Miksi on vaikea löytää tänä päivänä naista, joka antaa miehen olla suhteessa Kapteeni?
Mielestäni se tuo vain ongelmia, jos molemmat ovat "tasa-arvoisia". Nainen on hyvä tietyissä asioissa ja mies toisissa. Miehen kuuluu olla perheen pää ja järjen ääni. Nainen tuo perheelle lämpöä ja hoivaa. Uskon, että naisetkin viihtyvät paremmin noissa suhteissa, mutta eivät vain kehtaa myöntää sitä.
Mielipiteitä?
M34
Kommentit (41)
Onhan noita naisia esim. WT-piireissä. Sieltä vain noukit jonkun.
Mielipide ja kysymys: miksi sinä ääliö jankkaat tätä asiaa?
No usko vain, mutta saat olla yksin. Miehet on aika huonoja suhteen kapteeneja noin yleisesti.
Itse ajattelen, että onnellisimpia ovat ne suhteet, joissa nainen päättää lähes kaikesta.
Mä just kirjoitin toiseen ketjuun tuosta, että perinteinen mies on oikein työntänyt sen perheen pään roolin naiselle. Kun ei maksaa vain puolet perheen menoista, eikä kanna päävastuuta kodista eikä lapsista, ei ole sitten minkäänlaisia näyttöjä millä olisi perheen pää. Onneksi sentään sun ikäisillä asetelma alkaa jo vähän tasaantua, mä olen sua yli 10 v vanhempi ja mun ikäiset miehet ovat usein olleet perheissään suorittavia tai pahimmillaan statisteja. Ja sua 10 v nuoremmat alkavat löytää ihan oikean tasa-arvon.
Nainen on hyvä tietyissä asioissa ja mies toisissa.
Mut kummasti tää aina kääntyy niin päin, että miehen pitää saada enemmän päätäntävaltaa ja naisen pitää totella, tai naisen pitää tehdä pakollisia asioita ja miehen ei tarvitse...
Niin, miksiköhän on vaikea löytää naista, jolle tuo ei kelpaa. Ei taida myöskään olla helppoa löytää miehiä, joiden mielestä naisen kuuluu päättää ja miehen totella. Ihmiset ei oikein tykkää alistamisyrityksistä.
Tätini sanoi aina hyvin: Mies on kuin lapsi. Anna hänen kuvitella, että hän tekee päätökset, mutta kyllä kaikki tietää kuka perheen pää oikeasti on.
Onks se se velkalaivan Kapteeni P. Orpo?
Miksi on vaikea löytää tänä päivänä miestä, joka antaa naisen purra mieheltä pallit?
Charlie Kirkin neuvot avioliittoon:
Vierailija kirjoitti:
Onks se se velkalaivan Kapteeni P. Orpo?
Velkalaiva kääntyy samaan suuntaan kuin Titanic jäävuoreen törmättyään.
Vierailija kirjoitti:
Tätini sanoi aina hyvin: Mies on kuin lapsi. Anna hänen kuvitella, että hän tekee päätökset, mutta kyllä kaikki tietää kuka perheen pää oikeasti on.
Kyllä se nainen on ennemminkin lapsi. Pidä huoli että hänellä on vatsa täynnä, tarpeeksi unta ja liikuntaa, niin hän pysyy onnellisena. Aina kun vaimoni on huonolla tuulella eikä halua esim. antaa seksiä vien hänet kävelylle, tilaan woltista ruokaa ja pistän hänet päiväunille. Kun herää, on kuin uudesti syntynyt ja paljon miellyttävämpää seuraa.
MIES
Kapteenilla tulee olla Kapteenin tulot. Muutoin on miehenä pelkkää jätettä.
Ap ei selkeästi tiedä, mitä tarkoittaa Kapteeni. Kapteeni on henkilö, joka mm. jää hukkuvaan laivaan, koska kapteeni ei jätä laivaansa missään tilanteessa. Kuinka monesta miehestä on oikeasti tuohon?
Ihmiset on yksilöitä. Jotkut tykkää kun toinen päättää kaikesta ja toiset ei. Itse en tykkää yhtään siitä jos mies alkaa määräillä, kun tykkään päättää omista asioistani. Joku toinen voi kokea helppona jos ei tarvitse kuin tehdä mitä käsketään, ihan kuin lapsena.
Riittääkö sulla pallit, kunto, tulot, vastuuntunto? Loppuelämän sitoutuminen, avioliitto, lapset jne. Kiinnosteleeko?
Osta vaimo jostain kehitysmaasta.
Tottakai mies voi olla kapteeni, jos me hyväksymme että naiset ovat majureita suhteissa lähes poikkeuksetta.