Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa hoitaa homman aina valot päällä

Vierailija
13.12.2025 |

Mun mies haluaa paneskella aina niin, että meillä on valot päällä, siis niin että näkee mut. Tykkää katsoa tissejä ja pyllyä ym., mies kun on. Hänelle on siis tärkeää katsoa heiluvia tissejä ja mun naaman vääntelyä. Kamalaa. 

Mä taas joskus vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen vaivaannun, jos mulla on vaikka näppylä jossain tai jalat huonosti sheivattu. Jos joskus tilanteesta riippuen olemmekin pimeässä huoneessa, olen paljon estottomampi!

Nautin enemmän otteista ja fiiliksestä, voin vaikka olla silmät kiinni ja silti syttyä tilanteesta. 

Miten teillä muilla, pitääkö teidän miesten nähdä teidät? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies yritti vaihtaa auton renkaita pimeässä. Ei oikein onnistunut. Haki lopulta otsalampun ja renkaanvaihto onnistui. 

Vierailija
2/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunapuita on pimeällä helpompi käydä hakemassa kun on valoa mukana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah Hah

Vierailija
4/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukeako haet?

Vierailija
5/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sile otsalamppu joululahjaksi. 

Vierailija
6/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää piereskellä. Ei riipu siitä, onko valot päällä vai pois. 

Vierailija
7/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää komromissi: ei valoja kokonaan pois, eikä täyttä valaistusta, vaan tunnelmavalo, joka on tarpeeksi himmeä sinulle ja tarpeeksi valoisa toiselle.

Vierailija
8/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sile otsalamppu joululahjaksi. 

Semmoinen "tohtorin"-lamppu?

Vierailija
9/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsisi, jos mies haluaisi pilkkopimeässä tai silmät kiinni. Silloin ei ole asiat ok, vaan mies selvästikin fantasioi. 

Vierailija
10/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap se se sama strippari, joka esiintyi 90-luvulla baareissa lähes pimeässä? Kylän miehet menivät seuraavana iltana taskulamppujen kanssa ja saivat porttikiellon. No sittenhän se baari meni konkurssiin, tietysti.

Vierailija
11/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa näppylä, mikä miestäsi kiinnostaa on jalkojesi välissä.

Vierailija
12/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama juttu. Olen lopulta antanut periksi ja mies pitäkööt valon päällä, mutta minä en siihen kykene tottumaan. Mietin sitten aina miltä näytän ja yritän peitellä pahimpia kohtia ettei mieheltä mene halut. Mutta onhan se vaikeaa ja stressaavaa kun on vikoja vähän joka puolella. 

Ja ennen kuin joku tulee huutelemaan että laihduta: olen hoikka, paino ei nyt tässä ole ongelma.

Vierailija
13/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lause naisen suusta saa usein tapissa olevat halut tipahtamaan lähes nollaan: "Sammuta valot"

Vierailija
14/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lause naisen suusta saa usein tapissa olevat halut tipahtamaan lähes nollaan: "Sammuta valot"

Näitä pannaan vain yhden kerran. Kukaan ei halua noin estoista naista toista kertaa.

Vierailija
15/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet katso teidän vikojanne, ne ei hetkauta yhtään siinä tilanteessa. Paljon suurempi ongelma on kuvitelmanne siitä että miehen halut sammuisivat johonkin näppylään. 

Vierailija
16/16 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehet katso teidän vikojanne, ne ei hetkauta yhtään siinä tilanteessa. Paljon suurempi ongelma on kuvitelmanne siitä että miehen halut sammuisivat johonkin näppylään. 

Tämä on totta. Jos on itse kokovartalokiimassa ja haluaisi nauttia naisen kanssa kaikilla mahdollisilla aisteilla, niin on kyllä pieni turnoff huomata, ettei se toinen olekaan yhtä kiihkossaan, jos miettii jotakin helvetin näppylää tai vekkiä näkymättömässä paikassa. Tulee vähän olo, että ei se seksi häntä sitten taida ihan kauheasti kiinnostaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan