Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2674)
Vierailija kirjoitti:
Mikä pikatuomari ja sanelija tänne pelmahti katkomaan muiden kaipauksen kauniin kukan? Pidä huoli omista asioistasi.
Suomalainen mielenlaatu nyt ei hyväksy eriäviä mielipiteitä oikein missään asiassa.
Kaikki tykkäävät ohjeistaa ja käskeä, mutta kukaan ei ota vastaan ohjeita tai toimi niiden mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia piirteitä arvostat kumppanissa tai puolisossa?
Lojaalisuutta, rehellisyyttä, lempeyttä, älyä, käytöstapoja ja sivistystä.
Aa... eli kaikkea sitä mistä itselläsi on puutetta.
Ymmärrän nyt paremmin.
Tuskin on puutetta toisin kuin sinulla. Tunnetko kaikki anonyymit kaipaajat hyvin?
En tunne. Ajattelin että siinä olisi hieman vitsintynkää ripauksella todellisuutta.
No, huumori on vaikea laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä siitä että kukaan kertoo minulle mitä minun tulee seuraavaksi tehdä.
Kysy silti.
Annapa toisen päättää itse.
Vierailija kirjoitti:
Treponema pallidum -bakteeri eli spirokeetta tunkeutuu keskushermostoon aiheuttaen neurologisia oireita kuten ataksiaa, halvaantumista tai mielisairauksia.
Mielisairaus ei ole bakteerin aiheuttama vaan johdos ihmisen psyykkisestä ja henkisestä sairastumisesta.
Saapas tyhmät tollot tsättäilee keskeenään. Ameebat 👋
Olen uupunut. En ymmärrä paikkaani maailmassa. 🌨
Vierailija kirjoitti:
Eikö oo jännä, että ihmisen elimistö luotu ikään kuin yksiavioisuutta varten? Käy vieraissa tai elä muuten holtittomasti, kroppa sairastuu.
Ei sairastu aina. Kannattaa kantaa vastuuta ja muistaa leuhkia lähinnä vain kun on oikeuksia.
Harmittaa 😭 kaikki meni niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Saapas tyhmät tollot tsättäilee keskeenään. Ameebat 👋
No moikka. Mitäs sulle ameeballe kuuluu tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö oo jännä, että ihmisen elimistö luotu ikään kuin yksiavioisuutta varten? Käy vieraissa tai elä muuten holtittomasti, kroppa sairastuu.
Ei sairastu aina. Kannattaa kantaa vastuuta ja muistaa leuhkia lähinnä vain kun on oikeuksia.
Näytä joku maa, jossa ihmiset on täysin estottomia kumppaneiden vaihtelijoita ilman sukupuolitauteja. Ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sulle tuli 😭
Olisit kysynyt.
Tänne on selvästi eksynyt yksi maanmainio ilmalämpöpumpun asentaja 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti!
Todistetusti en ole.😌
Vierailija kirjoitti:
Olen uupunut. En ymmärrä paikkaani maailmassa. 🌨
Samaistun. Jatkunut jo vuosia, ihastumisesta (yksipuolisesti) lähtien.
-ameeba sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sulle tuli 😭
Kuppa. Se lähti Töölöstä mukaani.
Hieno ajatus, jatkojalosta ajatuksiasi hieman lisää. Lue myös tilannetajusta sekä ymmärryksestä.