Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tapahtui. Minulla ei ole enää ystäviä

Vierailija
11.12.2025 |

Viimeisenkin ystävän kanssa meni välit. Sentään olimme kummatkin samaa mieltä, ettei ystävyyttä ole järkeä jatkaa, kun ei ikinä tapaamisetkaan onnistuneet.

Olo on haikea. Tuntuu oudolle, ettei minulla ole enää ainottakaan ystävää. On minulla sentään kumppani ja perhe. Olen kiitollinen heistä, kun joillain ei ole edes heitäkään. Silti on outo fiilis, kun pitkään oli aina joku kaveti ja nyt ei sitten yhtään.

Miltä teistä muista tuntui, kun ainotkin ystävä lähti? Tai ylipäätään se, ettei ole ystävää?

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna tulee 3vko siitä kun rakas ystäväni menehtyi syöpään. Menetys on suuri

Arvostakaa ihmiset ystäviänne ja jopa niitä hyvän-päivän-tuttuja

Elämä on lyhyt kaiken vatuloimiseen!

Ystävän kuolema voi tosiaan pysäyttää, varsinkin jos tapahtuu äkillisesti onnettomuudessa tai itsemurhan kautta. 

Mutta jos kuolemalta on itse välttänyt täpärästi, sitä voi alkaa kuvitella kaikenlaista lällyä ja erittäin typerää, että haluaisi vielä kerran nähdä vanhat ystävät, joihin välit ovat syystä tai toisesta menneet poikki.

Näin ei kuitenkaan pidä tehdä.

Onnettomuuden jälkeen on parasta kuvitella, että o

Juu, tästä fiaskosta tulee jo ihan toinen myrkyllinen ex mieleen, jonka vahingossa tulin ottaneeksi takas ja joka sängystä kysäs "Mikä vttu sua vaivaa?", kun en heti viitsinyt liittyä seuraan. Edellisellä kerralla oli juoppokaverinsa kanssa ræiskaillut, kuristanut, varastanut puhelimen ja heittänyt mut keskellä yötä pakkaseen. 

Aika väsynyt kaikkeen tuollaiseen jo. Päihdepiireistä ja luonnevikaisista on ihan oikeesti parasta pysytellä kokonaan erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi