IS: Pepe Willberg ajoi pyöräilijän päälle ja poistui paikalta
autoilija ajoi pyöräilijän päälle risteyksessä Helsingin Alppilassa ja poistui paikalta.
Ilta-Sanomien tietojen mukaan kyseinen henkilöauton kuljettaja on laulaja Pertti Pepe Willberg.
Poliisin mukaan risteyksessä oli tapahtunut henkilöauton ja polkupyörän välinen kolari. Auton kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Pyöräilijä kuljetettiin tapahtumapaikalta sairaalahoitoon. Pyöräilijä on aikuinen henkilö, johtokeskuksesta kerrotaan. Poliisi ei kommentoi tarkemmin hänen vammojensa vakavuutta.
Poliisin mukaan henkilöauton kuljettaja oli poistunut paikalta ennen poliisin saapumista.
Huh mikä meno Helsingissä
Kommentit (62)
Pyöräilijät ajelee miten sattuu Helsingissä. Monesti etu- ja takavaloja ei ole tai niistä on akku loppunut. Kissansilmät ja muutkin heijastimet puuttuu. Mutta tärkeää on pyöräillä ja hehkuttaa sen terveellisyyttä.
Olisko Pepeltä aika ottaa ajokortti pois. Varmaan olis varaa taksilla liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Olisko Pepeltä aika ottaa ajokortti pois. Varmaan olis varaa taksilla liikkua.
Olisi
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä konepellilläin..
Ihminen joka luulee, että uutta vuotta juhlitaan toukokuussa.
Hölmöhän se on joka joulukuussa Pertin auton alle polkupyörällä ajaa. Oliko jopa ns. spandex**** kyseessä?
Joskus nää tulee ihan älytöntä vauhtia pyörätien jatkeeseen, vaikka auto olisi jo kääntymässä. Vaikka autoilija yrittää katsoa, niin voi olla, että ilman valoja ajava pyöräilijä jää näkemättä. Iän myötä myös reaktiokyky hidastuu. Kaikkien kannattaa olla varovaisia liikenteessä oman itsensä vuoksi, eikä ajatella "minulla on etuoikeus".
siellä taas vihervasemmistolainen minä minä vegaanispandex päin punaisia
Vierailija kirjoitti:
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään
Ai kamala 😆
Limannuljaska pakeni paikalta. Lock him up!
Vierailija kirjoitti:
Joskus nää tulee ihan älytöntä vauhtia pyörätien jatkeeseen, vaikka auto olisi jo kääntymässä. Vaikka autoilija yrittää katsoa, niin voi olla, että ilman valoja ajava pyöräilijä jää näkemättä. Iän myötä myös reaktiokyky hidastuu. Kaikkien kannattaa olla varovaisia liikenteessä oman itsensä vuoksi, eikä ajatella "minulla on etuoikeus".
Ei ku oli kuulemma liian kirkas päivä.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilijät ajelee miten sattuu Helsingissä. Monesti etu- ja takavaloja ei ole tai niistä on akku loppunut. Kissansilmät ja muutkin heijastimet puuttuu. Mutta tärkeää on pyöräillä ja hehkuttaa sen terveellisyyttä.
Puhut hieman outoja. Mitenkä noi koreloi sen kaa et autoilija pakenee onnettomuuspaikalta?
Paniikki iskenyt ja poistunut onnettonuuspaikalta kotiin promilleja hävittämään.
Tavalliseen tapaan täällä jaetaan jo tuomiota vaikka kukaan ei tiedä tosiasioista mitään.
Vilperi joutais jo poiz teiltä ja telkkarist. Huono laulaja. Epävireinen644
Turussa joku ajoi suojatiellä kulkeneen päälle eilen Tyksin lähellä. Oli lehdessä, että poistui.
Ihmisiä ei kiinnosta enää muiden hyvinvointi