Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa hoitaa homman aina valot päällä

Vierailija
13.12.2025 |

Mun mies haluaa paneskella aina niin, että meillä on valot päällä, siis niin että näkee mut. Tykkää katsoa tissejä ja pyllyä ym., mies kun on. Hänelle on siis tärkeää katsoa heiluvia tissejä ja mun naaman vääntelyä. Kamalaa. 

Mä taas joskus vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen vaivaannun, jos mulla on vaikka näppylä jossain tai jalat huonosti sheivattu. Jos joskus tilanteesta riippuen olemmekin pimeässä huoneessa, olen paljon estottomampi!

Nautin enemmän otteista ja fiiliksestä, voin vaikka olla silmät kiinni ja silti syttyä tilanteesta. 

Miten teillä muilla, pitääkö teidän miesten nähdä teidät? 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi silmäpari näkee tarkemmin. Miehen kannattaa ottaa naapurin Penan mukaan tarkkailemasn yksityiskohtia.

Vierailija
42/44 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa näppylä, mikä miestäsi kiinnostaa on jalkojesi välissä.

Kyllä tisseissäkin on sellaiset kivat näppylät. Varsinkin kun nykyinen naisystävä innostuu niiden hyväilystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "en ole sheivannut" on yksi typerimmistä kommenteista mitä voi kuulla. Ei kiinnosta pätkääkään, jos naisystävän karvoitus on päässyt kasvamaan. 

On täysin absurdi ajatus, että siinä sitten toteaisin, että "ei meidän sitten tarvitse rakastella".

Vierailija
44/44 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko valaisevia anustappeja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä