Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa hoitaa homman aina valot päällä

Vierailija
13.12.2025 |

Mun mies haluaa paneskella aina niin, että meillä on valot päällä, siis niin että näkee mut. Tykkää katsoa tissejä ja pyllyä ym., mies kun on. Hänelle on siis tärkeää katsoa heiluvia tissejä ja mun naaman vääntelyä. Kamalaa. 

Mä taas joskus vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen vaivaannun, jos mulla on vaikka näppylä jossain tai jalat huonosti sheivattu. Jos joskus tilanteesta riippuen olemmekin pimeässä huoneessa, olen paljon estottomampi!

Nautin enemmän otteista ja fiiliksestä, voin vaikka olla silmät kiinni ja silti syttyä tilanteesta. 

Miten teillä muilla, pitääkö teidän miesten nähdä teidät? 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa miehen (tässä tapauksessa siis minun, muiden puolesta en osaa sanoa) nautintoa on nähdä vaimo ja hänen nautinto. Tietysti katson kaikkea minkä näen ja sekin on nautinto. Ei siinä vatsamakkarat ( usein vielä naisen mielikuvituksen tuotteita ne ovatkin) tai joku karva tms haittaa, vaikka naiset niin yleisesti luuleekin.

Vierailija
22/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle vastaajista tämä ap:n ongelma on näköjään vitsi tai osoitus haluttomuudesta pohjimmiltaan. Mutta mä kyllä tunnen tuskan, kamppailen saman asian kanssa. Mies haluaisi jos ei nyt täysvalaistusta niin sen verran että näkee, kaiken, riittävästi. Itse olen aina silmät kiinni, se ei johdu siitä etten halua nähdä miestä vaan siitä että se tavallaan häiritsee keskittymistä nauttimiseen. Minulla ainakin orgasmi vaatii melko ankaraakin keskittymistä, kaikenlainen katselu ja asioiden näkeminen häiritsee. Toki olen hieman epävarma myös vartaloni suhteen vaikkei siinä isompia vikoja ole. Ja tiedän senkin että mies näkee siinä vaiheessa vain kaikkea mikä häntä kiihottaa ja siksi haluaakin nähdä. Nämä on kompromisseja. Meillä pimeään aikaan siis epäsuora valaistus miehelle ja itse olen aina silmät kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän sama juttu. Olen lopulta antanut periksi ja mies pitäkööt valon päällä, mutta minä en siihen kykene tottumaan. Mietin sitten aina miltä näytän ja yritän peitellä pahimpia kohtia ettei mieheltä mene halut. Mutta onhan se vaikeaa ja stressaavaa kun on vikoja vähän joka puolella. 

Ja ennen kuin joku tulee huutelemaan että laihduta: olen hoikka, paino ei nyt tässä ole ongelma.

Ei se olekaan se paino vika, ainoa vika löytyy korviesi välistä.

Vierailija
24/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalle vastaajista tämä ap:n ongelma on näköjään vitsi tai osoitus haluttomuudesta pohjimmiltaan. Mutta mä kyllä tunnen tuskan, kamppailen saman asian kanssa. Mies haluaisi jos ei nyt täysvalaistusta niin sen verran että näkee, kaiken, riittävästi. Itse olen aina silmät kiinni, se ei johdu siitä etten halua nähdä miestä vaan siitä että se tavallaan häiritsee keskittymistä nauttimiseen. Minulla ainakin orgasmi vaatii melko ankaraakin keskittymistä, kaikenlainen katselu ja asioiden näkeminen häiritsee. Toki olen hieman epävarma myös vartaloni suhteen vaikkei siinä isompia vikoja ole. Ja tiedän senkin että mies näkee siinä vaiheessa vain kaikkea mikä häntä kiihottaa ja siksi haluaakin nähdä. Nämä on kompromisseja. Meillä pimeään aikaan siis epäsuora valaistus miehelle ja itse olen aina silmät kiinni.

Makaat varmaan myös lahnana? Mieshän on useinkin se suorittava osapuoli ja kyllähän se helpottaa huomattavasti asioita kun näkee mitä tekee. ETENKIN uuden kumppanin kanssa

Vierailija
25/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän sama juttu. Olen lopulta antanut periksi ja mies pitäkööt valon päällä, mutta minä en siihen kykene tottumaan. Mietin sitten aina miltä näytän ja yritän peitellä pahimpia kohtia ettei mieheltä mene halut. Mutta onhan se vaikeaa ja stressaavaa kun on vikoja vähän joka puolella. 

Ja ennen kuin joku tulee huutelemaan että laihduta: olen hoikka, paino ei nyt tässä ole ongelma.

Ei se olekaan se paino vika, ainoa vika löytyy korviesi välistä.

Sinulla tuntuu olevan siellä korvien välissä vielä enemmän vikaa räyhäämisestä päätellen.

Vierailija
26/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi näkeminen tappaa sun halut? Ota ero ja päästä miehesi jonkun muun kanssa nauttimaan jos näkeminen noin inhottaa.

Vierailija
27/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kattovalaisin pois makuuhuoneesta, ja tuo tilalle (ellei ole jo) jokin himmeämmällä polttimolla oleva pöytä- tai lattiavalaisin ainoaksi valonlähteeksi.

Vierailija
28/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään naisena halua harrastaa seksiä pimeässä, haluan nähdä toisen (ja myös itseni :D). Vaikea ymmärtää miten voi olla halut sammuttavaa että mies haluaa nähdä toisen seksiä harrastaessa, sehän tarkoittaa vain että kiihottuu näkemästään. Jos sun näppylät tai jalkakarvat niin ällöttäis kyllä ne valot pysyis pois päältä...

Vierailija
29/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täysi valaistus, mutta himmeä valaistus on hyvä. Joulukynttelikkö ikkunalla ajaa ihan asiansa tarpeelliseen valaistukseen tähän aikaan vuodesta 

Vierailija
30/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi helvata naisia ... 

Eihän se miehesi tykkäsi sinua katsella hyvässä valaistuksessa jollei kovin nauttisi näkemästään.

Vierailija
31/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehet katso teidän vikojanne, ne ei hetkauta yhtään siinä tilanteessa. Paljon suurempi ongelma on kuvitelmanne siitä että miehen halut sammuisivat johonkin näppylään. 

Niin. 

Saa olla aikamoinen syfilis tulilla, että tappaa viriilin miehen halut.

Vierailija
32/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kauhea panetus niin nussitteko myös vastenmielisen näköisiä naisia?

Vierailija
33/44 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi. Persereikäni on niin rankan näköisessä kunnossa, että hänkin varmaan ymmärtänyt, että pimeässä parempi.

Vierailija
34/44 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Minua ja uskoakseni useita muita miehiä kiihottaa nähdä naisensa nautinto. Nautinnon näkeminen lisää miehen omaa kiihotusta. Naiset, kokemukseni mukaan, usein pitävät silmänsä kiinni seksin aikana. Ehkä tällä tavalla paremmin keskittyvät omaan nautintoonsa. Nainen avaa silmänsä usein orgasminsa lähestyessä. Samoin hakiessaan syvää yhteyttä kumppaniinsa. Sekä "uteliaana" jos mies tekee jotakin erlilaista. Mutta, valot on useimmille miehille tärkeää, nähdä naisensa - eikä mies silloin ole kiinnostunut jostakin vartalon naista harmittavasta seikasta.

Vierailija
35/44 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kauhea panetus niin nussitteko myös vastenmielisen näköisiä naisia?

Ei vaan runkataan mielummin.

Vierailija
36/44 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mutta mua ei haittaa. Miehille on tärkeämpää  mitä silmillään näkee rakastelun aikana kuin naisille. 

Vierailija
37/44 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi näkeminen tappaa sun halut? Ota ero ja päästä miehe

Missä sanoin noin? Sanoin että näkeminen ylipäänsä ei ole minulle tärkeää vaan häiritsee keskittymistä. Ja sanoin myös että meillä on molempia tyydyttävä kompromissi valojen suhteen. Eikä ero ole tarpeellinen. Sitäpaitsi tuo sama "ongelma" on minussa aina, ei muutu vaihtamalla.

Vierailija
38/44 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tykkää piereskellä. Ei riipu siitä, onko valot päällä vai pois. 

Pieruseksi on seksin aatelia.

Vierailija
39/44 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies sammuttaa valot, jos inhoaa näkemäänsä. 

Vierailija
40/44 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskulamppu on hyvä työkalu,kun tarkastelee pilden sisuksia ja peräaukon ja peräsuolen salaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi