Riikka: persut on inhimillinen puolue
Riikan mielestä persut on empaattinen puolue. Siispä kaikki nyt tekemään vinosilmiä!
Perussuomalaisista monet kokevat empatiaa ja toimivat inhimillisesti halutessaan puolustaa tällaisia henkilöitä, jotka joutuvat monesti kohtuuttoman armottoman höykytyksen kohteeksi. Ehkä itsekin asiasta jotakin tiedän, Purra sanoi.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
- He haluavat osoittaa, että keskustelussa ja siinä, miten me lähdemme niihin mukaan, ei ole oikeastaan mitään järkeä.
Persut päättivät sitten lähteä mukaan samalla rasistisella eleellä kuin Miss Suomi.
Missi- ja Mister-ainesta(ko)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS on inhimillinen puolue, minä olen empaattinen. Meillä on hyvä hallitusohjelma ja Kelan pääjohtaja. Äänestäisin Trumpia, Vancen puhe oli hyvä. Leikkaukset sosiaaliturvaan ovat välttämättömiä, kuten myös yhteisöveron lasku ja alvin korottaminen. Meillä on 20 meppiä. Minä olen aurinko ja aina oikeassa.
T: Riikka
Ai jaa, onko Kelan pääjohtaja persu?
On kravattipersu.
Juu, persut symppaa toisia rasisteja - ovat siis empaattisia! Kiitti nauruista Riikka! 😂😅😁🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS on inhimillinen puolue, minä olen empaattinen. Meillä on hyvä hallitusohjelma ja Kelan pääjohtaja. Äänestäisin Trumpia, Vancen puhe oli hyvä. Leikkaukset sosiaaliturvaan ovat välttämättömiä, kuten myös yhteisöveron lasku ja alvin korottaminen. Meillä on 20 meppiä. Minä olen aurinko ja aina oikeassa.
T: Riikka
Ai jaa, onko Kelan pääjohtaja persu?
On kravattipersu.
Voi käyttää myös nimitystä simpukkapersu.
Köyhille, sairaille, työttömille, heikko-osaisille, kodittomille ei persuilla kuitenkaan empatiaa liikene.
He tuntevat empatiaa vain pilkkaajia ja öykkäreitä kohtaan. Vaan miksipä ei. Sellaisiahan he ovat itsekin.
Hienoa sakkia.
No, niinhän se Riikkuli puhuu niin kuin Rysylandian Marija Zaharova, kun tämä totesi keväällä 2022 suurella stadionilla, että Venäjä on demokraattinen ja kansalaisistaan syvästi välittävä maa.
Vierailija kirjoitti:
No, niinhän se Riikkuli puhuu niin kuin Rysylandian Marija Zaharova, kun tämä totesi keväällä 2022 suurella stadionilla, että Venäjä on demokraattinen ja kansalaisistaan syvästi välittävä maa.
Venäjä pommitti Venäjää. (HUUTONAURUA!)
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cc57b163-5c6e-4101-89c7-dba7b703e7dd
Riikka ymmärtää empatiasta ja inhimillisyydestä yhtä paljon kuin sika hopealusikoista.
Mitenkäs ne Riikkiksen taannoiset sciptailut? Veikkaanpa, että hän ajattelee edelleen samalla tavalla. Meillä on ministerinä henkilö, joka on unelmoinut aseellisesta joukkoväkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ne Riikkiksen taannoiset sciptailut? Veikkaanpa, että hän ajattelee edelleen samalla tavalla. Meillä on ministerinä henkilö, joka on unelmoinut aseellisesta joukkoväkivallasta.
Pääministeri Orpo painosti Purran tekemään julkisen anteeksipyynnön. Siitä oli - yllätys, yllätys - luontevuus kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Hassua että Purra puhuu ajojahdista vasta nyt kun missi itse munaa koko uransa rasismillaan ja ihmiset vaatii tältä vastuunkantoa, mutta se ei ollut ajojahtia kun Persut mm. Ylilaudalla ja täällä raivosivat miksi ei-valkoinen ei-blondi ei-sinisilmäinen eli jotenkin ei-suomalainen n-sana voitti Miss Suomi tittelin.
Persut hoksasivat että kyseinen missi onkin raslstl, ja näkivät tilaisuutensa tulleen. Pääsevät nyt öyhöttämään raslstlsestl ja saavat sanoa sitä empatiaksi. Kuvottavaa.
2027: goodbye, persut! Te lennätte silloin oppositioon leppäkeihäiden tavoin. Ja siellä te myös pysytte piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ollutkaan kuin kaksi valhetta.
Purrelin simmut räpsyvät vähintään 60 kertaa minuutissa silloin, kun Persuja kritisoidaan tai kun puheenaihe on kyseiselle puolueelle tabu.
Se ei meille käy ... hetkinen, kyllä se käykin.
Vierailija kirjoitti:
Empatia ei kuulu Riikan mukaan politiikkaan. Onko takki kääntynyt TÄSSÄKIN asiassa ja vaalilupaus petetty?
Yksittäisen kansalaisen tilanteeseen voi suhtautua empaattisesti mutta laajamittaisia päätöksiä joutuu tekemään numeroiden kautta.
Rouva Purraa on mäiskitty henkisesti. Voi reppanaa! Häntä käy melkein sääli. Melkein.
Vierailija kirjoitti:
Empatiahallituksen aikana lapsiköyhyys on lisääntynyt jopa 30 000 lapsella.
Mitenhän köyhiä lapsia voisi matkia ja pilkata?
T: Innokas persu
Purrukka se ei tajua, ettei mm-taustaisuus ole mikään vastuustavapauskortti. Rasse on rasse taustastaan huolimatta jos rasseilee.