pareja avioliittoon. 

Siis Jeesusko siunasi (hetero)pariskuntia avioliittoon? Tämä oli mulle uutta. Itse ajattelen, että mies olisi itsekin saattanut olla homoseksuaali (12 miehen jengissä kuljeskeli) mutta oli mikä tahansa, hetero-, homo-, a-, bi tms., eipä sillä ole merkitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ev.lut. kirkko on tuhon tiellä. Oikeat raamattuun uskovat joutuvat kohta harjoittamaan uskoaan maan alla. Idän uskonto tulee valtauskonnoksi ja se ei salli muita uskontoja. Sodista tulee arkipäivää myös euroopassa.

Vierailija
44/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa koirien siunaamisessa on? 

Minä olen kristitty. Ruokin lintuja ja oravia.

Kun katson niitä ikkunasta, sanon niille toisinaan, että olkaa siunattuja.

En koe että olisin sanonut jotain väärää.

Muistaakseni Vanhassa Testamentissa, kun Jumala oli luonut eläimet, Hän siunasi ne.

Loukkaakohan tuo jotakin, koska Jumala siunasi eläimet?

Vierailija
45/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ev.lut. kirkko on tuhon tiellä. Oikeat raamattuun uskovat joutuvat kohta harjoittamaan uskoaan maan alla. Idän uskonto tulee valtauskonnoksi ja se ei salli muita uskontoja. Sodista tulee arkipäivää myös euroopassa.

Evlut kirkko ON tuhon tiellä.

Siellä on homojen vihkiminen joka on kauhistus Jumalan edessä.

Siellä on naispapit ja eronneita vihitään - kaikki kiellettyä Raamatun mukaan.

Siellä on joogaa, siis epäjumalien palvomista.

Joogassa on yli 330 miljoonaa epäjumalaa.

Epäjumalien palvonta on kauhistus Jumalalle.

Minä uskon, että eläimet pääsevät taivaaseen ja perustelen sen Roomalaiskirjeellä.

Vierailija
46/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin evlut - kirkosta. Niin jumalaton on meno siellä, ettei siellä voi enää olla.

Leipäpapit tuudittavat ihmiset synnin uneen.

Aivan järkyttävä paikka, mutta kerran he joutuvat kaikki vastuuseen Jumalan edessä.

He ovat vastuussa kirkkossa käyneiden sieluista.

Siitä miten he hoitivat virkansa.

Vierailija
47/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvettiin. Se on antikristuksen kasvot, juuri sitä pyhään pukeutunutta pahuutta josta varotellaan. Ollaan hylätty sekä oppi että Kristus, palvotaan ihmisyyttä, egoa ja libidoa. 

Taivaaseen. Jeesus oli kaikkien ystävä ja puolusti heikommassa asemassa olevia, moittien ankarasti tekopyhiä moukkia, jotka rakentelevat raja-aitoja egonsa ja valtansa vuoksi. Jos kirkko ei tee näitä samoja asioita kuin Jeesus, ei koko instituutiolla ole mitään arvoa.

Jeesus myös kehoitti lopettamaan synnin tekemisen. Ei siis ikinä esim. siunannut samaa sukupuolta olevia pareja avioliittoon. 

Siis Jeesusko siunasi (hetero)pariskuntia avioliittoon? Tämä oli mulle uutta. Itse ajattelen, että mies olisi itsekin saattanut olla homoseksuaali (12 miehen jengissä kuljeskeli) mutta oli mikä tahansa, hetero-, homo-, a-, bi tms., eipä sillä ole merkitystä. 

Jeesus ei tehnyt ainoatakaan syntiä koko elämänsä aikana. Lisäksi vastoin yleistä luuloa Jeesusta seurasi hyvinkin paljon ihmisiä, eikä hän siis vain kuljeskellut yksin opetuslasten kanssa jossain aavikolla. Raamatun kirjoittajat jättivät sen mainitsematta, koska silloin se oli päivänselvä asia. Eräässä kohdassa kerrotaan mm. 70 apostolin lähettämisestä, joita ei mainittu sitä ennen tai sen jälkeen. 

Vierailija
48/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ei tehnyt ainoatakaan syntiä koko elämänsä aikana. Lisäksi vastoin yleistä luuloa Jeesusta seurasi hyvinkin paljon ihmisiä, eikä hän siis vain kuljeskellut yksin opetuslasten kanssa jossain aavikolla. Raamatun kirjoittajat jättivät sen mainitsematta, koska silloin se oli päivänselvä asia. Eräässä kohdassa kerrotaan mm. 70 apostolin lähettämisestä, joita ei mainittu sitä ennen tai sen jälkeen. 

Mistä tiedät, että kyseisiä apostoleja/opetuslapsia oli juuri 70? Joissain Raamatun käsikirjoituksissa heidän lukumääräkseen on ilmoitettu 72. 

Vierailija
49/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaaseen mutta rikolliset rosvot ortodoksit hellarit vapaamuurarit menee manalaan budhan kanssa . Kuujumalien ja lintujumalien . 

Vierailija
50/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evlut kirkko ON tuhon tiellä.

Siellä on homojen vihkiminen joka on kauhistus Jumalan edessä.

Siellä on naispapit ja eronneita vihitään - kaikki kiellettyä Raamatun mukaan.

Siellä on joogaa, siis epäjumalien palvomista.

Joogassa on yli 330 miljoonaa epäjumalaa.

Epäjumalien palvonta on kauhistus Jumalalle.

Minä uskon, että eläimet pääsevät taivaaseen ja perustelen sen Roomalaiskirjeellä.

Keltainen vaara budha . Lohikäärme . Sehän on muista uskonnoista se jogakundalin. 

Vierailija
51/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä ja eläintä sinä autat.  Mooses kirjat kertoo että elukoilla on omat ihmisillä omat. 

Vierailija
52/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli väkivallalla uhkailu, toisten ihmisen luvaton tavaroiden hajottaminen  ja karjaeläinten tappaminen ei ole syntiä?

Vierailija
53/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kissat ja koirat on ihan kristittyjä. Ne ymmärtää kyllä olevansa luotuja ja niitä hoidetaan. 

Vierailija
54/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jeesus ei ruvennut tappamaan mitään eikä ketään kun se kulki rukoillen.  

Vierailija
55/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia Egyptin jumalat .  Löytyy myös yksisilmä kuu kuin aurinkojumalat .  Lintujumalat.  Artemis on kreikaksi kuujumala.   

Vierailija
56/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sampan tahdissa kohti loppua.

Vierailija
57/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moosesta tänään ole lukenut selvästi.   Mutta kristityt käyttää uuden testamentin uuden liiton kirjastoa .  Moosesta luetaan Syna gogilla mutta Jeesusta he ei näe niissä texteissä .  

Vierailija
58/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sampan tahdissa kohti loppua.

Sambaamalla liikuntaa .  Etelä Amerikassa on kristittyjä eniten maan päällä.  

Vierailija
59/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan taas kohdassa FIL3:2

Vierailija
60/75 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus teki sen jo 2026 vuotta sitten .  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä