Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikittelen ajatuksella mitä tapahtuisi jos kaikki tuet lopetettaisiin

Vierailija
12.12.2025 |

Räjähtäiskiö väkivalta ja rikokset, varsinkin varkaudet. Vai meniskö jengi vain naama mutrulla väkisin duuniin mikä osoitettaisiin, siivoamaan, puistotöihin, avustaviin töihin...

Kommentit (331)

Vierailija
101/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikea MS-tauti ja muita sairauksia. Sairastuin nuorena ja huonot perhetaustat, ei koulutusta, ei mitään sukua tai tukiverkkoa. Kai voisin pyörätuolilla rullailla keräilemässä roskia. Sairaseläkkeelle en pääse toistaiseksi. Olen lähes sokea. Minulla on ystäviä jotka auttavat kukin tavallaan jotta voin elää kotona ja kuten haluan silloin kun on huonompi vaihe. 

Olen hakenut jokaiseen kiinnostavaan työpaikkaan, en ole päässyt vuosiin edes haastatteluun niin eipä tarvitse huolehtia mitä sanoa niissä. 

Vierailija
102/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset eivät voisi kulkea enää yksin kaupungilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on jostain syystä valtavan tabu aihe, mutta hienoa että keskustelua syntyy. Vähän on räkääkin näköjään lentänyt näytölle, mutta suurin osa ihan mielenkiintoista. 

Vierailija
104/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset, lapset, naiset tai aseettomat eivät voisi liikkua kaupungilla. 

Vierailija
105/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä leikittelen ajatuksella että rikkaimman prosentin rahat ja varallisuus yhtäkkiä vain katoaisi. Mitähän tapahtuisi? :D

Massiiviset itkupotkuraivarit.

Vierailija
106/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mihinkään ei sijoiteta eikä sallita toteuttaa mitään hankkeita, vaan jäädään vain makamaan poteroon, niin ei siitä nousta ikinä.

Suomalaisilla on keskimäärin 100 000 euroa säästöjä, mutta pässinpäät ei uskalla ostaa edes punaliputtamatonta ruokaa itselleen. Saati että hankkisi jotain  kotimaassa tehtyjä tuotteita.

Säästetään pahan päivän varalle, ja kun se paha päivä tulee jonkun virerkommunistisen hallituksen aikana, niin niille säästörahoille kyllä keksitään reikiä.

Jos on jotain tarpeita, niin nyt kannattaa ostaa jotain itselleen, kun viellä kerkiää. Ei ne  vihervasemmiston agentit ehkä tule kotoa uutta patjaa tms hakemaan. Mutta pankissa olevia rahoja kyllä voidaan verottaa ja loput sitten meneekin pohjattomaan kitaan, viimeistään kun kuolee pois.

Vierailija
107/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parempi puolisko on aika nuuka, mutta kun näimme tuttavan kamalan selän  vilaukselta, kun hän oli saanut vyöruusun, niin oitis tilattiin aika rokotukseen, vaikka se aika kalllis onkin. Mutta ei kaduta. Ja suomalaisesta terveystalosta.

Vierailija
108/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä perkele siinä on kun ei mene jakeluun että niitä töitä ei ole? 

Vierailija
109/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei ole niitä töitä mihin mennä. Eli jatka mietteitäsi siten, että töitä ei ole noin 700 000:lle työttömälle. Ei ole niitä töitä, joihin voisi edes suu mutrussa siis mennä.

palautetaan pigmentilliset, niin työttömät vähenee suomalaisille riittää töitä ja verot laskee

Vierailija
110/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lopettaminen tarkoittaisi näivettymistä, niin Suomelle kuin yksilöllekin.

Veritulot vähenisivät ja yhä vähemmän jäisi rahaa yhteiskunnan menoihin. Eli siitäkin vähästä olisi sitten pakko leikata lisää. Sehän on esimerkiksi vihreiden agenda, koska jos kaikki vain maattaisiin kotona, niin luonto säästyisi. Tai ehkä ei.

Vierailija
111/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei ole niitä töitä mihin mennä. Eli jatka mietteitäsi siten, että töitä ei ole noin 700 000:lle työttömälle. Ei ole niitä töitä, joihin voisi edes suu mutrussa siis mennä.

palautetaan pigmentilliset, niin työttömät vähenee suomalaisille riittää töitä ja verot laskee

Työnantajat eivät siltikään ota suomalaisia töihin, vaan valittaisivat työvoimapulasta.

Vierailija
112/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pitäisi palauttaa ihan muutenkin, vähenisi lasten r*iskaukset 

Vierailija
113/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio voisi käyttää ne tukirahat ottamalla tuen saajat töihin.

Leikkaisivat nurmikoita ja pesisivät graffiteja tms.

Sitten oikeasti sairaat työkyvyttömät sairaseläkkeelle.

Mutta mitään muita tukia ei maksettaisi kenellekään.

Vierailija
114/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä perkele siinä on kun ei mene jakeluun että niitä töitä ei ole? 

Pottkutt kaikille vaan

leipäjonnoon kaikki vaan

siltain alle kaikki vaan

sitten kaikki menkää töihin

Vierailija
115/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo totta suurissa kaupungeissa. 

Vierailija
116/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Suomessa enää niitä kuntouttavia tukityöpaikkoja, toisten seurassa ja vertaistuki voisi auttaa myös tähän pitkäaikaistyöttömyyden tuomaan masennukseen, yksinäisyyteen...niiden lopettaminen on PÖLJÄÄ

Vierailija
117/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ryhtyisin varmaan kulttijohtajaks. Olin kahen vaiheella kun pääsin koulusta että joko rupean sossupummiks tai kulttijohtajaks.

Vierailija
118/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, youtubessa näin sanottiin niin sen on pakko olla totta

Vierailija
119/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vit tu sää oot tyhmä hahahaahahaahah

Vierailija
120/331 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viidentoista vuoden työttömyyden aikana yhtään työpaikkaa osoitettu. Itse olen pätkätyöni hankkinut eikä annettu edes sitä 9e/päivä hommaa. Ette ole ollut vuotta työttömänä sanottiin vaikka työtä olisi ollut vain yksi päivä. Liiton rahalla ja työpätkillä olen yrittänyt selvitä, kai ne ovat kadehtimiasi tukia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän