Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka: persut on inhimillinen puolue

Vierailija
12.12.2025 |

Riikan mielestä persut on empaattinen puolue. Siispä kaikki nyt tekemään vinosilmiä!

Perussuomalaisista monet kokevat empatiaa ja toimivat inhimillisesti halutessaan puolustaa tällaisia henkilöitä, jotka joutuvat monesti kohtuuttoman armottoman höykytyksen kohteeksi. Ehkä itsekin asiasta jotakin tiedän, Purra sanoi.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kyykkyyn, silmät vinoon ja lisää velkaa niin paljon, että ei ole ennen nähty! Kyllä se siitä!

Vierailija
22/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ei ole NPC:itä kuten nämä someöyhöttäjät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän kieltäytyi ottamasta suoraan kantaa kohuun. Hän vetosi siihen, että on ollut kiireinen Brysselissä euroryhmän ja Ecofinin kokouksissa."

Yllätys yllätys, että riikkuli ei "ehdi" ottaa kantaa omien edustajien perseilyyn. Pelkkä mediatemppu taas Riikalta.

Vierailija
24/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Persut maalittaa itse itseään ja saadaan hyvä, elämään jäävä kollaasi näistä empaattisista persuista

Vierailija
25/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ei ole NPC:itä kuten nämä someöyhöttäjät

Suuimpia öyhöttäjiähän ovat juuri nyt persut. Joka toinen väääntelee somepostauksissaan silmiä vinoon räksyttää jostain missikisoista. Luulisi kansanedustajilla tärkeämpääkin työtä olevan?

Vierailija
26/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittilehdet reagoivat missikohuun kovin sanoin - "Kuvottava"

https://www.is.fi/viihde/art-2000011688725.html

Kohta on Eerolan kuva brittilehden etusivulla ja Riikka taas lauteiden alla.

Vierailija
27/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu on tehnyt itsestään pellen, persu on r a s s e. 

Vierailija
28/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Purran mukaan suomalaisella medialla on kohuissa paljon vaikutusta siihen, "mistä tulee osumaa ja mistä ei"."

Taattua nimimerkki_riikkaa: kaikki on median syytä ja persu on uhri.

Vierailija
29/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että Purra puhuu ajojahdista vasta nyt kun missi itse munaa koko uransa rasismillaan ja ihmiset vaatii tältä vastuunkantoa, mutta se ei ollut ajojahtia kun Persut mm. Ylilaudalla ja täällä raivosivat miksi ei-valkoinen ei-blondi ei-sinisilmäinen eli jotenkin ei-suomalainen n-sana voitti Miss Suomi tittelin.

Vierailija
30/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paksua pajunköyttä Riikka syöttää taas suomalaisille. Alkaa Lavrov jäämään toiseksi.

Vierailija
31/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra halveksii empatiaa.

Vierailija
32/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin eiroviisuissa.

"Maailman turhimmat  syntiset wokekisat, pitäisi lopettaa tuollaiset!"

Yhtäkkiä euroviisuista ja missikisoista tulikin tärkein asia maanpäällä mihin kuluttaa kaiken energiansa. On se rankkaa PS edustajan työ.

Vierailija
33/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Persut. Järjen ääni edes jollain. Voimia kruunun menettäneelle.

Vierailija
34/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa tulee puolentoista vuoden päästä, kun nyt kyykytetyt köyhät ei näitä enää äänestä!! Miten sitten suu pannaan Purra?

Kyllä ne varmaan valitettavasti äänestää kuitenkin. Muutama vinosilmäkuva ja Kela Gold -valhe, niin se on siinä. Ja sitten taas itketään, kun työt menee alta ja viljankin vei halla.

Vierailija
35/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on Putinin viides kolonna Suomessa.

Vierailija
36/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä persu, siellä vilppi, valhe ja mädätys.

Vierailija
37/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS on inhimillinen puolue, minä olen empaattinen. Meillä on hyvä hallitusohjelma ja Kelan pääjohtaja. Äänestäisin Trumpia, Vancen puhe oli hyvä. Leikkaukset sosiaaliturvaan ovat välttämättömiä, kuten myös yhteisöveron lasku ja alvin korottaminen. Meillä on 20 meppiä. Minä olen aurinko ja aina oikeassa.

T: Riikka

Vierailija
38/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritu on melkoinen humoristi.

Vierailija
39/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa tulee puolentoista vuoden päästä, kun nyt kyykytetyt köyhät ei näitä enää äänestä!! Miten sitten suu pannaan Purra?

Kyllä ne varmaan valitettavasti äänestää kuitenkin. Muutama vinosilmäkuva ja Kela Gold -valhe, niin se on siinä. Ja sitten taas itketään, kun työt menee alta ja viljankin vei halla.

Viljan vei kylläkin Turkka...

Vierailija
40/77 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS on inhimillinen puolue, minä olen empaattinen. Meillä on hyvä hallitusohjelma ja Kelan pääjohtaja. Äänestäisin Trumpia, Vancen puhe oli hyvä. Leikkaukset sosiaaliturvaan ovat välttämättömiä, kuten myös yhteisöveron lasku ja alvin korottaminen. Meillä on 20 meppiä. Minä olen aurinko ja aina oikeassa.

T: Riikka

Ai jaa, onko Kelan pääjohtaja persu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi